Stránka 2 z 2
Napsal: ned 20.04.2008 09:54
od caknakis
gogoho píše:Já jezdim průměr 13L... Když jedu podle předpisů........tak 10.......... Servis je uplně stejnej, jen o 4 svíčky víc proti V8

NO, tak to možná jo, ale zapomněl jsi napsat že V12 je v servisu více než na cestě. Nevím kolik kiometrů s ní najezdíš, ale mě běžně šla jen na šest válců, vybitá baterka prakticky co druhý měsíc, žrala po městě 20 a víc. Tou desetilitrovou spotřebou si fakt nejsem jistý, za tolik mi nedokázal jezdit ani 4-litr. V12 je největší omyl co kdy v E38 byl.
Napsal: ned 20.04.2008 10:08
od gogoho
Nemáš kupovat sračky.......... Já do ní vrazil za rok 8000kč........... a najel s ním 25000 KM...

v servisu byla jednou.......a to na oleji a svíčkách........
Napsal: ned 20.04.2008 10:15
od caknakis
Tak to jo...asi jsi měl štestí na kus. Ta moje byla opravdu katastrofa..... Sice pěkná co se týče kosmetiky a interiéru, ale bohužel do motoru se nepodíváš. V12 už nechci v životě vidět..... Řekni mi ale ještě něco k té spotřebě. Opravdu by mě zajímalo jakým kouzlem jezdíš za deset litrů....

Napsal: ned 20.04.2008 10:51
od gogoho
Normál sedneš na dalnici a jedeš jak s hnojem na tempomat 130 ........a jedeš za 10
Napsal: ned 20.04.2008 13:03
od FrANTOMAS
mám 730d 142kw facelift.
Jezdím město v 90% a mám spotřebu 10.9 (dlouhodobý údaj, skrz celou zimu)
Nevím kolik mi to žere na cestách, přesto, že ji mám už pár let, tak to nikdy na dálnici nenuluju... Počítám, že tak 8,7-9,5 by odpovídalo cestě z Prahy do Benešova.
Jezdím sem tam jinými auty a přikládám spotřeby (vše pouze město a jsem klidný řidič): Mercedes 320 cdi - 10.5, BMW X3 3.0d město-11.5, Fabia 1.4 16V-6.8, Volvo V40-1.8 12, Volvo XC90 T6-18, Ford focus 1.8 - 11
Všechny tři zmíněné benzíny jsou poměrně žíznivé- XC 90 je vážně nenasytná a nedá se s tím nic udělat a obě 1.8čky Volvo a Ford se taky zrovna nebojej napapat.
Jak se pak dá jezdit se 740 a 750 za hodnoty velmi blízké těm, které mají 4 válce o objem 1.8?
Už mnohokrát jsem četl na foru, že někdo jezdí se 740 za 12 litrů ve městě, nikdy jsem nereagoval, ale teď mám chuť se o těchto kouzelnících dovědět víc...
Díky za reakce
Napsal: ned 20.04.2008 13:20
od caknakis
To FrANTOMAS:
konečně to někdo napsal tak jak to opravdu je. Já jsem se s 740 pod deset nedostal nikdy a 18 ve městě byl denní chleba. Jestli někdo bere to, že to hodí na tempomat a pak říká že mu to žere 10, tak to je opravdu slabomyslné.....v tom případě já jezdím s 730D za 7

ne, pardon....vlasně jezdím za 6L. Při 60 kmh......
To jamesdean: Přikládám Ti hodnoty spotřeby sedmiček jak jsou napsané v manuálu.... nevím jestli k tomu máš přístup, tak pro zajímavost
728: 11.1L, 735: 12.1L, 740i: 12.5L, 750i: 13.8L, 725tds: 9.5L, 730D: 8.7L, 740D: 9.8L všechno jsou to hodnoty s automatem. Už z toho je jasné, že při volbě mezi 735 a 740 není nad čím přemýšlet. 735: 238 koní vs 286 od 740i. za to ty 4 deci spotřeby navíc určitě stojí.

Napsal: ned 20.04.2008 13:37
od T613
gogoha nesmite brat vazne, uz se to tady resilo on ma zazracne auto
po meste za 12 se 740 jezdit nepujde ale to ani se 728 co se tady resi ... prumer je 15 se 750 ke 20 o tom zadna
750 je uz pro fandy a tvrdit ze to je skoro stejne jak 740 je mimo, zere to o 20% vic, jede to o par% lip, tot moje srovnani z nynejsi praxe
volit mezi 735 a 740 je jasna volba 740 tam uz rozdil ve spotrebe je zanedbatelny
Napsal: ned 20.04.2008 13:39
od cop
No jo, ono v případě spotřeby ve městě, záleží v jakým městě jezdíš. Pokud někdo bere město, který má pět světelných křižovatek a to po rovině za sebou a ještě vždycky chytí zelenou vlnu, tak snad těch dvanáct litrů je reálných. Pokud ale bydlíš v Praze, Brně nebo Ostravě, tak je to holý nesmysl. Já mám 740i, motor M62TU, mám ji v plynu a nic jiného bych nechtěl. Jezdím prakticky jen po městě a spotřebu mám, podle délky tratě. Pokud jezdím víc krátký tratě tak si to vezme s nedostatečně zahřátým motorem kolem 18l. Když jezdím ve městě na delší tratě tak se to dá držet i kolem 15l. Jelikož mám sekvenční vstřikování LPG a tam se plyn sepíná automaticky po dosažení určité teploty motoru, tak je také úměrná spotřeba benzínu, ke studeným startům. Při dlouhé cestě s převahou dálnic se dá bez problému jezdit kolem 10l. Stačí si spočítat polovinu nákladů za benzín a jsi na nákladech, který nedosáhneš ani s nafťákem. Jsem jednoznačně za 740 - motor neuhoníš, lepší výbava, a příznivější cena. Jo a určitě bych kupoval auto v německu a né u nás !!!!
Napsal: ned 20.04.2008 14:04
od gogoho
T613 píše:gogoha nesmite brat vazne, uz se to tady resilo on ma zazracne auto

po meste za 12 se 740 jezdit nepujde ale to ani se 728 co se tady resi ... prumer je 15 se 750 ke 20 o tom zadna
750 je uz pro fandy a tvrdit ze to je skoro stejne jak 740 je mimo, zere to o 20% vic, jede to o par% lip, tot moje srovnani z nynejsi praxe

volit mezi 735 a 740 je jasna volba 740 tam uz rozdil ve spotrebe je zanedbatelny
Hele si taky uvědom, že máš auto, který bylo vyrobený po válce a je skoro starší jak ty.......
A v těch motorech je taky trochu vývoj......... Otec jezdí s Novym Mercedesem S 500 4 matic... DO 10 litrů a to uplně normálně...
Nesmíš brát starý vraky co sotva držeji pohromadě a srovnávat to s autama o 10 let novějšíma.....
Napsal: ned 20.04.2008 16:06
od T613
klid, staci se podivat do vyrobnich papiru na spotrebu a ani tam neni to co ty uvadis takze bych to dal neresil

uz driv jsi tu psal ze jezdis 90% dalky tak nevim poc tu porad pletes tyhle nesmyslne spotreby do mesta ...
a pokud jde o vraky tak az pojedes do zlina se stav a muzem porovnat kdo v jakem stavu ma auto

Napsal: ned 20.04.2008 16:40
od JaraX
T613 píše:klid, staci se podivat do vyrobnich papiru na spotrebu a ani tam neni to co ty uvadis takze bych to dal neresil

uz driv jsi tu psal ze jezdis 90% dalky tak nevim poc tu porad pletes tyhle nesmyslne spotreby do mesta ...
a pokud jde o vraky tak az pojedes do zlina se stav a muzem porovnat kdo v jakem stavu ma auto

tak ja si myslím že gogohouv stav nema asi nikdo z fora, neviděl jsem auto v lepším technickym stavu
Napsal: ned 20.04.2008 20:29
od gogoho
však už jsi mně dávno dohnal.......... nebo předehnal spíš.......Já se tomu nedokážu tolik věnovat......Ty z toho máš prakticky nový auto....

Napsal: pon 21.04.2008 11:13
od jamesdean
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6314945
Takže moje úvaha.

740 je nejlepší volba, ale spotřeba skoro 13l se mi financovat nechce. Dodělávat plyn, se mi také nechce, protože jak se znám, tak příští rok to prodám. Nahoře odkazuji na 735 v lpg, to mi přijde jako dobrá volba. Výbava je slušná a cena je taky slušná, možná až moc. Na co si dát pozor při koupi?
Napsal: pon 21.04.2008 12:16
od Pejta-7er
Kup si 740iLa, 4,4L v longu a se steptronikem nejlepší volba, je to super svezení, já jsem obětoval ještě 50 litrů a daj jí do plynu, je to mazec.

Napsal: pon 21.04.2008 12:33
od gogoho
jamesdean píše:http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6314945Takže moje úvaha.

740 je nejlepší volba, ale spotřeba skoro 13l se mi financovat nechce. Dodělávat plyn, se mi také nechce, protože jak se znám, tak příští rok to prodám. Nahoře odkazuji na 735 v lpg, to mi přijde jako dobrá volba. Výbava je slušná a cena je taky slušná, možná až moc. Na co si dát pozor při koupi?
Nejlepší je mít sebou Diag.... Pak určitě kontrola na zvedáku....... Bývají často vůle.......skoro všude....... Potom mrknout na vejfuk....... Získat o tom co nejvíc informací...Zda byl měněnej olej v převodovce......atd.....
735 jsem měl a pohoda...jede slušně........ na 740 to nemá....ale je to takový slušný řešení proti 728