Stránka 2 z 3
Napsal: pát 04.07.2008 06:38
od Fugo
to z čeho ti to teče jsou podle mě jen "spojky" na hadice do nárazníku, ty ventily jsou v nárazníku a budou 2ks plní vlastně i funkci rozdvojky.
Ostřik světel, když jsem ho ještě měl se spouštěl jen při zaplých světlech a spuštění ostřiku okna ale nejsem si jist zda na světla to stříklo pokaždý, mám totiž pocit že tak na po 5.
Napsal: pát 04.07.2008 20:53
od T613
jo to jsou spojky, takze ty ventily jsou v tech rozdovjkach? ahaaa ok vrhnu se na ne
no prvni vyresim tu vodu a motorky zda to bdue fungovat a strikat na baterku a pak samotne spinani z auta

nebo mi z toho rupne skeble
Napsal: sob 05.07.2008 10:42
od normann
Jak píše Fugo, ostřik světel funguje jen při zapnutých světlech, po každým 3. nebo 5. zmáčknutí páčky na funkci Intenziv Reiniger- intenzivní mytí. Pokud není voda v nádržce, tak to nefunguje, jestli si dobře pamatuju. Některý kousky mají i ostřik mlhovek

, což jsem já bohužel neměl. Možná by stačilo zapojit mezi motor a trysku ty zpětný klapky, pokud tam nejsou a přestalo by to vytékat, ony se nedají normálně pusou profouknout a zpátky vodu už vůbec nepustí. Ten motor na ostřik vyvíjí docela slušnej tlak, takže ten ty klapky prostříkne, navíc voda mezi klapkou a tryskou nevyteče, páč díky tý klapce na vodu v hadici nepůsobí atmosferický tlak působící na hladinu v nádržce.
Napsal: ned 20.07.2008 02:32
od T613
tak po tydnu hledani vsechn potrebnych dilu na hromadu jsem se jal do oprav
- vymena ucpanych ostikovacu na predni sklo + serizeni jeste uslo
- rozchozeni ostrikovacu svetel a mlhovek ovsem byla prace na cely den, kdo to vymyslel by mel viset a jeste po 20 letech to davat dokup nic moc
takze jsem si ve vlasnim sklade nafasoval par dilu
http://img501.imageshack.us/img501/5900/spa3056hz4.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/1802/spa3058mj2.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/1065/spa3057ju6.jpg
nakonec jsem ze vseho tak tak slozil jednu funkcni sadu, ten motorek ke svetlum ma tlak ze bych s nim mohl ostikovat sklo autobusu takze kdyz jsem ho pustil do tech rozvodu tak to teklo ve vsech spojich jenom ne nepruchozima tryskama
po pul dni funckni tri vystupy ze ctyr
http://img501.imageshack.us/img501/6268/spa3059od9.jpg
doskladaval jsem to s baterkou po tme, jeste budu trochu davat do kupy samotne trysky na narazniku a pak to snad konecne bude fungovat
Napsal: ned 20.07.2008 11:50
od normann

Kdo si hraje, nezlobí.

Napsal: ned 20.07.2008 20:50
od Michelin
No tak to je masakr, jak to vidim tak uz mi vzivote ostriky nepojedou

Protoze takhle si rozebrat auto nemam kde... no stejne to budu muset zkusit
Napsal: ned 20.07.2008 23:00
od PetoK
Napsal: ned 20.07.2008 23:23
od normann
Michelin píše:No tak to je masakr, jak to vidim tak uz mi vzivote ostriky nepojedou

Protoze takhle si rozebrat auto nemam kde... no stejne to budu muset zkusit
Co je

Nefunguje ti ostřik světel

Napsal: ned 20.07.2008 23:30
od T613
dnes jsem to dodelal, jeste jsem lepil sekundakem cepicky na tryskach ... rozhodne to doporucuju protoze je tam velky tlak a skoro na kazdem ostrikovace byla jedna uletena
zitra vyzkousim jestli to teda funguje z auta spinani, dnes jsem delal jine veci podobneho charakteru ze bych to rozbil vsechno (vymena skel zrcatek, vymena kliky se zamkeme ridic a jednotky centralu) same chutovky
zkusim to aj nafotit
Napsal: pon 21.07.2008 21:57
od Michelin
normann píše:Michelin píše:No tak to je masakr, jak to vidim tak uz mi vzivote ostriky nepojedou

Protoze takhle si rozebrat auto nemam kde... no stejne to budu muset zkusit
Co je

Nefunguje ti ostřik světel

No hlavne mi nefunguje odstrik okna, a u svetel to neni o nic lepsi jedno ostrikuje druhe ne

chtel sem to stihnout do bigu ale nevim, kdyz to rozeberu tak to budu mesic skladat

Napsal: pon 21.07.2008 22:24
od T613
tak rozebrat to je taky na hovno protoze dost veci pritom znicis, je to vsechno stary plast
ja jsem mel dilu z nekolika aut a nakonec jsem to tak tak slozil
okruh na predni sklo neni tak slozity to se da udelat v pohode
Napsal: úte 22.07.2008 00:48
od normann
Michelin píše:No hlavne mi nefunguje odstrik okna, a u svetel to neni o nic lepsi jedno ostrikuje druhe ne

chtel sem to stihnout do bigu ale nevim, kdyz to rozeberu tak to budu mesic skladat

Z toho si nic nedělej, přer pár hodinama jsem si kousek od Českýho Krumlova hezky zkurvil př. nárazník a jedno čidlo na pdc, najel jsem do nějakýho špalku. Jel jsem přes celou republiku s napůl utrženým př. nárazníkem. Taky mám do BIGu co dělat.

Nevím jak to stihnu, zítra chci jet na chatu.

Napsal: úte 22.07.2008 01:04
od Michelin
Tak ja se vrhnu aspon na ty ostriky na sklo, ale uz vidim jak budu muset shanet ruzny blbosti pac urvu minimalne pul veci

Napsal: úte 22.07.2008 01:13
od normann
Michelin píše:Tak ja se vrhnu aspon na ty ostriky na sklo, ale uz vidim jak budu muset shanet ruzny blbosti pac urvu minimalne pul veci

Pamatuju se, že jsem na Harraldovi měnil trysky na sklo, i motorek, taky jednu trysku na světla, páč už byl ten plast. držák trysky popraskanej a taxe stalo, že ten tlak vody na trysku vytlačil trysku a já jsem jí už nenašel.

Napsal: úte 22.07.2008 23:12
od Michelin
No ja zatim vsechno mam na svych mistech, tak uvidim co svedu...
Napsal: úte 22.07.2008 23:36
od normann
Michelin píše:No ja zatim vsechno mam na svych mistech, tak uvidim co svedu...
A já mám auto v garáži s půlky rozebraným př. nárazníkem, zítra budu pokračovat a snad už pojedu na tu chatu, celý to stojí na tom, že nesundám komplet nárazník, páč nemám torxy ořechy na dva šrouby, co drží ocelovou výztuhu nárazníku, ke který jsou nějak zespoda přišroubovaný trysky ostřiku světel, kvuli tomu musí celej nárazník dolu. Zítra budou torxy. Je tam urvanej plastovej držák co drží pravý bok nárazníku. Princip uchycení nárazníku je u E38 stejný, jako u E32, tam jsem měl nárazník taky dole. Akorát, že pokud máš ostřik světel u E38, tak si myslím, že musí celý nárazník i s výztuhou dolu, což u E32, ne, páč trysky ostřiku světel šly sundat vrchem, tím že se odšroubovaly a vytáhly.
Napsal: ned 03.08.2008 10:48
od Strosek
normann píše:Jak píše Fugo, ostřik světel funguje jen při zapnutých světlech, po každým 3. nebo 5. zmáčknutí páčky na funkci Intenziv Reiniger- intenzivní mytí.
3., nebo 5. zmáčknutí fce intenziv ? To znamená ne normální přitažení páčky k sobě jako při nejčastějším použitím - jen ostřik, při delším podržení se spustí i stěrače, ALE zamáčknutí páčky dovnitř v její ose - směrem kolmo do osy tyče volantu - smšrem jak se zastrkává klíč do zapalování
snad jsem to vysvětlil
A až při cca 3.-5. zamáčknutí se spustí i ostřik světlometů ?
Napsal: ned 03.08.2008 19:52
od Strosek
Hmm, tak myslím, že se "intenziv" mačkat nemusí. Nemusí se ani počítat do 5. Stříká to jen, po rozsvícení světel jen jednou při normálním ostřiku. Pokud chci ostříknout i mlhovky, tak je musím taky rozsvítit.
Stálo mě to jednu náplň "intenzivu" - dobrá rada.

Ten jsem vůbec mačkat nemusel.
Napsal: ned 03.08.2008 21:24
od T613
nooo intenziv je kravina taky to spoustim jen se zaplyma svetlama
a mlhovky urcite nemusis zapinat aby je to ostriklo, logicky tam mas cerpadlo jenom jedno s dvouma vystupama

Napsal: čtv 07.08.2008 15:22
od Michelin
Tak sem se do toho konecne pustil a ostrik svetel uz beha, ale mam mensi problem - tryska(resp. ten cernej bazmek s dvema vystupama) na levym svetle je praskla a proto to nebeha tak jak ma, nemate ji nekdo?
A pak mi prijde ze mam divne na krajich naraznik, jak se to vyskove steluje? Mel sem ho 3xdole a porad je na stejne blbym miste...
Diky Michelin