Stránka 2 z 3
Napsal: úte 15.04.2008 23:23
od my_dudesty
hadice: ja nevim co resis, proste kola maji ruzne stredove diry, jak sem napsal - vymezovaci krouzky ten problem resi (pokud jsou ta kola samozrejme rovna a vyvazena). Je to jen dalsi rozmer tech kol, ktery sis mel zkontrolovat nez si je kupoval... to je asi jako bys koupil do e36 20" kola a pak se vztekal zes dal za kola dvacku a ty mrchy se ti nevlezou do podbehu...

Napsal: stř 16.04.2008 12:37
od hadice
Napsal: stř 16.04.2008 14:07
od my_dudesty
no zrovna kola na 5er maji z nejakych nepochopitelnych duvodu tu stredovou diru vetsi... ackoli podle toho jak si psal, ze ti hazou, tak myslim ze po srovnani te ceka zlepseni o 100%

mozna to jde i bez tech krouzku a fakt ti to tak plavalo jen kvuli tomu jak mas ta kola kriva, ja to bez krouzku nezkousel..
Napsal: stř 16.04.2008 18:53
od hadice
no plavalo neplavalo,prostě za vším stalo to hrozný klepání celího auta a stím souvysející odskakování při cca 100-120km/h dozatáčky (silnice 1.třídy),je fakt že to vyzkouším bez těch kroužků a uvidíme,,kola budou do týdne,fachman prozradil výrobní tajemství že dělá na 0,3mm přesně tak uvidíme,,,,jo ještě bych dodal že je to jiná firma než při těch předešlích kolech tak uvidíme. přál i nepřál bych vám to si to vyzkoušet ne svím autě ten pocit že to vypadá dost dobře ale jinak to stojí za úplný ho...no je je na vodstřel

Napsal: čtv 17.04.2008 22:44
od hadice
kola srovnaný cena 1400,-,ale nejsem z toho moc nadšenej----pořád se to klepe i když už jen opravdu minimálně tak kolem 105km/h je to trošku znát zkusím je proházet ale nevěřím tomu,

asi tu mrd...u už hodím konečně ze skály a vy..ru se fakt na to,,budto to ty lidi vodfláknou nebo to neuměj udělat,,,já já po nikom nic složitýho nechci a ještě mu za to zaplatím a pořád se nemužu na nikoho spolehnout ale to platí ůplně všude

Napsal: pát 18.04.2008 09:54
od normann
a není to už jen blbě vyvážený, nepomohlo by nějaký závaží na nějaký místo, aby ty vibrace ustaly? Zkus si dávat postupně rezervu místojednotlivých kol a třeba zjistíš, který kolo to dělá, nebo pokud máš jinou sadu, zkus to přehodit, kdysi jsem řešil na E28 něco podobnýho a zjistil jsem přesně který kolo to dělalo. To pak letělo na cestu poslední

.
Napsal: pát 18.04.2008 22:58
od hadice
Tak nevím zdali se nestal zázrak a nebo sním či bdím

kola jsem přeházel na ze předku na zadek malinko dofouk na 2,2 atm a KONEČNĚ JE PO KLEPÁNÍ, najel jsem dnes s tím asi 100km a fakt dobrá jízda

jo a jeto bez středících kroužků ,ty by se tam asi ani nevlezli je tam rozdíl jen 1mm.
Napsal: sob 15.10.2011 13:40
od Dresic
nebudu zakládat dálší tema je jich tady až až na stejný problém, každopádně se mi na E38 725tds rok 1996 objevil tento problém...
Se starou nápravou jsem mohl jet klidně 200km/h a necítil jsem nic v autě ani ve volantu žádný vibrace, pěkně to kopírovalo cestu, jediný co nebylo ok byly brzdy, už to kopalo při brždění, tak jsem koupil ATE kotouče a desky, hodil to na auto, ale po zajetí mi taky kopali do volnatu...asi ta náprava je K.O.
Náprava už měla značnou vůli( 350 tis. najeto), klepaly čepy fest, rozhodl jsem se tedy udělat uplně komplet přední nápravu včetně tlumičů, hor. uložení a všeho kolem. Jediný co jsme nechali jsou pružiny..
Tak auto po výměnách a šlo se na testovací jízdu - ihend jsem si všimnul že se auto od 80-110km na krásně rovné cestě rozvibrovalo ...pro mě předtím neznámá věc v mojí 7er...
Tak jsem si řekl že ty kotouče ATE jsou asi z te staré nápravy taky zkroucený, nechal jsem je stočit( najeto měli asi 1000km max). a navíc vyměnil náboj kola ptž se mi zdálo že je špatný už...
Nasadil kotouče a stejně je vše při starém.. Geometrie je udělaná, tak jsem obul novou sadu kol i s novýma gumama...
Nepřestalo nic ....
Tak se ptám, jak mám teďka postupovat?????
Napsal: sob 15.10.2011 15:09
od gear
nečetl jsem to tady celé ale já si myslím že to dělaj spodní čepy...
Napsal: sob 15.10.2011 16:13
od Cert
píše, že má všechno nové, čili čepyma to asi nebude.
moje zkušenost je zase taková: koupil sem 7er na sjetejch zimácích. Absolutně žádný vibrace, chvění během jízdy nic, jen při brždění (kotouče sou před smrtí). Jedinné, co jsem udělal, tak přezul na použitý letní gumy 235/60/16 a ani sem neprohazoval disky mezi sebou no a mrd- od tý doby od 82 -97 km/h vibrace

..že sem se na to nevysral
Napsal: sob 15.10.2011 22:48
od Dresic
gear píše:nečetl jsem to tady celé ale já si myslím že to dělaj spodní čepy...
Přesně tak všechny díly jsou nový, tak bych chybu neviděl...
Ještě mě tak napadá dělal mi to kamarád, a někde jsem četl, že by se ty ramena a tak měli dotahovat až je auto na zemi a ne na zvedáku...nemuže to dělat právě tenhle problém?
Napsal: ned 16.10.2011 02:29
od gear
přesně tak ramena se dotahují až na zemi..buď spodní čepy....nebo nejsou nejsou vymezováky mezi kolama a nebo ty brzdíče ale to slyším poprvé..
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předcházejícího příspěvku
Napsal: pon 17.10.2011 19:33
od Dresic
fakt potřebuju rozumnou radu, už mě to pěkně štvě, chci si užívat auto dokud je jinak bez problémů a nee se bát jezdit
Dle mě - špatně udělaná geomterie
- vyměnit i druhý náboj
- náprava dotažená na zvedáku a nee na zemi
Co z toho tipujete? Ani jedno?

automat

Napsal: úte 18.10.2011 08:35
od JaraX
a proč to nezkusíš povolit a znova dotáhnout dole? Geoška to dělat asi nebude. zvedni to a zatoč kolama na zvedaků a sleduj co to dělá, ale problém bude asi v motoru

Napsal: úte 18.10.2011 21:07
od Dresic
kua furt s tím motorem

ale pobavíš dycky to jo

a co ten tvuj slavnej 4litr??? jezdíš vůbec? jsem tě snad v Olomouci ještě nepotkal...
Máš recht, nechám si poradit, to bude první co o vikendu udělám...dneska jsem vysledoval že to dělá na straně spolujezdce, moje je klidná, tak tam mi chybí udělat ještě ten náboj, tak ho zítra objednám a víkend se to udělá i s tím dotažením..
Napsal: úte 18.10.2011 21:41
od JaraX
nejezdím, nemam čas si ani vyměnit brzdy, jezdím hlavně autama zákazníků, takže toho čtyřlitra ani praktcky nepotřebuju

Napsal: sob 29.10.2011 17:43
od Viky
Dám Ti tip. Na mojí e39 jsem to řešil rok a hodně mi pomohli na STK. Najeli jsme s autem na kanál a na test vůlí nápravy, ta byla uplně bez vuli, nikde nic všechnu tuhy (bodejd aby nebyla kdyz jsem vsechno vymenil), takze se prejelo na valce a tam se projevily kotouce ktery byly rovny !!! Byly zhozeny, roztoceny a nehazely. Takze byla zakoupena sakra tezka krabice s napisem BREMBO a byl klid !!!
Napsal: úte 01.11.2011 21:03
od Dresic
Dík za radu, vše už jsem zkusil, dokonce vyměnil zbytečně náboje s ložiskama, což byla celkem pálka

ale nic...takže ty kotouče teď a snad kua to bude ono budu mít po starostech! Dík za tip!!!
Napsal: úte 01.11.2011 21:09
od Dresic
Viky: Ty jo a neprodával jsem ti kdysi e34 525i ? Nebo to nejsi ty? Měl e30 tehdá!
Napsal: stř 02.11.2011 13:47
od kralik
Pokud mas vse vymenene, nikde nemas vule, jel jsi na STK to fakt zkusit, zda tam nekde vule neni i kdyz vis ze je vse nove, tak ti nezbyva nic nez kola. Jiste jsi zkousel prohazovat kola, ze ano. Cestoval ti zdroj vibrace s vymenou kol? Jinak i vyvazena kola mohou vibrovat pokud je praskly kord v pneu. Videt to na ni neni, kolo muze byt dokonale, ale bordel to dela (vlastni zkusenost)... Pak mne jeste trosku desi ty ztocene kotouce. Jak vis ze jsou rovne? A jen tak mimochopdem, mas fakt plovouci brzdice? "Nejsou zatuhle" na jejich vedeni? Tedy mas-li dvoupistky?