Stránka 2 z 4
Napsal: stř 12.03.2008 14:30
od Snejk
fugo: to je podvod. ja chci taky.
to all. jakepak zatekaniod toho je cely system šibru vybaveny vlastnimi odtokovymi kanaly. a jake tlačitka kdejake? prostě se da šibr i se svazkem a orig ostrop a nikdo nepozna že tam něco někdy bylo. viděl jsem už složitější upravy. takove dodělavani klimatizace do e32 nebo e34, to už je opravdu zásah u ktereho je dobry si rozmejšlet jestli to ma cenu. ale ten šíbr... je pravda že e38 je e38. ja bych ale do ní vrtal tak jako tak. i když mi šíbr fakt nechybí. mam je a poradně je ani neoteviram. mam rad v autě ticho. šíbrem tam jde jen bordel. a za jizdy se ma čumět dopředu a ne do stropu:D
Napsal: stř 12.03.2008 15:03
od JaraX
kontaktuj uživatele bajzik, ma 740i bouranou na díly s jednou specialitkou, to auto ma panoramatickou sklenenou střechu, dojed si k němu s flexou a pak to už nějak vykoumáš, a ja myslím že ti to nechá za pár tisíc a pak budem všichni čumět,
Napsal: stř 12.03.2008 15:07
od JaraX
a elektriky se neboj,
mi dodělavali do e38 i elektricky sedačky místo obyčejnechj manualu, včetně, vyhřevu a dalších pičovnek.
a no ted jsme dělali navi do e39 social, včetně TV tuneru, changeru, radia a dalších pičovinek, a za dva dny nebylo co dělat, ale je pravda že některe věci se musí dokodovat v bmw, ale to už je to poslední.
Napsal: stř 12.03.2008 15:16
od Bajzik
kdyby chtěl někdo šíbr 606522578
Napsal: stř 12.03.2008 17:06
od T613
zrovna zatekani bych se vubec nebal ... to muze rict jenom clovek co sibr nevidel vic nez z 5 meru jak je reseny, spis jde o finalni estetickou stranku
a kdyby se to nahodou nepovedlo tak z toho udelate kabrio a bude to taky IN

Napsal: stř 12.03.2008 18:32
od JaraX
T613 píše:zrovna zatekani bych se vubec nebal ... to muze rict jenom clovek co sibr nevidel vic nez z 5 meru jak je reseny, spis jde o finalni estetickou stranku
a kdyby se to nahodou nepovedlo tak z toho udelate kabrio a bude to taky IN

vždycky jsem chtěl sedmu v kabriu, takova luxusní kára

Napsal: stř 12.03.2008 18:47
od Professor
bezva.. parádní konfrontace názorů..

jo, ten kolega Bajzlík má E38 na ty náhr. díly?

Napsal: čtv 13.03.2008 09:43
od RedBaron
Tak jako já mám šíbr rád ale pokud má auto klimu, tak by mě to ani nenapadlo řešit.
Napsal: čtv 13.03.2008 10:16
od Bajzik
Giorgio píše:bezva.. parádní konfrontace názorů..

jo, ten kolega Bajzlík má E38 na ty náhr. díly?

ahoj, popř. volat na 606522578
Napsal: čtv 13.03.2008 11:31
od mamouschek
T613 píše:zrovna zatekani bych se vubec nebal ... to muze rict jenom clovek co sibr nevidel vic nez z 5 meru jak je reseny, spis jde o finalni estetickou stranku
a kdyby se to nahodou nepovedlo tak z toho udelate kabrio a bude to taky IN

Viděl a hodně. Ale jak jsem psal, mnoho zdaru.

Napsal: čtv 13.03.2008 12:01
od Baxon
Já tvrdím, že dobastlit šíbr a vyříznout do střechy na mm přesně díru tam kde má být není žádná brnkačka i když to někteří popisují, že by to zvládli s prstem v nose.
Myslím si, že dotazující se na to stejně vysere, protože to třeba není nemožný, ale hroznej voser a trochu se utne a může dávat novou střechu, to za ten pokus asi nestojí.............................
P.S. Klima a šíbr jsou dvě rozdílný věci a mají asi takovou spojitost jako topení a vyhřívání sedaček.
Napsal: čtv 13.03.2008 12:26
od RedBaron
Baxon píše:P.S. Klima a šíbr jsou dvě rozdílný věci a mají asi takovou spojitost jako topení a vyhřívání sedaček.
Já myslím že mají obě za úkol udržet v interiéru auta dýchatelný vzduch o přijatelné teplotě. Pokud máš zájem o to, aby ti přitom ještě peklo slunce na šišku nebo cestou z párty čouhat ven ze střechy s flaškou, pak to chápu. Jinak moc ne a to jsem měl zatím elektrickej šíbr ve všech autech kromě jednoho který mělo jen klima a tam jsem po něm ani nevzdechnul. Navíc při vyšší rychlosti než je 80 km/h ho musím prostě zavřít, protože ať to byla pětka, šestka nebo sedmička, dělá to vevnitř hodně nepříjemné vibrace.
Napsal: čtv 13.03.2008 12:42
od Baxon
RedBaron píše:Baxon píše:P.S. Klima a šíbr jsou dvě rozdílný věci a mají asi takovou spojitost jako topení a vyhřívání sedaček.
Já myslím že mají obě za úkol udržet v interiéru auta dýchatelný vzduch o přijatelné teplotě. Pokud máš zájem o to, aby ti přitom ještě peklo slunce na šišku nebo cestou z párty čouhat ven ze střechy s flaškou, pak to chápu. Jinak moc ne a to jsem měl zatím elektrickej šíbr ve všech autech kromě jednoho který mělo jen klima a tam jsem po něm ani nevzdechnul. Navíc při vyšší rychlosti než je 80 km/h ho musím prostě zavřít, protože ať to byla pětka, šestka nebo sedmička, dělá to vevnitř hodně nepříjemné vibrace.
Vždyt topení a vyhř. sedáky mají taky za úkol zahřát a je to nebe a dudy.
Pokud je venku pec 30, 35st atd. je jasná volba klima, protože otevřít si v pravý poledne v tomhle parnu šíbr nemá žádnej smysl ani účinek. Naopak někdy v podvečer (ale i přez den) okolo 20st bych si nezapnul klima a ted na řadu přichází šíbr bud celej nebo jen vyklopit abych měl v autě příjemnej čerstvej dýchatelnej vzduch.
Žádný vybrace necítím a nad 150 to začíná trochu hučet, tak ho jen vyklopím kvůli rádiu.
U mně užitelnost šíbr vs. klima 80 x 20%. Já osobně nechápu jak někdo může jezdit v zabedněným autě, protože otevřít si boční okno je o ničem.
Napsal: čtv 13.03.2008 12:47
od Baxon
Vlastně jsem si vzpomněl, že u jedný e34 otevřenej šíbr dělal v 80-100km/h taky bordel a když jsem vyšlápl spojku, tak byl klid. Nebo trochu pootevřel boční okno. Tam byla chyba asi někde jinde, protože to byla taková slátanina kam chcalo předním oknem atd.
Napsal: čtv 13.03.2008 13:01
od normann
Fugo píše:Snejk píše:elektricky to taky neni nemožné. to už nastupují na scénu schemata. a pokud budeš mít šíbra z nějaké bouračky tak k němu bedeš mít i svazek. svaze k k šíbru neni nic světoborneho. napajeni. par dratu ktere jako obvykle vedou do mist ktere s tim nemaji co spoječneho a pak určitě nějaký k jednotce centrálu. to si ale vymýšlím tak mě nechytejte za slovo kam to přesně vede. ale šíbr má tak 10 drátů víc ne a podle mě ten svazek bude zakončený konektorem jehož protikus v autě bude s největší pravděpodobností někde zašitý. ja nevim jestli e38 ma vestavěnou funkci zatahovani šibru už v sobě... e32 ma jen okna. šíbr se mi nikdy nezatah. to soudruzi v en dé er nevymysleli.
moje e32 zatahuje jak okna tak šíbr, a mám pocit že šíbr jde jako první.
Moje ex E32 taky zatahovala šíbr klíčem a šíbr šel poslední.
Napsal: čtv 13.03.2008 13:04
od Fugo
nedráždi ho

Napsal: čtv 13.03.2008 13:06
od RedBaron
Baxon píše:Já osobně nechápu jak někdo může jezdit v zabedněným autě, protože otevřít si boční okno je o ničem.
Ty máš zabedněný auto? Já mám v autě deset průduchů, ze kterých na mě fouká přesně takový vzduch jaký si zamanu
A šíbr zatahuje na klíček i 524td z roku 88

Napsal: čtv 13.03.2008 13:12
od normann
JaraX píše:kontaktuj uživatele bajzik, ma 740i bouranou na díly s jednou specialitkou, to auto ma panoramatickou sklenenou střechu, dojed si k němu s flexou a pak to už nějak vykoumáš, a ja myslím že ti to nechá za pár tisíc a pak budem všichni čumět,
Nezapomeň ale pořešit nějak taky odvoz stropu, je dost velkej, nikam se nevejde a na odvoz na zahrádce zapomeň, to ten strop zničíš, poškodí ho vítr za jízdy, lepší pro to dojet dodávkou, kam se celej strop vejde.
To JaraX: Stále marně čekám na seznam těch lišt - chrompaket!

Napsal: čtv 13.03.2008 16:26
od Snejk
fugo : to vic nejde:D asi zase budu spat ve schematech už to vidim

kde udělali soudruzi chybu.
Napsal: čtv 13.03.2008 19:22
od Baxon
RedBaron píše:Baxon píše:Já osobně nechápu jak někdo může jezdit v zabedněným autě, protože otevřít si boční okno je o ničem.
Ty máš zabedněný auto? Já mám v autě deset průduchů, ze kterých na mě fouká přesně takový vzduch jaký si zamanu

A šíbr zatahuje na klíček i 524td z roku 88

V létě to z těch průduchů nepříjemně fouká do obličeje nebo na nohy atd, protože těch pár direk ten zabedněnej interiér nevychladí a naprděnej a vydejchanej vzduch nemá kudy odvětrat ven....... Já bych bez šíbru nepřežil, ale někdo ho k životu nepotřebuje vůbec. Sto lidí sto chutí.
Pro mně je základ v autě šíbr a automat, což mi zase někdo bude tvrdit, že automat je úplně na hovno a pro starý dědky
klíčkem mi dotahovali šíbr všechny modely co jsem mněl od e32 přez e34, 36..........................................