Stránka 2 z 2
Napsal: pon 21.04.2008 21:37
od stati
ked myslis...ty si tu sef...
Napsal: pon 21.04.2008 21:43
od Fugo
sef nejsem, ale uvažuj co bys mě odpověděl na otázku kde najdu v autě volant abych mohl zajet autem do krámu. Asi bys mě řekl že pokud nevíš kde má auto volant tak do něj nelez a natož někam jezdi. Ber to tak že do každého rozdělovače jde 7 tlustých kabelů, 1 je od cívky a 6 jde do svíček takže dle mého názoru člověk který má o motoru přehled si alespoň jednu z těchto věcí je schopen najít a zbytek dohledat.
Napsal: ned 28.09.2008 00:24
od karel2224
Zdravím, tak jsem do auta konečně namontoval nové palce a rozdělovače a motor za tepla zklidnil běh. S čím mám stále problém je to, že mění otáčky volnoběhu. Při prvním nastartování je to cca 500 a po druhém nastartování je to cca 950 ot./m.
Napsal: stř 08.10.2008 16:32
od Honczek
A zkouseli jste cidla teploty,nebo polohy kliky??Nevim jak to tam je,jen tipuju.
Napsal: pát 10.10.2008 23:42
od karel2224
Přemýšlím o kontrole čidel teploty, jestli tady je vše v pořádku. Dám zase vědět, jak to dopadlo.
Napsal: sob 25.10.2008 17:49
od Prasak
Jsou tam 2 traficka, pro kazdou radu valcu jedno. Casem se zaoxiduji a probiji ... menil jsem je na v12 5.4 take, cena byla kolem 2000 kc za kus, takze nic hrozneho. Beh motoru se zmenil k nepoznani

Napsal: sob 25.10.2008 20:49
od gogoho
Co myslíš konkrétně tim..2 trafíčka..Nějaké číslo dílu atd.??? díky moc ...Taky mám podobnej problém
Napsal: sob 25.10.2008 20:52
od Prasak
no ze sou tam 2 , slovy dve. cena opravy = 2 x 2000 czk cca ...
nejde to prehlednout, jsou po stranach, jedno u ABS a to druhe uplne stejne na protejsi strane (nekde pobliz servo nadoby)
Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
Napsal: sob 25.10.2008 21:01
od gogoho
Jasný a co ti to předtim před opravou dělalo?? Cukalo to...?? za studena
Dík
Napsal: sob 25.10.2008 22:59
od Prasak
nejen za studena, cukalo to porad, klepalo se to jak drahy pes ... jestli ti to cuka jen za studena, budou to zrejme kable. nejlepe vymenit trafa+kable+svicky najednou a mas pokoj ...
Napsal: ned 26.10.2008 00:02
od karel2224
Ještě než si to napsal, tak jsem našel zoxidovanou cívku ( konektor ) a poškozený, zoxidovaný kabel.
Kupoval jsi originál nebo nejakou kopii ?
Díky Karel
Napsal: ned 26.10.2008 00:48
od Prasak
nevim fakt uplne presne, se mi o ty auta stara jeden sikovny mechanik, kable vysly tusim neco kolem 6t czk , svicky NGK 12x 400 czk a ty trafa 2x 2t czk , ale jak rikam, krome toho NGK nevim, co je to zac

, kazdopadne to funguje dobre ... a take doporucuju nalet (pokud to nedelate pravidelne) 3x i 4x po sobe (mam na mysli vzdy s plnou nadrzi) cistic injektoru nebo cistic ventilu (injector cleaner, multi valve cleaner) , budete mozna prekvapeni ...
Napsal: ned 26.10.2008 01:05
od T613
to mas fakt sikovneho "mechanika" jedna civka na 750 stoji 1,5t a to se da sehant jeste levnejc a svicka za 400? to je nejaka pozlacena z vyvoje NASA ne

... a jinak "traficko" je zapalovaci civka
ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci

Napsal: ned 26.10.2008 01:21
od Prasak
hehe taky musi z neceho zit

, nejakych par stovek me netrapi ... ale vyhodit 30 tisic (renocar) za ridici jednotku ABS do stare E38, to je jina - nevis o nejake?
A ty cistice fakt neco delaji, ne ze ne ... To mame odzkousene na vicero zanedbanych 'veteranech' tohoto typu

Napsal: ned 26.10.2008 01:23
od Prasak
T613 píše:to mas fakt sikovneho "mechanika" jedna civka na 750 stoji 1,5t a to se da sehant jeste levnejc a svicka za 400? to je nejaka pozlacena z vyvoje NASA ne

... a jinak "traficko" je zapalovaci civka

ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci

a co se tyce civek na kazdem valci, radsi nepripominat ... mel sem asi tri a8 4.2 a prubezne se menily fsechny jak na bezicim pasu ... kazda dvojku

Napsal: sob 03.01.2009 19:51
od karel2224
Tak jsem vyměnil svíčky, rozdělovače, cívky a testoval kabely a stále za studeného motoru nejede. Co jsem nově zjistil je to, že pokud auto nejede, netáhne, skoro jede jen na pár válců, tak stačí zastavit a vypnout motor. Po opětovném nastartování jede jako by se před tím nic nestalo

a krásně táhne. Má někdo zkušenost se stejnou vlastností závady ?
Napsal: sob 03.01.2009 20:08
od gogoho
co pumpa vzduch ??? nedávno jsem to řešil na V12.....nebo někde prdlá hadice od tý pumpy....dokáže to hodně rozhodit volnoběh za studena...
Napsal: sob 05.09.2009 22:29
od karel2224
Tak problém se vyřešil. Auto přisávalo falešný vzduch pod těsněním mezi hlavami válců a sáním. Musel jsem koupit nové těsnění a přehodit to. Proto auto nejelo za studena a po zastavení a opětovném nastartování při správné teplotě opět fungovalo. Teplem se netěsnost zmenšila. Pak byla chyba ještě v jednotce, musela se opravit a jednotka převodovky se měnila celá. Teď se tedy musím pustit do dalších drobností

Napsal: čtv 06.01.2011 19:48
od badboy8605
Zdravim mam podobny problem s e38čko 750iL....nedrži otačky ide ako na 6valcov a striela do vyfuku a sem tam aj akoby do sania...Menil som motor a odvtedy stym mam problem-kupil som už zo zadretym motorom!...Ako tak čitam vyššie prispevky to všetko može robiť falošny vzduch???...zatial som nemenil sviečky a nie som si isty či su uplne tip top,myslite,že by pomohlo ich vymeniť???...Zatial sa menilo pal.čerpadlo,čistili vahy vzduchu a aj klapky a palec na rozdelovačoch je novy....Co sa tyka toho falošneho vzduchu tak jedno sanie sa mi zda,že je ako keby zle zatiahnute no je na fest dotiahnute a aj tak je volne no druha strana je pevna ako beton-je to problem či normalne???...za všetky rady vopred Dakujem Jozef