Stránka 2 z 2

Napsal: pát 04.04.2008 19:20
od JaraX
Fugo píše:mám asc+t na e32 a odvzdušňuju normálně jako každý jiný brzdy, v Bentley je sice napsán postup pro asc+t ale dělám to tak jak jsem to dělal vždy, nastartuju a normálně šlapu, brzdovka jde otevřeným odvzdušňovákem do nádoby s kapalinou a šlapu tak dlouho dokud není bez bublin, i kdž u mě se spíš jedná vždy o výměnu kapaliny, u 750 se má měnit jednou ročně a tak to dodržuju.
já měnil třmeny, válec, pedál, posilovač, hadice a ted nejde odvzdušnit zadek, mechoš řikal že ho to nenechá, origo se cosi zapíná na diagnostice, ale prej stačí myslím vytahnout pojistku.

Napsal: pát 04.04.2008 21:49
od medvidek
Hovno pojistku,mas ucpany odvzdusnovaky,ja menil kapalinu a v pohode. V praci na to mame masinu ktera tlaci brzdovou kapalinu (tlakem 2bar) a ty jenom odpustis 150ml na kazdym kole. Tak se stav a ja ti to udelam,mas to kousek ne?

Napsal: sob 05.04.2008 01:15
od JaraX
medvidek píše:Hovno pojistku,mas ucpany odvzdusnovaky,ja menil kapalinu a v pohode. V praci na to mame masinu ktera tlaci brzdovou kapalinu (tlakem 2bar) a ty jenom odpustis 150ml na kazdym kole. Tak se stav a ja ti to udelam,mas to kousek ne?
jj, jen 200km :)