Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Brzdy. Hydraulika vs. podtlak

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

Fugo píše:mám asc+t na e32 a odvzdušňuju normálně jako každý jiný brzdy, v Bentley je sice napsán postup pro asc+t ale dělám to tak jak jsem to dělal vždy, nastartuju a normálně šlapu, brzdovka jde otevřeným odvzdušňovákem do nádoby s kapalinou a šlapu tak dlouho dokud není bez bublin, i kdž u mě se spíš jedná vždy o výměnu kapaliny, u 750 se má měnit jednou ročně a tak to dodržuju.
já měnil třmeny, válec, pedál, posilovač, hadice a ted nejde odvzdušnit zadek, mechoš řikal že ho to nenechá, origo se cosi zapíná na diagnostice, ale prej stačí myslím vytahnout pojistku.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#22 Příspěvek od medvidek »

Hovno pojistku,mas ucpany odvzdusnovaky,ja menil kapalinu a v pohode. V praci na to mame masinu ktera tlaci brzdovou kapalinu (tlakem 2bar) a ty jenom odpustis 150ml na kazdym kole. Tak se stav a ja ti to udelam,mas to kousek ne?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

medvidek píše:Hovno pojistku,mas ucpany odvzdusnovaky,ja menil kapalinu a v pohode. V praci na to mame masinu ktera tlaci brzdovou kapalinu (tlakem 2bar) a ty jenom odpustis 150ml na kazdym kole. Tak se stav a ja ti to udelam,mas to kousek ne?
jj, jen 200km :)
Odpovědět