Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě 725 TDS e38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od T613 »

to je zase debata, bud soudny a neobhajuj svou 325tds hospodskyma recma, bavime se o 725tds ... to ze nekde krades naftu je pekne, ja bohuzel sousedum benzin v noci nechodim krast s hadickou ...

ze je tds slozitejsi a poruchovejsi motor je pravda tak proc ho kupovat? nafta je drazsi jak benzin a driv nez usetris na palivu tak se ti vysype 2x cerpadlo za 20t pak ti rachne hlava za dalsich 20t a jsi na tom stejne jak kdyby jsi jezdil v 735 bez poruch ... dle me je mnohem lepsi volba s ohledem na spotrebu 740i a sekvencni plyn, tam se nema co posrat, navratnost je uplne jinde, na V8 benzinu se taky nema co posrat pokud to neni po ciganech, nekolik lidi to tady ma a videls bys tu snad ze by nekdo resil problemy? ja ne teda
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Bajzik »

T613 píše:to je zase debata, bud soudny a neobhajuj svou 325tds hospodskyma recma, bavime se o 725tds ... to ze nekde krades naftu je pekne, ja bohuzel sousedum benzin v noci nechodim krast s hadickou ...

ze je tds slozitejsi a poruchovejsi motor je pravda tak proc ho kupovat? nafta je drazsi jak benzin a driv nez usetris na palivu tak se ti vysype 2x cerpadlo za 20t pak ti rachne hlava za dalsich 20t a jsi na tom stejne jak kdyby jsi jezdil v 735 bez poruch ... dle me je mnohem lepsi volba s ohledem na spotrebu 740i a sekvencni plyn, tam se nema co posrat, navratnost je uplne jinde, na V8 benzinu se taky nema co posrat pokud to neni po ciganech, nekolik lidi to tady ma a videls bys tu snad ze by nekdo resil problemy? ja ne teda
Já bych zase nechtěl sporák-věc názoru. Hospodský řeči tu vedeš ty, já vycházím ze zkušeností. Znovu se ptám ty jsi měl nebo máš E38 TDS?
Jak říkám není to žádný tahoun, je to pro člověka co chce komfort s malou spotřebou

Koneckonců kupte si co chcete, jezdit v tom budete vy. Jen jsem chtěl tázajícímu přiblížit tento motor.

Končím a zdravím
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav

#23 Příspěvek od RBMW »

Chlapi nehádejte se.Chtel jsem něčí názor kdo tohle auto s tímto motorem má.Já mám už asi čtvrté TDS a pokaždé spokojenost!! Je fakt že u každého jsem neco řešil ale nic moc a navíc mají ty auta už neco za sebou co si budem povídat.....
Chci naftové auto protože jsem už asi 10let nestál u benziny!
Mužu mít 7mu za docela dobrý peníz a navíc je čiplí na 160PS tak si myslím že když jí dám co potřebuje tak to bude OK.
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#24 Příspěvek od gogoho »

RBMW píše:Chlapi nehádejte se.Chtel jsem něčí názor kdo tohle auto s tímto motorem má.Já mám už asi čtvrté TDS a pokaždé spokojenost!! Je fakt že u každého jsem neco řešil ale nic moc a navíc mají ty auta už neco za sebou co si budem povídat.....
Chci naftové auto protože jsem už asi 10let nestál u benziny!
Mužu mít 7mu za docela dobrý peníz a navíc je čiplí na 160PS tak si myslím že když jí dám co potřebuje tak to bude OK.


Ano určitě, žádnej problém bych v tom neviděl.... zas budeš jezdit za 8-10 litrů s velikou lodí..... Taky jsem v tom jezdil a pro klidnou povahu to stačí... Taky by mě to stačilo..... :lol: Jo a problémy, klasika......podvozek....... A pokud to TDS nebylo nějak honěný, tak by mělo bejt ok... Což se asi předpokládá, že si TDS nekupuje do sedmy žádnej závodník :lol:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Baxon »

RBMW píše:Chlapi nehádejte se.Chtel jsem něčí názor kdo tohle auto s tímto motorem má.Já mám už asi čtvrté TDS a pokaždé spokojenost!! Je fakt že u každého jsem neco řešil ale nic moc a navíc mají ty auta už neco za sebou co si budem povídat.....
Chci naftové auto protože jsem už asi 10let nestál u benziny!
Mužu mít 7mu za docela dobrý peníz a navíc je čiplí na 160PS tak si myslím že když jí dám co potřebuje tak to bude OK.

První TDS jsem měl v e34 kombi manuál - koupeno v BMW po prvním majiteli, pravidelně servisováno se servisní knížkou najeto cca 90tis km. Já ho dál pravidelně servisoval taky v BMW, žádný honění, pohodička. Po dvou letech a najetí dalších asi 40tis km bez problémů, jsem ho prodal. Maník co ho měl po mně se z toho auta asi po půl roce střílel do šišky jak se pořád sralo. Kombinovaná spotřeba 9,5l/100km.
Druhý TDS byla e38 automat od novoty. Za čtyři roky po najetí cca 200tis km byla jediná závada rozpadlá vodní pumpa. Ke konci začali trochu houpat otáčky a celkově jsem měl dojem, že už je nejvyšší čas se toho zbavit i když sloužila na jedničku. Kombinovaná spotřeba 10,5l/100km
Třetí TDS byla e36 automat kombi. Dovoz z D po druhém majiteli, nebouraná, zase serviska naj. něco přes 200tis km. Najel jsem s ní za 1,5 roku asi 10-15tis. km a řešil jsem prasklou hlavu, žhaviče, vstřiky, nové vstřikovací naftové čerpadlo, komplet přetěsnit........................atd. atd.
Třeba člověk co ho má po mně je ted zřejmě hodně spokojenej, ale já bych si diesla v dnešní době už nekoupil a TDS už vůbec ne!!! Kombinovaná spotřeba 8,5l/100km.
725TDS je auto hodně na pohodu, což platí o sedmičce všeobecně. Ale v deset let +- starým autě bych rozhodně už volil benzín.
Rozhodni se sám, bude to tvůj boj :wink: .
BaDDog
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: Malacky - SK

#26 Příspěvek od BaDDog »

T613 píše:podivej do sekce 5er, ja vidim z prvnich 30 temat jenom ptoblem 524td, 530d, 525tds a porad neco tds ...


530d už je jina technologie...Common-Rail....medzi TDS-ka bych ho neradil...
A koneckoncu....Veliké obsahy jako 4-5litr je v lepším stavu proto...lebo ten kdo ho koupy má i na provoz a vše ostatní... ačkoli ten co si koupi diesela...to chce plne využít a potom je to už mala část tych lidí který se o auto fakt starej..
Ja mnel v rukách 530d která mnela 480t. km síce když sem mu šláp na krk tak pjekne začernnil...ale motor šel tiše...a kultivovane...
Ale jak sem psal...zaleži o majiteli...u velkých bezínu sou to drzaky..a první majitel ho opustí až když si koupi nový...
Ja tedka sem koupil 730d ale ta byla v mizernem stavu...ale motoricky na jedničku....
Pak není problém zahučat 40t Kč do oprav..a ješte sou tam nejaký detaily co se tíče vzhledu...
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od T613 »

ja jsem v 725tds bohuzel mel tu cest a kdyz to srovnam se 728/735/740 tak je to kostitras, porad milion otacek a nejede to na to jak by melo 1,7t auto se pohnout ... sedma je na pohodu ktery doda 740 benzin pripadne 730d ale uz to taky neni ono, asi jsem moc rozmlsany svoji 750 :-D nechci se tady s nikym hadat ale jelikoz 7er je 99% muj smer tak snad muzu soudit kdyz jsem uz jel skoro ve vsem co se tyka e32/e38

velmi jednoduche je si objet bazary a svezt se ve vsech variantach a pak uvidis sam jak se veci maji nez objizdet jenom jednu motorizaci a cist tady nesmysly kdyz ti kazdy rika neco jineho :lol:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#28 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Je zvláštní ...jak tu někteří píšou ,že 730d je na sedmu slabé :D ano,pokud chce člověk lítat jak drak tak ano...ale to je u benzínové sedmy jízda za 15-20 :D sedma je podle mě na pohodu,prosě dálniční express ze sportovním duchem,ale tds do e38my bych fakt nechtěl...motor kterej má problémy i v trojce v autě o 400kg těžším nee...je pravdou že někomu slouží bez chyby....ovšem 90% lidi co znám s tímto motorem měli dost hoňky....já ho měl jen jednou a kupodivu jelo pěkně,ale podle mě ho 3,0d předběhl o 2 generace :wink:
Gordon
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#29 Příspěvek od Gordon »

Navíc asi ani ta výbava v 725 tds nebude buh ví jaká ve srování s 740/750.
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#30 Příspěvek od hadice »

Čus,by mě zajímalo proč je 740d největší omyl,vždyt ty halvy jsou jenom 4válce,fakt je ten že to moc lidí tady nemá. chtělo by to vyjádření od někoho fundovanějšího :roll: :?:
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od men »

No tak majtelé 740d ozvěte se, taky mě zajmaj zkušenosti stimto motorem :)
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#32 Příspěvek od normann »

Gordon píše:Navíc asi ani ta výbava v 725 tds nebude buh ví jaká ve srování s 740/750.

Já teda mám 725tds a výbavu, kterou to má, by mohla závidět leckterá 740i a určitě je minimálně srovnatelná s kdejakou 750i. Akorát ten motor holt :roll: , ale zase není to tak hrozný. Před tím jsem měl mimo jiné E32 735i, která byla proti tomu raketa, i mně to přišlo stabilnější v zatáčkách, ale to mohlo být i pneumatikami. Koupil jsem tu 725tds s velkou slevou, páč byla načatá hlava, ta se udělala a kluk, který mi jí měnil a živí se tím už X let a dobře, mi řekl, že moje tds jede velmi dobře, jsem s výkonem celkem spokojen, většinou to nehoním a dodržuji zásady netrápit to studený a dojíždět v klidu, aby to trochu před cílem zchladlo. Snažím se to trochu šetřit. Spotřeba je kolem 7-8litrů na dálku v létě to bylo tak 6-7l a po městě to jede tak za těch 11-13l, v létě to jelo zas tak o ten litr míň. Měnil jsem žhaviče, kladky na řemeni, řemen a napínací kladku na klimě, měl jsem jednu chvíli velkou spotřebu, automat jakoby nechtěl jet, jakoby to auto při rozjezdu někdo držel za zadek, někdy se to ani nechtělo hned rozjet, rozjelo se to až po několikasekundový prodlevě, ale jaxe zas oteplilo, nějak to zas přešlo. S BMW už jezdím už víc jak 10 roků, ale žádný nebylo tak náchylný na zimu, jak tohle E38. V mrazech brzy po ránu se mi párkrát stalo, že nešly zavřít, nebo otevřít přední levý i pravý dveře. Poslední týden se občas rozsvítí kontrolka ABS a ASC a nefunguje to, pak to zas samo zhasne, za čas zas rozsvítí a takhle si to ze mně dělá prču. V pondělí jdu na diagnostiku. Před pár dny jsem táhnul na laně za sebou asi 2km opla astru kombi a pak se mi asi 2x rozsvítil nápis na check kontrolu Getriebenprogramm, tudíž bych měl čekat potíže s převodovkou, ale zatím nic. Auto mám od léta, celkem to s ním ujde, na normální ježdění to jde, na takový ty kousky, co jsem dělal s E32, nebo E30 někde na letišti na nějakým setkání, to ale rozhodně nebude, na sprinty už vůbec ne. :D Někdo tu chtěl zkušenosti s E38 725tds, tak jsem je tady sepsal.... Rozhodnout se koupit- nekoupit musí sám. :wink:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#33 Příspěvek od tds »

to ano ale podívejte se o čem se to točí!lidi co skládaj motor ze starých čerpadel a rozhozených rozvodej,protože nemaj love na pořádnou údržbu a lepí to z hoven. jednou po 300 tis.km udělat rozvody a vyměnit čerpadlo a se vstřikama komplet celkem do 40.tis není zase takový ranec!pokud je motor udržovaný tak vydrží víc než kdejaký 3,0d a 4,0d ani nemluvím, jenom výměna vstřiků vyjde na 60 tyček a problémy pořád dokola,turba,vstřiky,váhy,čerpadla,pod.čerpadla,automaty .k.o. zlatý tds se starým 5-kvaltovým automatem!
Odpovědět