Stránka 2 z 2
Napsal: sob 01.12.2007 13:49
od juro
ja som len chcel počuť váš názor tak len prečistim a nebudem nič riešiť.
Napsal: pát 03.04.2009 21:45
od Rejchy
Nebudu zakládat nové téma a přidám to sem.Dneska jsem měnil na autě vodní hadici k chladiči,musel jsem sundat airbox abych se k tomu dostal.Položil jsem ho na motor vzhůru "nohama" samozřejmě opatrně.Když jsem to všechno složil dohromady tak mi to sice chytlo,ale běželo to nepravidelně a nakonec to chcíplo.Když to nastartuju tak má motor kolem 500 ot. a hned chcípá.Po odpojení váhy vzduchu jde motor celkem normálně.Taže tipuju že je váha v p.deli.Zajímalo by mě co se na ní mohlo proboha rozbít při té manipulaci?
Ona byla možná načnutá,protože když jsem auto koupil tak ten motor šel nepravidelně a nechtěl jít do otáček.Takže se měnily svíčky a filtry.Protože to nepomohlo tak jsem to dal do servisu kde to napíchly na diagnostiku a ta se jim ukázala jenom lambdu+zjistili že je špatná membrána a přetěsnili sání.Když to opravili tak kleklo ještě benzínové čerpadlo.Potom to už jezdilo docela obstojně,sice občas za studena cukal motor,ale jenom někdy.Nějak jsem to neřešil protože spotřeba byla v normě cca 10l/100km,jenom byl smrad z výfuku takový"sladší" prostě to smrdělo divně.
Takže otázka 1.opravdu jsem tu váhu mohl tímhle zničit?
otázka 2.jestly ty symptomy odpovídají načnuté váze vzduchu?
Mám E32 730i M60 V8 díky

Napsal: sob 04.04.2009 18:09
od Rejchy
Tak jsem jí vyčistil a jede to lépe než před tím

Napsal: pát 15.01.2010 19:18
od mkalous
jak vyčistit váhu, co a kam stříknout, co kde rozebrat... e38 740i ??