Stránka 2 z 2

Napsal: stř 07.11.2007 11:13
od Snejk
Tommybmw píše:Tak jsem se dival na ten spinac ASC a chybi mi tam zarovicka, takze nevim jestli je zapnuto nebo vypnuto:-( Nemate nekdo foto motoru se systemem ASC abych videl jak to vypada a kde ho hledat? Dikes
system s ASC neni vidět:)
to je jen integrovaná funkce v jednotce ABS, ktera je jen propojena s EML a jen to přivírá klapku, nic víc. na prvni pohled nepoznaš jestli maš nebo nemáš ASC. no ani na ten druhej :) no vlastně to prostě nepoznaš. protože ne každý EML musí mít i ASC. to poznaš jen po detailnim prozkoumani ABS jednotky a její kabeláže.... piny jsou jen jinak zapojené jinak vypada stejně. max ma jine čislo...

Napsal: čtv 08.11.2007 17:27
od k2
Tak jsem to dnes vyzkoušel, postavil auto na mokrou trávu a šlápl víc na plyn a opravdu, na LCD pod budíkama to napsalo ASC !

Když si uvědomím že jsem si ho nevědomky vypínal a někdy jezdil jako prase....... :?

Dík že jste mne naučili ovládat ASC :P K2

Napsal: sob 10.11.2007 16:57
od Michelin
k2 píše:Tak jsem to dnes vyzkoušel, postavil auto na mokrou trávu a šlápl víc na plyn a opravdu, na LCD pod budíkama to napsalo ASC !

Když si uvědomím že jsem si ho nevědomky vypínal a někdy jezdil jako prase....... :?

Dík že jste mne naučili ovládat ASC :P K2
No ja ho vypinam taky, tady ta prvni verze podle me nema valnej smysl, protoze jenom priskrti vykon motoru, ale uz neumi pribrzdit kola...

Napsal: ned 11.11.2007 22:06
od Snejk
ale ma to smysl. u 750 to by ses sakra divil. ta hrabe skoro pořád. s asc ani prd. trakce neni třeba. to zakladni asc aspon zabrani prokluzu

Napsal: ned 11.11.2007 22:24
od T613
no kdyby tohle pribrzdovalo kola tak to okamzite vyhazuju z auta, ale jak pravi Snejk u 750 to smysl ma, staci mokro trochu prislapnes a divil by ses :-D

Napsal: pon 12.11.2007 07:09
od Fugo
vozy s ASC měli samosvorný diferenciál, od 91 bylo ASC+T a ty neměli samosvor ale řešilo se to elektronicky (ten samosvor) a to tak jak popsal snejk ,přibrždovalo to prokluzující se kolo brzdou aby větší síla šla na to druhé. Tento systém jsem vypnul jen na letišti když jsme měřili zrychlení, tak jsme to zkoušeli s ASC a bez ASC.