Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu
Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118 Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
#21
Příspěvek
od Snejk » pon 27.08.2007 13:04
tak zajed na diagnostiku a zaručuju ti že to uděláš správně
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751 Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R
#22
Příspěvek
od Fugo » pon 27.08.2007 13:06
signál ze snímače na diferenciálu jde nejprve do desky tachometru a po zpracování je dále rozveden po autě, v tvém případě mohl být skutečně vadný jen OBC.
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46 Registrován: pon 22.01.2007 01:00
#23
Příspěvek
od intmen » pon 27.08.2007 13:07
ahoj rad bych se zeptal co ma byt za funkce na pačce tempomatu když ji stisknu???mačka se to stejne jak na pačce stěraču na intenzivni myti....
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751 Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R
#24
Příspěvek
od Fugo » pon 27.08.2007 13:08
to je právě od cca 91 návrat na poslední rychlost, zde totiž stisk páčky nahoru i dolu znamená vypnutí tempomatu.