Stránka 2 z 2

Napsal: pon 07.05.2007 12:50
od Demostenes
Ona obecna rada je proste udelat napravu komplet najednou. Das za to sice 15-20k, ale pak mas na dalsich 100k km pokoj. Jinak se to sere postupne a porad neco....

Napsal: pon 07.05.2007 14:35
od Hitman
Demostenes píše:Ona obecna rada je proste udelat napravu komplet najednou. Das za to sice 15-20k, ale pak mas na dalsich 100k km pokoj. Jinak se to sere postupne a porad neco....


jj taky nad tim zacinam premyslet....

Napsal: sob 12.05.2007 19:11
od honzin
Jestli ti to děla i když nebrzdiš , tak to na brzdach nehledej , kotouče se poznaj ,že když brzdiš normalně tak se to klepe a když zabrzdiš prudce tak se to ani nehne , jednou jsem to řešil na stočenejch kotoučích ,pan srovnal obě brzdici plochy a dosedaci plochu kotouče na naboj , ale zustala hodně křivá dosedačka na kolo , na vyvažovačce to kolo jelo jak fík , a když jsem to roztočil na heveru tak bylo okem vydět jak to vibruje , chovalo se to jak špatně vyvaženy kola.

Napsal: sob 12.05.2007 19:40
od Slid
horní uložení tlumičů je jaké?

Napsal: sob 12.05.2007 19:47
od Hitman
Slid píše:horní uložení tlumičů je jaké?


budu ted menit kotouce a desky, necham znovu vyvazit kola, kdyz to nepomuze tak tlumice + jejich horni ulozeni....kdyz ani to ne, tak vymenit silentbloky nebo cele ramena...urcite na to prijdu :twisted:

Napsal: ned 13.05.2007 06:54
od giovanny
ciao,, a ještě bys měl zkusit vůli předních ložisek???,je tam toho hodně,co může způsobovat tyhle potíže,ale kolikrát jsou na vině věci které by člověk neřek 8O ,, u mně to způsobila vůle na pravém ložisku,a dokázalo se to pěkně rozkmitat, ato pouze při brždění od 60až 80km dotahl jsem ložisko a vše ok,,
ale byla tam popsána připomínka k vyvážení kol! velmi důležité!!!
pak si ještě nechej zjistit v jakém stavu jsou pneu,, vizuálně může byt v poho ale může byt poškozena kostra pneumatiky //zejména u pneu jetých z dovozu //oni vědí proč je vymění se 70% vzorku za nové :? ono to pak nejde vyvážit,a když ano ,,tak tam musí dát 60 až 100gr, ale to se velmi rychle zase změní počtem naj km a je to zase v pr?? takže je toho hodně co může, znepříjemnovat život :wink:

Napsal: ned 13.05.2007 11:39
od srle
tata ml tenhle problem na sve e38 a vyresila to vymena techto veci:

viz cislo 5

http://bmwfans.info/original/E38/Lim/74 ... l-31_0204/

Napsal: ned 13.05.2007 11:48
od Slid
no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....

Napsal: pon 14.05.2007 10:32
od Hitman
Slid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....


no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno :(

Napsal: pon 14.05.2007 11:37
od Slid
Hitman píše:
Slid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....


no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno :(


Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.

Napsal: pon 14.05.2007 11:52
od Hitman
Slid píše:
Hitman píše:
Slid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....


no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno :(


Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.


to zni rozume, udelam to tak....takze dosedaci plochu kol vylestit nebo tu darmonovu pod kotoucema ? gumy jsou uz pomerne spatne a zavazi na kolech je opravdu dost...

Napsal: čtv 17.05.2007 21:37
od milo
tak vibrace nikde ... jak jsem si potvrdil, vyvazene gumy nemusi byt vzdy vyvazene :)

Napsal: pát 18.05.2007 12:29
od Speedy
Hitman píše:
Slid píše:
Hitman píše:[quote="Slid"]no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....


no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno :(


Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.


to zni rozume, udelam to tak....takze dosedaci plochu kol vylestit nebo tu darmonovu pod kotoucema ? gumy jsou uz pomerne spatne a zavazi na kolech je opravdu dost...[/quote]

Dosedací plcoha kotouče na náboj = darmonova plcoha