Napsal: pon 07.05.2007 12:50
Ona obecna rada je proste udelat napravu komplet najednou. Das za to sice 15-20k, ale pak mas na dalsich 100k km pokoj. Jinak se to sere postupne a porad neco....
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
jj taky nad tim zacinam premyslet....Demostenes píše:Ona obecna rada je proste udelat napravu komplet najednou. Das za to sice 15-20k, ale pak mas na dalsich 100k km pokoj. Jinak se to sere postupne a porad neco....
budu ted menit kotouce a desky, necham znovu vyvazit kola, kdyz to nepomuze tak tlumice + jejich horni ulozeni....kdyz ani to ne, tak vymenit silentbloky nebo cele ramena...urcite na to prijduSlid píše:horní uložení tlumičů je jaké?
no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechnoSlid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.Hitman píše:no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechnoSlid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
to zni rozume, udelam to tak....takze dosedaci plochu kol vylestit nebo tu darmonovu pod kotoucema ? gumy jsou uz pomerne spatne a zavazi na kolech je opravdu dost...Slid píše:Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.Hitman píše:no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechnoSlid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.
Dosedací plcoha kotouče na náboj = darmonova plcohaHitman píše:to zni rozume, udelam to tak....takze dosedaci plochu kol vylestit nebo tu darmonovu pod kotoucema ? gumy jsou uz pomerne spatne a zavazi na kolech je opravdu dost...Slid píše:Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.Hitman píše: no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.