Stránka 2 z 4

Napsal: pon 18.10.2010 20:32
od Flex
Killca píše:kazdopadne i tak mi tohle neprijde jako krabicka s draty do jednotek, ale pouze jako pojistkovnice hlavniho svazku plusovych dratu, napajejicich jednotky a auto


kazdopadne prestala blikat chyba. tak uz nevim ..

Napsal: úte 19.10.2010 10:00
od IvetaX5
čidlo musíš odpojit pod autem, je asi 8 cm velké, jdou do něj čtyři dráty, je na každé straně jedno na nápravě u každého kola v místě směrem k předku. Docela blbě se to popisuje, je tam docela zastrčené.

Napsal: úte 19.10.2010 11:32
od Killca
cislo 1, 6, 8 a 13 jsou cidla naklonu pro xenony, u niva se pouziva jeste leve zadni a u X i prave predni
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... ol_sensor/

Napsal: úte 19.10.2010 11:35
od Flex
Děkuji moc za vsechny rady !!

Napsal: úte 19.10.2010 11:43
od Flex
jeste prosim o radu : co sem podelal , ze radio s navi atd neukazuje obraz vubec , nejde prepnou , hraje tam stanice co sem tam mel ale nemohu hnout ze zvukem ztlumit ani zesilit. Pomohl by nejaky reset odpojit uplne od elektra ?

Napsal: úte 19.10.2010 11:46
od Killca
odpojit baterku, pripadne jeste v kufru pod kobercem je jednotka radia atd, tak zkusit odpojit, pripadne vyndat u nej pojistky a zjistit, zda neni nejaka rupla

kdyz nic, tak je to treba jen v tlacitku ovladani radia, jemne ho zkus pritlacit do radia (ale ne mackat) a pak tocit, obcas je uz v pikacu, tak to jinak nejde

Napsal: úte 19.10.2010 12:06
od Flex
Killca píše:odpojit baterku, pripadne jeste v kufru pod kobercem je jednotka radia atd, tak zkusit odpojit, pripadne vyndat u nej pojistky a zjistit, zda neni nejaka rupla

kdyz nic, tak je to treba jen v tlacitku ovladani radia, jemne ho zkus pritlacit do radia (ale ne mackat) a pak tocit, obcas je uz v pikacu, tak to jinak nejde


Prošel sem pojistky jako prvni nejrychlejsi vec , zadna praskla ale po vyndani a zandani , radio a palubka opet funguji ale vratila se blikajici chyba neaktivni podvozek :DDD

Napsal: úte 19.10.2010 12:16
od Flex
chtelo by to asi nejakyho specialistu na autoelektroniku.. ale zatim se mi nedari sehnat.

Napsal: úte 19.10.2010 12:53
od Killca
tak to je nekde zkrat :) v nejakem prechodu nebo namahanem ohybu :) "hledej smudlo" :-D

Napsal: úte 19.10.2010 12:55
od Flex
Killca píše:tak to je nekde zkrat :) v nejakem prechodu nebo namahanem ohybu :) "hledej smudlo" :-D


natohle asi jentak doma v garazi neprijdu spise hledam elektrikare :)

Napsal: stř 29.12.2010 11:38
od ras11
podobny problem sme teraz pozerali na znameho x5 - vyskova regulacia je deaktivovana, menili mu jeden mech a udajne odvtedy to uz nechodi... Co je vsak vacsi problem je ze sa s riadiacou jednotkou regulacie vysky neda spojit diagnostikou... Jednotka neodpoveda, cudlik regulacie blikne trikrat a zostane deaktivovana. Moj nazor - bud jednotka nema napajanie (preto nekomunikuje ani nereguluje) alebo je jednotka odpalena... Zostava jedine, jednotku najst, skontrolovat napajanie a ak ho ma tak skusit otvorit ci nebola zaliata alebo nieco podobne a potom uz pravdepodobne iba vymena.

Neviete presnu lokalizaciu RJ niva? cislo dielu 13 na tomto schematu:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... ctrl_unit/

tam kde som ju cakal - vzadu pri baterke nieje, su tam jednotky pdc, radia, tazneho zariadenia a nemal som cas sa v tom moc hrabat (sviatky, rodina...).

Napsal: čtv 30.12.2010 18:46
od IvetaX5
mě v servisu řekly, že je vzadu u té baterky a že se mi na ní nedostanou vzhledem k tomu, že tam mám nádrž na LPG. Zkusil bych pořádně projít všechny jednotky co tam jsou, jestli to nějaká z nich není.

Napsal: čtv 30.12.2010 21:40
od ras11
IvetaX5 píše:mě v servisu řekly, že je vzadu u té baterky a že se mi na ní nedostanou vzhledem k tomu, že tam mám nádrž na LPG. Zkusil bych pořádně projít všechny jednotky co tam jsou, jestli to nějaká z nich není.



zdar - no presne tam som ju cakal aj ja, ale ako hovorim, bolo tam iba PDC, tazne a radio modul... Nasiel som tam samozrejme kompresor a medzi rj bolo aj hlavne spinacie rele kompresora. Este mozno bude v tych kapsach po bokoch - v x5 som sa este nejak viac nevrtal, najhorsie ze sa nemam k tomu casovo kedy dostat (lenze je to znamy), takze presna lokalizacia by pomohla. Co je horsie, asi ziadna dobra sprava z toho nebude aj ked ju preskumam.

Napsal: čtv 06.01.2011 00:03
od farel
Chlapi chtěl jsem se jenom zeptat, jestli se vám to podařilo nějak vyřešit, dnes se mně taky rožla kontrolka (x5 E53d), akorát, že mně ještě k tomu vždycky, když zapnu klíček, zavrčí kompresor, ale jenom tak na 3 vteřiny. Momentálně to počasí je tady jak na Sibiři, takže sem jenom vytáhl dekl a poslouchal sem, jestli mně někde nefičí vzduch, nic nebylo slyšet, jarovou vodu sem neskoušel, protože nemám garáž a asi by mně to ještě ke všemu zamrzlo. Tak mám takový pocit, že vždycky, když si pročtu nějaký téma, tak do měsíce řeším něco podobnýho.

Napsal: úte 11.01.2011 22:58
od IvetaX5
Myslím, že pokud ti vrčí kompresor tak je to dobrá zpráva :-) alespoň ti to dofukuje. Pokud se ti nemění výška auta tak jsi relativně v pohodě. Slyšel jsem že někdy kompresor opotřebením dává menší tlak a že to vyhodí závadu, ale nevím zda je na tom něco pravdy. Mě to takhle fungovalo docela dlouho, auto ukazovalo problém ale vše fungovalo jak mělo, pak se mi začlo zvedat a teď je zase moc nízko. V nejbližší době se na to musím vrhnout. Vyndám nádrž na LPG a zkusím proměřit kabely k čidlům a budu doufat, že je závada někde tam.

Napsal: čtv 13.01.2011 15:15
od Fany1000
neaktivni podvozek mi svitlo uz kdyz jsem to koupil ,tak jsem si sehnal IMPU a odhalil jsem vadnej snimac vysky levy zadni , vrakoviste stalo 800.-Kč
a je opraveno :-) pokud bydli nekdo blizko nymburka rad Vam chybu nactu :-)

Napsal: pát 14.01.2011 19:12
od IvetaX5
Bohužel u mě výměna čidla nepomohla, zkoušel jsem dávat i nové a výsledek žádný :-(

Napsal: stř 09.02.2011 17:32
od chobotnice71
to samý teď řeší kamarád tak mu pošlu odkaz ať má co číst, díky

Napsal: pon 07.03.2011 14:34
od pavouk007
Zdravím všechny.
Chci koupit manželce X5 E53 3.0D 2002.
Projel jsem cca 3 a u vybraného kusu (cena byla hodně důležitá) mi při jízdě přišlo chování zadního tlumení horší než u ostatních co jsem jel.
Na palubce nic nesvítí.
Může být problém s měchy či něčím jiným? Bylo to takové tvrdší. Neumím to dobře popsat, ale hned mi to bylo divné. Nerad bych platil, když jsem chtěl šetřit.
Nemám žádnou zkušenost s BMW, ale vybíral jsem mezi ML 270 a BMW X5. Jednoznačně X5.
Díky za radu.

Napsal: pon 07.03.2011 21:06
od IvetaX5
Mám pocit, že bylo možno zvolit nějaké sportovní naladění podvozku, pak by to mohlo být tvrdší.
Moje auto bylo tvrdší v okamžiku kdy bylo "sfouklé", ale to by jsi poznal, zadní část byla výrazně níž než obvykle. Pokud by byla závada na nivelaci podvozku tak by podle mě určitě svítila kontrolka na palubce a na displeji pod budíkama by byl varovný nápis, to by jsi nepřehlédnul :)