Stránka 2 z 2
Napsal: úte 26.11.2013 23:29
od jerrry87
takže je pro mě rozhodnuto, na kabrio s pevnou střechou nemám, to je už mimo můj rozpočet, takže budu vyhlížet nějaké pěkné coupé. To co jsem dával v prvním postu se mi z venku hrozně líbí, ale když jsem si dnes sedl dovnitř, tak ten interiér působil vůči zbytku vozu tak nějak chudě (měli jste pravdu). Vůbec se mi nelíbil ten volant, ten se k takovýmu „brku“ vůbec nehodí

Napsal: stř 27.11.2013 11:26
od xyron
ještě by ses měl v obouch verzích projet, abys odhalil kouzla kabra.. ale ted v zimě to není uplně ideální.....

Napsal: stř 27.11.2013 13:29
od pavproch
Etien píše: rozdil mezi e85e86 a e89... to jsou dve naprosto odlisna auta...

já mám teda osobní zkušenost pouze s e89, ale....
ten němec, co sem m4Zlika od něj koupil, měl doma v garáži jak e89, tak i e85... a musel jednu z nich prodat kvůli nějakým rodinným záležitostem... rozhodl se prodat e89.... že prý e85 je mnohem syrovější, purističtější a proto si ji nechá....
Napsal: stř 27.11.2013 13:32
od pavproch
xyron píše: u druhe generace (E89) pocitej minimalne pul mice, pokud chces vybavenou spis 600 - 800 tisic

jj, za půl míče tady v CZ stěží koupíš olítanej holobyt 23i ... za 800 už v Reichu pořídíš pěknou, málo jetou 30i a ještě ti zbyde na benzín, pojistku a gumy.... to vím....

Napsal: stř 27.11.2013 17:26
od Etien
MOD: cituj pořádně, nebo vůbec... opraveno
pavproch píše:ten němec, co sem m4Zlika od něj koupil, měl doma v garáži jak e89, tak i e85... a musel jednu z nich prodat kvůli nějakým rodinným záležitostem... rozhodl se prodat e89.... že prý e85 je mnohem syrovější, purističtější a proto si ji nechá....
to je, myslim, receno jasne... uprimne, kdyby to bylo mozne, jezdil bych v e89 kazdodenne do prace a e85 mel na viken pro radost
