Stránka 2 z 36
Napsal: stř 23.01.2013 23:56
od janbrasna
Jo, pravda, měl jsem loni taky Z4 sDrive35is (kde je automat jediná volba) na okruhu, a je to auto dává najevo, že se zrovna netěší na jakkoliv větší sportovní zacházení. Přestože ten motor je silnější než v 335i, tak na první dojem to tak není cítit. Ale to je celé nalazením.
O tom kompromisu dobře píše kamarád Pavel Janda:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw ... a-m-verzi/
Napsal: čtv 24.01.2013 09:27
od pavproch
@jb: kuju
Napsal: sob 20.04.2013 15:08
od pavproch
tak, a je vymalováno... předminulý týden sem si sklouznul s Z4 3.0 S-drive e89 (bohužel AT, ale to vůbec nevadí).... aji střecha byla chvílu dole.... jo, to autí mmně oslovilo velmi.... (teda jako samozřejmě to moje bude 6MT....)
fčíl už jenom někde v Reichu najít ten správný kousek... už druhý týden prohledám web a prozatím enem jeden, co se blíží mé představě, teda kromě náletu - ten "vybraný" kousek má 85kkm, což se mi zdá na "summer driver" už docela dost a tak se toho trochu bojím....
Napsal: sob 20.04.2013 17:43
od Marty_
pavproch píše:tak, a je vymalováno... předminulý týden sem si sklouznul s Z4 3.0 S-drive e89 (bohužel AT, ale to vůbec nevadí).... aji střecha byla chvílu dole.... jo, to autí mmně oslovilo velmi.... (teda jako samozřejmě to moje bude 6MT....)
fčíl už jenom někde v Reichu najít ten správný kousek... už druhý týden prohledám web a prozatím enem jeden, co se blíží mé představě, teda kromě náletu - ten "vybraný" kousek má 85kkm, což se mi zdá na "summer driver" už docela dost a tak se toho trochu bojím....
Super:) koukni jeste po 3.5i kdyz uz e89:) nebudes litovat..
Imho 85k km je v poho, nejak bych se nestresoval, pokud je auto jinak naprosto ok..
Napsal: sob 20.04.2013 18:42
od pavproch
35i nesmí přes práh garáže, bo turbo...
Napsal: ned 28.04.2013 19:49
od pavproch
chlopi, několik otázek (bo se mi rýsuje cosyk ke koupi...

)
- má tady někdo možnost srovnání, o kolik "hůř" jede e89 23i oproti 30i ?
(čti mám možnost sehnat 23i)
- dá sa nějak bezbolestně vyměnit obložení palubky a středového tunelu? (čti "dřevo" nesnesu)
- u quaifeho sem našel samosvor vhodný pro e89 23i, ale... já bych nejraději něco o dost kratšího (čti kompenzovat chybějící koníky kratším zpřevodováním... šak u otevřeného roadsteru to není o rychlo-dálničních-přesunech, že?!?)
Napsal: pon 29.04.2013 11:03
od xyron
1) Rozdíl jestli jedeš v 2,5 a v 3,0 kor když tam je o 40kw víc si myslím že bude dost citelnej ..
2) ano, normálně se to všechno vypáčí ven, pak to můžeš bud vyměnit nebo potáhnout folií a dát zase zpátky...
3) o samosvoru ti nic nereknu, každopádně citace: "šak u otevřeného roadsteru to není o rychlo-dálničních-přesunech, že?!?" je dle mě lichá, protože až tě budou na dálnici předjíždět nějaký chujové, tak budeš nadávat že sis nekoupil silnější motor... a to neplatí jen o dálnicí, obecně silnější = lepší.. kor když to máš jen jako víkendovku... rozdíl ve spotřebě bych neřešil...
Napsal: pon 29.04.2013 19:54
od pavproch
uvidím... projedu se s tím (23i) a protože do toho budu přesedat ze své 330i, tak budu mít jakés takés srovnání...
jo, to vím, že objem ničím nenahradíš...
dík
Napsal: úte 30.04.2013 11:37
od TomikTT
Jestli máš peníze na "ušmudlanou" obyč 2.3i, které nebude mít sport podvozek a ani nebude v manuálu a ani v mpaketu, tak za stejný peníze máš něco absolutně jinde
http://www.sportovnivozy.cz/39873-bmw-z ... rio-343-ps. Mít ty peníze na tohle, po novém bmw ani neštěknu. Doporučuji si predtím vážně o tom něco přečíst

Napsal: úte 30.04.2013 12:27
od pavproch
eMko nescu... nekupuju to na závodění ale na "pocitově rychlou" pohodu s větrem ve vlasech... nejsem žádnej šumachr, mých aktuálních 272kobyl@1715kg+Xdrive je tak akorát na hraně mých řidičských schopností.... takže tipuju, že 204kobyl@1450kilo+kratší svor RWD by mi mohlo stačit ažaž ... uvidíme, až sa a sím svezu...
btw, dybys četl pořádně, tak víš, že to bude 6MT, automat (amnoho jiných číčovin) mi nesmí přes práh garáže
Napsal: úte 30.04.2013 12:57
od TomikTT
No, tak pokud neřešíš detaily (to čím bylo BMW opravdové) a chceš jen vítr ve vlasech, tak pak budeš spokojený hodně
Napsal: úte 30.04.2013 19:38
od pavproch
Chlopi, asi sem se zamiloval... a počebuju poradit, esli jo nebo ne....
Neska sem se povozil v Z4 e89 23i 6MT MR2011 se skoro nulovým nájezdem (fungláč!) a faaaaantastické kombinaci vnitřní i vnější výbavy, která by mohla být moje, dyž budu chtít..... (proto píšu, že sem se asi zamiloval)
Mám ale vážný problém

: chybějících 40kW (23i= 150kW, 30i=190kW) a myslím 50Nm (nejsem si jistý) je samozřejmě znát... aninetak vocpodu (režim "sport+" je už od volnoběhu pěkně ostrý, výrazně ostřejší než můj stávající, mnohem silnější N53, kura, teprve na tom člověk ví jak je ten motor tím EUR5 udušený), ale ve středech a výškách je to znát...
Moje myšlenkové pochody: na co si pořizuju roadster ?? No přece na vítr ve vlasech a slunce nad hlavou při (relativně) pohodové jízdě krajinou (řekněme do kilopade max).... rozhodně si ho nepořizuju na dlouhé dálniční přesuny vysokými rychlostmi s pevnou střechou nad hlavou... takže: dybysem tam dal asitak o 20% kratší diff, nejlépe LSD (existuje něco takového? - poradíte někdo, vůbec nemám tucha kde hledat), tak tomu prudce zvednu dynamiku odspoda a ve středech. Že tím zároveň prudce snížím Vmax, a zvýším spotřebu ve vyšších rychlostech, tuším, ale to mi opravdu vadit nebude, vůbec....
Co vy na to?
Nebo jsou moje myšlenkové pochody jen pouhým zdůvodňováním stavu zamilovanosti a měl bych si radši počkat (a připlatit) za třílitr?
Napsal: pát 24.05.2013 13:48
od pavproch
Napsal: pát 24.05.2013 13:52
od xyron
Vidím správně 3.0i ?

... Kola jsou top, tyhle 19ky jsou ty nejhezčí na Z4 E89 ... za to palec nahoru...

Dej víc info .. výbava.. fotku intru..
Napsal: pát 24.05.2013 13:59
od pavproch
jo, je to 30i podrobnosti později, fčíl je toho na mně moc a je to silné, sem dojat...
Napsal: pát 24.05.2013 14:30
od pavproch
Z4 e89 3.0i S-drive, ročník 2009, nalítáno poctivých 35500km, servisní historie z BMW, nebourané, jeden ťukanec tam ale byl, opraveno v autorizáku.
Černá metalíza, černá kůže, hliník na palubce, xenony, športsicny, športpaket, adaptivní M-podvozek, 19" letní a 17" zimní kola (asi budou na prodej, bo enem summer driver), světelný a dešťový senzor. Bohužel to má i navi, ale ta se naštěstí dá vypnout.
Napsal: pát 24.05.2013 14:59
od xyron
Čím víc výbavy tím líp, zda ji použiješ je už na tobě... ale lepší ji mít než mít holotu...
Napsal: sob 25.05.2013 00:40
od janbrasna
N52 bude delat radost, to je balzam na dusi. Gratuluju k *lepsi* volbe.
Napsal: stř 29.05.2013 20:19
od pavproch
takže asitakle: 10 minut potom cosem na DI nafasoval značky (btw, aniž bysem o cokoli usiloval, tak se mi v čísličkách a písmenkách RZ objevuje jak Z tak 4 tak i 3 a 0, heč.... btw2: auto nejezdí na zančky, ale na benzín, já vím...) už byly na autě, střecha dolů (tady u nás neska svítilo sluníčko a bylo těplučko) a auto v provozu.... panenská jízda byly, jak jinak - mou oblíbenou na Bílou a okolo Šanců a zpět.... asi sem se zamiloval.... jede to jak z praku a jede to jak sporťák....
reakce na práci s plynem, spojkou a brzdama sou o třídu jinde než u potahu... a padají temu otáčky při řazení, ufffff
.... a taky to o třídu jinak drncá a poskakuje.... ale jaxem po první jízdě přesedl zpět do potahu, taxem měl pocit, že sem nechal zataženou (na fest) ruční brzdu....
jediné co mě lehce překvapilo, je že.... v porovnání s potahem to ve stejné zatáčce stejně pod plynem a stejné rychlosti je dosti nervózní, ESP problikává tam, kde potah (zřejmě díky vyšší hmotnosti a Xdrive) jede jak po kolejích a bez zásahu elektroniky...
Napsal: čtv 06.06.2013 17:12
od pavproch
tak neska sem poprvé uskutečnil to, pro co sem m4Zlika pořizoval.... o půl třetí v práci sem zistil, že venku (zcela mimořádně) neščije a a asi nebude, tak hupky šupky domů a .... hodinu sem drandil tady po těch našich beskydských cestoch.... střecha dole, vítr ve ve vlasech, slunko nad hlavou, smraď z kouřivých avijí..... oooooaaaaach....
jj, jede to krásně, RWD je prostě jiný pocit než AWD (o hodně neklidnější, hravější, zatímco AWD jede jak po kolejích) a hlavně N52 sa ve "sport" režimu chová veskryze normálně - není utlumená, reaguje rychle na práci s plynem a tak vůbec no.... akorát že spojka bere krapet jinkde než u brambora, tak to zase bude trvat (sem lempl) než se s m4Zlikem sžiju....
Příští týden jedu ingstalovat AR a udělám komplet servis (olej, filtry, brzdovka a tak)... btw, dám tam 5w-40 castrol (obyč, ne LL)