Stránka 2 z 4

Napsal: pát 15.02.2013 08:40
od danm5
No došel jsem na ty sensory tím, že jsem měl pocit že se motor z nízkých otáček hůř vytáčí, tak jsem valil na diagnostiku a tam to napsalo dvě čidla, další dvě jsem měnil preventivně. Zakládal jsem tady téma, tak jsem to tam vše lehce popisoval.

Napsal: ned 03.03.2013 13:32
od annri
Prvni projizdka.
Tak konecne proslo auto servisem, cistenim, diagnostikou, vymena vah vuduchu.
Diagnostika bez problemu, jen vykazala chybu pridavne vodni pumpy.mate s tim nekdo zkusenost?Ukazatel teploty vody ukazuje na tecku pred pulkou, zhruba 80st, na polovinu nevyleze.Cetl jsem na googlu ze to tak ma hodne M5 a ze to prej muze byt normalni.Co myslite?
Jinak jsem jizdou unesen, auto jede oproti 540 vyrazne lip a to hned odspodu do 270.Vic jsem radsi nezkousel... :D Podvozek super...

Napsal: ned 03.03.2013 13:38
od ARMAN
prvni Mko, prvni jizda ->270kmh :D

Napsal: ned 03.03.2013 17:03
od Flyshit
taky se ted chystam koupim m5 v nemecku,tesim se jak malej:D.nejaky maj ale treba i 270 tisic najeto..bude uz to spatny?nebo se toho najezdu nemusim bat?

Napsal: ned 03.03.2013 17:40
od DAVe_1
ARMAN píše:prvni Mko, prvni jizda ->270kmh :D


:smich:

Napsal: ned 03.03.2013 18:34
od metroken
je to fakt pěknej kousek :thumbsup: :driver:

Napsal: ned 03.03.2013 19:37
od Nikbmw
270 víc jsem radši nezkoušel :rock:

Napsal: ned 03.03.2013 21:16
od annri
M5

Napsal: ned 03.03.2013 21:19
od annri
M5 s takovym najezdem bych ja osobne nebral, ale kdyz to auto nebude mit nekolik majitelu a poradnej dolozenej servis a cloveka ktery se o auto staral proc ne, ale takovych je malo..

Jinak k memu tematu s vodou, vite nekdo neco?


Flyshit píše:taky se ted chystam koupim m5 v nemecku,tesim se jak malej:D.nejaky maj ale treba i 270 tisic najeto..bude uz to spatny?nebo se toho najezdu nemusim bat?

Napsal: ned 03.03.2013 21:29
od matal
U normálních aut to bývá termostatem, že se nedohřívá..

Kua..to tu za chvíli budet samá M5 a v Německu všechno přebraný.. :twisted:

Napsal: ned 03.03.2013 23:26
od Meda
Mel jsem to na kazdy M5, v lete se ti bude drzet teplota na "pulce", v zime je normalni, ze je to pred pulkou.. Kdyz mi odesel termostat nedostal jsem se pri cca 10 stupnich venkovni teploty pres tretinu, po vymene se opet chova tak, ze je pred pulkou, rekl bych, ze je tak nastaveny..

Napsal: pon 04.03.2013 08:18
od annri
Diky,to jsem chtel vedet..Prave ze na diagnostice termostat zadnou chybu nepsal,jinak by se to tam pry ukazalo.Psalo to jen chybu s pridavnou vodni pumpou.Uvidim jak se otepli co to bude delat.Koukal jsem na nejaky videa a cetl na googlu ze to tak ma snad kazda M5 takze asi ok..
Dik




Meda píše:Mel jsem to na kazdy M5, v lete se ti bude drzet teplota na "pulce", v zime je normalni, ze je to pred pulkou.. Kdyz mi odesel termostat nedostal jsem se pri cca 10 stupnich venkovni teploty pres tretinu, po vymene se opet chova tak, ze je pred pulkou, rekl bych, ze je tak nastaveny..
r

Napsal: pon 04.03.2013 19:54
od DAVe_1
vypada jak po laku...fakt krasna barvicka interier. Jen kdyby to za me nekdo zivil a servisoval :D

Napsal: pon 04.03.2013 21:19
od Dally
annri píše:Diky,to jsem chtel vedet..Prave ze na diagnostice termostat zadnou chybu nepsal,jinak by se to tam pry ukazalo.Psalo to jen chybu s pridavnou vodni pumpou.Uvidim jak se otepli co to bude delat.Koukal jsem na nejaky videa a cetl na googlu ze to tak ma snad kazda M5 takze asi ok..
Dik




Meda píše:Mel jsem to na kazdy M5, v lete se ti bude drzet teplota na "pulce", v zime je normalni, ze je to pred pulkou.. Kdyz mi odesel termostat nedostal jsem se pri cca 10 stupnich venkovni teploty pres tretinu, po vymene se opet chova tak, ze je pred pulkou, rekl bych, ze je tak nastaveny..
r


U E39 M5 je termostat "cejchovanej" na 79C, odblokuj si menu na palubce a muzes si přesně zkontrolovat teplotu chladící kapaliny např. při 100km/h na dálnici. Pokud ti klesne pod 79C, vyměnil bych nejdřív čildlo teploty na termostatu (pár korun, 2min práce), pokud to nepomuze tak mám doma ještě jeden nepoužitej origo M5 termostat, dal bych ti ho levně... :)

Napsal: pon 04.03.2013 21:51
od annri
Diky, mam tajne menu odblokovane, teplota se pohybuje okolo 79-80st.
Je venku jeste pomerne chladno tak to vic nevylezlo, olej se zahreje pomerne rychle a drzi 70-100 st , podle zachazeni...


Dally píše:
annri píše:Diky,to jsem chtel vedet..Prave ze na diagnostice termostat zadnou chybu nepsal,jinak by se to tam pry ukazalo.Psalo to jen chybu s pridavnou vodni pumpou.Uvidim jak se otepli co to bude delat.Koukal jsem na nejaky videa a cetl na googlu ze to tak ma snad kazda M5 takze asi ok..
Dik




Meda píše:Mel jsem to na kazdy M5, v lete se ti bude drzet teplota na "pulce", v zime je normalni, ze je to pred pulkou.. Kdyz mi odesel termostat nedostal jsem se pri cca 10 stupnich venkovni teploty pres tretinu, po vymene se opet chova tak, ze je pred pulkou, rekl bych, ze je tak nastaveny..
r


U E39 M5 je termostat "cejchovanej" na 79C, odblokuj si menu na palubce a muzes si přesně zkontrolovat teplotu chladící kapaliny např. při 100km/h na dálnici. Pokud ti klesne pod 79C, vyměnil bych nejdřív čildlo teploty na termostatu (pár korun, 2min práce), pokud to nepomuze tak mám doma ještě jeden nepoužitej origo M5 termostat, dal bych ti ho levně... :)

Napsal: pon 04.03.2013 22:18
od Meda
Termostat takhle fungovat ma, olej mas taky akorat, pri normalni jizde me pres ctvrtinu, coz je tech cca 80 stupnu, kdyz se chces svezt, je to kolem 100 stupnu a v lete (to byly ty velka vedra, temer 40 stupnu) v kolonach po Praze a "polo"funkcni visco spojkou se mi dostaval az k cca 120 stupnum, tam uz jsem se zacinal bat.. :)

Napsal: úte 05.03.2013 19:20
od annri
To ti verim ze jsi mel strach...


Meda píše:Termostat takhle fungovat ma, olej mas taky akorat, pri normalni jizde me pres ctvrtinu, coz je tech cca 80 stupnu, kdyz se chces svezt, je to kolem 100 stupnu a v lete (to byly ty velka vedra, temer 40 stupnu) v kolonach po Praze a "polo"funkcni visco spojkou se mi dostaval az k cca 120 stupnum, tam uz jsem se zacinal bat.. :)

Napsal: čtv 07.03.2013 20:49
od annri
Tak jak je ted uz tepleji, dostanu se s vodou na polovinu ,takze je to OK.Jinak auto jede hodne dobre, oproti 540 kurva rozdil...

Napsal: pát 15.03.2013 17:27
od Marrtin
annri píše:Dovezl jsem si ji sam, v Nemecku ziju takze respektive bude jezdit v Nemecku dal, jen na CZ znackach..Volba byla jasna koupe v zahranici protoze u nas nic dobryho na prodej neni (az na vyjimky), jen se toci furt ty samy auta..


Taky ziju v Nemecku, nedoporucuju ti jezdit na ceskejch znackach, dlouho jsem se s tim zabejval a mohl bys v pripade nehody mit velky problemy. Nechal jsem si z cech uznat pojisteni a tady mi to uznali a dali odpovidajici SF-Klasse.

Pozdrav
Martin

Napsal: pát 15.03.2013 20:17
od pankac
ja mel v D tezkou nehodu na cz znackach a zadnej problem. Aj s buzeraci mistnich bullen nemam problem.. Jinak Annri gratuluji :wink: Ja si dnes poridil M3, ve stredu si pro ni jedu. Sraz asi nedame pac ma schatzi bude wegetit v cz na garazi. At slouzi!