Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 07.05.2015 08:23
od Francis
Původní letitý dotaz byl o S50, obnovený čerstvý je o M52 ;-)

Napsal: čtv 07.05.2015 10:15
od Hanz
ah zoo... a to M52 dokaze rozběsnit olej na 130? mozna by stalo za zkousku dat na sport motor vymenik olej/voda z nejake ropy, bude driv zahratej a pojme vic tepla

Napsal: čtv 07.05.2015 10:37
od Francis
Mám na 328i teploměr oleje, filtrbox z M54, však o tom něco víš, Hanzi :-)
čidlo teploty i budík jsou VDO nově zakoupené, na budík zírám zpříma

poznatky:
běžná meziměstská jízda .... 90-100
běžná dálniční jízda ............110
zrychlený dálniční přesun ....115-120
6-8 kol v Sosnové ............. 120-130

výměník voda-olej z M47 je v procesu, čekám ná vyfrézované díly. Bude podložka mezi filtrbox a blok motoru a na ní z boku našroubovaná příruba pro výměník.
Až to bude, dám info o teplotách.