Stránka 2 z 3
Napsal: pát 24.09.2010 21:55
od MattyX
Fatal Design píše:macam3 píše:Fatal Design píše:[quote="macam3"]
brzdy od MDcomponents mám a spokojenost

Taky jsem na ně koukal, ale asi to na autě vypadá dost jako UFO, ne ?
tak to tedy vítej na MARZU

Toš to vypadá normálně, ale některé z těch co tam mají na fotkách jsou jak z jiné planety

Nevíš jestli se na to dají použít origo brzdiče, nebo musí být ty jejich ?[/quote]
ti udelaji kotouce na tvoje brzdiče , popripade jejich brzdic daji na tvuj kotouc

tydle macky sem zazil v trice ,a brzdí to excelentne

Napsal: sob 25.09.2010 12:21
od MYKY
tak 2.projíždka m3 kolem Moravské a celkem brutalita, člověk musí už přemýšlet před zatáčkama a šlapat na levej pedál, to se mě dřív moc nestávalo

jinak max 270, ale byla krátká rovinka a moooc aut
Napsal: sob 25.09.2010 12:26
od Fatal Design
MYKY píše:tak 2.projíždka m3 kolem Moravské a celkem brutalita, člověk musí už přemýšlet před zatáčkama a šlapat na levej pedál, to se mě dřív moc nestávalo

jinak max 270, ale byla krátká rovinka a moooc aut
Tak na to, že to má SW omezovač na 250km/h to docela jede. Je možné že je to SW upraveno, ale ... na druhou projížďku ? Aby nebyly další díly z E46 M3 na prodej ...

Napsal: sob 25.09.2010 12:42
od ARMAN
Kur*a mame tady ale zavodnika

sloupy v celem okoli se klepou nadšenim

Napsal: sob 25.09.2010 14:42
od MYKY
nemáte někdo odkaz na ledvinky a žábra v černém karbonu, našel jsem jen lexani a ti mají bílej

Napsal: sob 25.09.2010 23:56
od matal
á jé..další tuner a potencionální dárce orgánů.. měl by ses držet rady M3maniaka..

Napsal: ned 26.09.2010 16:49
od Dally
Zdá se, že uživatel MYKY má pod 30 nejen věk, ale i IQ...
Na řízení na limitu ve vysokých rychlostech je tady okruh. Na řešení problémů s vlastním sebevědomím psycholog.
Doufám, že dostane rozum, dřív než někomu vážně ublíží.
Napsal: pon 27.09.2010 15:34
od Wertheim
Lion: Opravné kity pro 3.2 převodovky, tím nemyslíš jistý přípravek, který se nasype do oleje a měl by synchrony dát do pořádku, že?
O tom jsem totiž slyšel, že funguje, chci to zkusit v jedné 3.2 6kvalt skříni

Napsal: pon 27.09.2010 16:05
od Lion
To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.

Napsal: pon 27.09.2010 16:28
od cabal
Napsal: pon 27.09.2010 16:45
od MattyX
Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.

no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady

kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce

Napsal: pon 27.09.2010 17:14
od Lion
MattyX píše:Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.

no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady

kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce

No 3,0L verze opravit jde, ale u 3,2L verze je holt smůla, tam nic moc nevymyslíš viz. to co si napsal. Prostě u 3,2L to většinou zkončí tak, že se shání nová převodovka.

Napsal: pon 27.09.2010 17:16
od MattyX
Lion píše:MattyX píše:Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.

no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady

kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce

No 3,0L verze opravit jde, ale u 3,2L verze je holt smůla, tam nic moc nevymyslíš viz. to co si napsal. Prostě u 3,2L to většinou zkončí tak, že se shání nová převodovka.

jo 3.0 to jde no , ja sem prave to pochopil tak ze je rec o sestikveru , tak sem to mylně pochopil

Napsal: pon 27.09.2010 17:16
od ThomasW201
jedná se o pripravek RVS Technology. 1dc koncentratu stoji 1000 Kc. na netu jsou ruzny povidani o tom. Nikdo tomu neveri a je to drahy tak se ani nikdo neriskne to vyzkouset. Daji se najit videa, ala horst fuchs, jak auto jezdi bez olejovy vany bez problemu v kuse dal, nez se mu zadre motor. Je to takovy husty gel, ktery se aplikuje na dve casti do oleje. Reaguje to s kovem a vytvari to keramickou dokonale hladkou vrstvu v motoru a jinde. Rika se, ze to umi opravdove zazraky, oravu synchronu v prevodovce uplne v pohode. Osobne o tom nejsem uplne presvedsen. Velike automobilky o tom nechteji ani slyset. Nalijete do motoru co ma 200 tis a motor se cely stahne a obnovy se tlaky jako by byl novy. Mam kamarada Patrika Vostarka, ktery jel moto2, jinak jezdi nemecky sampionat a maji Iveco co ma najeto 500 tis a on s tim maze vsechno a iveco jezdi a jezdi a ani nekouri nic. Jako jediny ve startovnim poli jezdi s nejslabsim retezem, protoze ho tim namazal. Ostatnim se trhaj i silnejsi retezy. Tezi se to v rusku na jedinem miste na svete, nejaky vzacny prvek, proto je to takove drahe. Pouziva to i nasa.
Napsal: pon 27.09.2010 19:33
od MYKY
hmmm zajímavé, tak mám ten roztok testnout???nemáte někdo ofic odkaz, abych neobjednal nějakou napodobeninu.
Jinak jsem jel do Renocaru koupit loga M3 na žebra a celkem jsem byl překvapen, že za samolepečku 25mmx5mm chtěj 520,- bez dph/ks a třeba za blinkr 390,- bez (takovek nepoměr) a řadička 4900,- bez ufff, ale chtěl jsem vše origo

Napsal: pon 27.09.2010 19:53
od Kami1
co testnout nejdřív výměnu oleje.
sračku tam můžeš zkusit nalít až začneš shánět novou převodovku
(nějak nevím, jak může opravit synchron sračka, která údajně zlepšuje mazací vlastnosti)
http://www.rvsspeed.cz/
Napsal: pon 27.09.2010 21:14
od ThomasW201
vyplni to zadery a trhlinky v kovu pomoci nanotechnologie. doplni se tam keramicka vrstva.
Napsal: pon 27.09.2010 23:07
od macam3
MattyX píše:Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.

no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady

kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce

no nevím,když sem ten SMG-6kvlt předělával na norm man tak rozebrany byl a složit šel taky,to bych na něj nenajezdil zatím cca 12tis km

ale co je naprd že to má mega velky lóžo na mrkvy a to sehnat asi nepujde,co sem se poptával

Napsal: pon 27.09.2010 23:09
od macam3
k tomu RVS........ dočetl sem se tam tohle,tak to asi na opravy mooc není.............POZOR rvs POMAHÁ TAM KDE JE MECHANICKÉ OPOTŘEBENÍ NE VŠAK POŠKOZENÍ......................
Napsal: pon 27.09.2010 23:16
od macam3
MYKY píše:hmmm zajímavé, tak mám ten roztok testnout???nemáte někdo ofic odkaz, abych neobjednal nějakou napodobeninu.
Jinak jsem jel do Renocaru koupit loga M3 na žebra a celkem jsem byl překvapen, že za samolepečku 25mmx5mm chtěj 520,- bez dph/ks a třeba za blinkr 390,- bez (takovek nepoměr) a řadička 4900,- bez ufff, ale chtěl jsem vše origo

za řadičku 4900bez dph ?????!!!!! to je ze zlata, vozím z D ty zkrácené(orig BMW/5 a 6 kvlt) za 51 éček,jedině že je to ta podsvícená
k té samolepce,to se vyplatí koupit ten celej gril za litr,na to už sem taky přišel
