Stránka 2 z 4

Napsal: stř 07.07.2010 15:55
od Speedy
jo, samozřejmě táhle pravé :-D

za zkontrolování těch šálků to ale stojí. Provozní teplota při zátěži je od 90 do 120°C max. Jak se hýbne teplota vody přes půlku, je 100% něco špatně!

Napsal: čtv 08.07.2010 08:29
od ThomasW201
teplota vody se ani nehne 8O

nějaký tip, kdo by tohle v Praze nebo okolí udělal dobře? Normálně jezdím ke Kaldovi, ale tohle spíš Bezouška, Kabátník, Pro-bull?

Napsal: úte 13.07.2010 20:10
od Speedy
Bezouškové asi by to zvládli. Pro-bull neznám a Kabátník Tě sedře z kůže.
Tohle není nic extra, dobrej motorář to musí zvládnout i když není specialista na bmw.

Napsal: stř 14.07.2010 11:09
od ThomasW201
s Bezouskou jsem mluvil, zda se ze vi o cem. Nezda se mu to, rika ze pridreny emko dlouho nejezdi. A ze pokud mam i vodu v pohode...Da mi sondu do vyfuku, pry se to muze moc hrat i pokud je chuda smes. I ten budik muze kecat.

Pro Bull, je stejnym smerem jako Bezouskove. Kluci tam stavi Ultimu-GTR, davam k nim Kostru OPC na úpravy.

Napsal: čtv 15.07.2010 17:12
od Speedy
Nemusi to byt nutne pridreny, staci, aby se ztracel tlak oleje trochu a uz je tam vetsi treni. Nez se to pridre uplne, muze to par tisic km trvat.
Chuda smes to muze samozrejme delat taky, vetsinou se to da poznat tak, ze koncovky vyfuku jsou bile misto cerne. Po zmereni se to muze poznat.

Napsal: úte 20.07.2010 17:34
od ThomasW201
Tak prvni zpravy: chladic oleje plne pruchozi, cidlo ve vyfuku zmerilo hodnoty v normalu, motor jede výborně, budík ukazuje alespoň kolem 115 stupnu naprosto presne. Tak zatim se nevi, pristi olej asi dame Valvoline, pripadne pokud se na nic neprijde, vyresi to ostrik chladice.

Trochu rachta vyfukovy vanos, tak se na to jeste podivame. Jinak nevim.

Napsal: stř 21.07.2010 19:04
od ThomasW201
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=208867

tady je odkaz na m3forum.net a řeší zde naprosto stejný problém. Odpovědí je, že to dělá 90% M3 E36 3,2.

Napsal: čtv 22.07.2010 08:59
od Fatal Design
ThomasW201 píše:http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=208867

tady je odkaz na m3forum.net a řeší zde naprosto stejný problém. Odpovědí je, že to dělá 90% M3 E36 3,2.


Takže 90% jich má ojniční ložiska v pr... to je znepokojující ! :)

Ví někdo přesné označení těch ložisek prosím ?

Napsal: čtv 05.08.2010 19:14
od ThomasW201
ano presne tak, tady v CR je tolik motoru S50B32 a jeste vic lidi s tim jezdi na okruhu. Takze kdyz se rekne prehrivani oleje na 3.2ce hned kazdy vi :wink:

Vysledek je takovy, ze motor je v poradku a da se to resit bud olejovym chladicem, nebo ostrikem stavajiciho chladice. Zvolna tam dam vetsi chladic.

Jinak definitivne opraven klapající Vanos dvema vysoustruzenymi krouzky, kterymi byla vymezena vule a zmizel otravny diesel zvuk. Jo a stalo to 2 tis., ne 15, 30 ani 60 tis. jak se tu pise.

Napsal: čtv 05.08.2010 22:00
od Spajky
Teď to nějak nechápu, píšeš že výsledek je, že je motor v pořádku a matty píše cosi o klikovce, kde je teda pravda? Sou v hajzlu ložiska a je to teda tak jak píše matty a nebo to prostě nedává chladič a je třeba většího/aktivního, což ale potom nechápu, proč to někomu chladí fpoho a někomu ne...

Napsal: pát 06.08.2010 09:35
od ThomasW201
problem, ktery jsem mel ma 90% 3.2jek. Motor je v poradku, zadna klika a podobne. Staci to zmerit sondou ve vyfuku, ani se to nemusi rozebirat. Proste to nedava chladic, bud dam vetsi, nebo dam ostrik vodou. Pridavny vetrak nema smysl, protoze prisun vzduchu ve vysokych rychlostech je dost velky.
Nekde hore je odkaz, kde se venuji stejnemu problemu na mezinarodnim foru.
Jak jsem psal, problem ma jenom 3.2ka. Tech motoru tu neni mnoho a malo lidi to dokaze odhalit, protoze tomu tolik nedava. Proto se to tyka jen nekoho.

Napsal: pát 06.08.2010 11:29
od Spajky
No mně se to právě stalo zatim jen jednou, ale za to při cca 250ti a vytočený 5tce, to tam vletělo asi 125, tak sem okamžitě chladil. A pak při ostřejší jízdě po městě se to motá kolem 120ti, což mi příde taky dost...takže budu čistit chladič a dám tam jinej volej a uvidim, co to udělá. Při ustálenejch 2 kilech pohodka 90-95 :) Docela čumim, že takhle v Mnichově zanedbali chlazení tak důležitý věci...

Napsal: pát 06.08.2010 11:38
od ThomasW201
jj jako prvni vec bych to zkusil vymenit za Valvoline 10w-60 misto Castrol tws. Jinak 125 je jeste jakz takz dobry, to lidi jezdi i s trilitrem pilu a neresi to.

Napsal: pát 06.08.2010 12:28
od MattyX
ThomasW201 píše:problem, ktery jsem mel ma 90% 3.2jek.


ono jich taky tech 90 procent je po smrti :lol: kamarad tedka rozdelal vpodstate treti b32 najeto vsechny kolem 200tis , a na klice zase KO ... a pres 110 to po generalce neslo nikdy proste :!: ovsem s chladicem mas pravdu , tej je opravu vyresen nestastne ;) dej tam z e34 m5 ;) kazdopadne pokud to mas zmereny tak OK :) me by to ale znervoznovalo celkem :D

Napsal: pát 06.08.2010 12:47
od ThomasW201
asi zalezi jak se k tomu slovek chova, ja mam najeto 168 tis a motor je ve vybornem stavu. Bylo mi receno ze pokud se emkovej motor pridre, jde velmi rychle do prdele. Chladic poridim novy, do nej nevidis a jsou tam velmi uzke kalnalky. Po procteni tech for, kde se to resi jako znama vec, me to uz nechava naprosto klidnym.

Napsal: pát 06.08.2010 16:06
od Spajky
Docela si mě uklidnil, prvně vyčistim stávající a pokud nepomůže, koupim novej, pokud ani to ne, mrknu se hold na ten spodek motoru :roll:

Napsal: sob 07.08.2010 21:05
od MattyX
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

no tento měl nalítáno cca 200tis , a to věřím že predchozí majitel se o něho staral hodně dobře , a ejhle , překvapení :lol: v podstate polozavodni motor nema nekonecnou zivostnost at se staras sebevic proste ... ;-)

Napsal: čtv 09.06.2011 19:19
od ThomasW201
Pokracovani pribehu:

Chladic oleje novy - zadna zmena
Prechod na olej valvoline - zadna zmena
Mereni vykonu kuli vyfuku a zda auto pracuje jak ma 308 koni pred ss race, 325 koni po.

Na 90% je spatny olejovy termostat.
Koupil jsem bezdratovy teplomer a jdu zkouset dal.

Napsal: čtv 09.06.2011 20:06
od cabal
člověče ty s tím máš ale terno
držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme

Napsal: čtv 09.06.2011 20:55
od ThomasW201
Jo po silnici se taky nikdy prez 105 nedostanu a to je 90% jezdeni.