Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 25.02.2010 23:28
od MattyX
Lion píše:MattyX píše:matal píše:[quote="MattyX"]jako je pekna , cena docela rozumna , kazdopadne tech 330 koni je sracka jak mraky

to mozna tak s programovatelnou jednotkou a sanim

Když to má 315PS v základu, tak těch 15ps je docela reálných..

samotnym cipem ktery posune omezovac bez upravy sani tezko...15 ps to ma narust s karbec sanim a potrebnou jednotkou,samotnym posunutim omezovace ani brd , kdyz ti to odbrzdi tak budiz

15 PS zase neni takovej problém, i když je nám jasný, že to je v uvozovkách. Může to mít bez katu a má tam výfuk Supersprint, který taky nějakýho koně přidá. Takže přinejhorším 8 koní si určitě přidat mohl.

Ale nejlépe si pak zajet na válcovou brzdu. Pak neni o čem.

[/quote]
v m5 co má tento "čyp" sem jel a po prime vymene nepoznas nic krom teho ze to te to pusti v tockach vic

o pruchodnosti supersprintu nepochybuji , ale co sem pochopil jen z inzeratu tak jednotka by mela mit jakoze tech 15 koni plus...kdyz udavam tydle hodnoty tak bud k temu aspon lejstro od jakyho je to vyrobce ci kdo to delal , a nebo graf z brzdy minimalne jinak je to proste 315

Napsal: pát 26.02.2010 07:16
od martan
Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.
Napsal: pát 26.02.2010 14:34
od Mariom5
tomi17 píše:Byli jsme se projet a auto šlape jak kdyby včera opustilo továrnu v Mnichově, tady je vinko wbshd91050bk0106 , je jenom 16ti číselný a nemůžu o tom nic najít...
Možnosti:
Modelový rok 1989
BK00106 Diamantschwarz met. 1989-01-26
Modelový rok 1990
BK01060 Diamantschwarz met. 1989-07-14
Zkusit vyhrabat VIN z budíku a DME, 16 místné VIN ///M5 opravdu nemá...
ARMAN : 8/10 m5e34 černe určite nejsou

třeba u LHD 3,6 je to z celkového počtu 5877:
Diamantschwarz met (181) - 2008
Schwarz II (668) - 340
Schwarz (086) - 47
TOTAL - 2395
Jestli se nepletu je to 40 %

Napsal: pát 26.02.2010 17:47
od Dally
martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.
Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.
Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný...

Napsal: sob 27.02.2010 01:04
od baworM5
Dally píše:martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.
Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.
Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný...

Přesně tak to už je spíš stylovka škoda to nějak trastat jenom šlechtit a udržovat občas tomu trochu vytnout, aby nezlenivělo, ale nepřehánět to.
Napsal: sob 27.02.2010 01:37
od psena
Dally píše:martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.
Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.
Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný...

Se svym emkem nemam probem splnit vsechny od vyrobce psane vykony, at uz se jedna o akceleraci nebo pruznost an jednotlive stupne.
taky jsem jel sprint s jinou M5 (myslim, ze ta co mel M3maniac) a jeli jsme cca 300m na chlup stejne a ta druhy M5 mela motor menenej za fungl novej pred asi 70 000km.
Motory jsou nekdy kus od kusu, ne kazdej zvlast u M power se chova uplne stejne a nektery muze byt lepsi novejsi a nekteri vyzrajou delsim zajizdenim.
Napsal: sob 27.02.2010 03:44
od Dally
psena píše:Dally píše:martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.
Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.
Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný...

Se svym emkem nemam probem splnit vsechny od vyrobce psane vykony, at uz se jedna o akceleraci nebo pruznost an jednotlive stupne.
taky jsem jel sprint s jinou M5 (myslim, ze ta co mel M3maniac) a jeli jsme cca 300m na chlup stejne a ta druhy M5 mela motor menenej za fungl novej pred asi 70 000km.
Motory jsou nekdy kus od kusu, ne kazdej zvlast u M power se chova uplne stejne a nektery muze byt lepsi novejsi a nekteri vyzrajou delsim zajizdenim.
Tyhle motory si samozřejmě výkon můžou uchovat (např. S62 skoro nikdy), při správným servisu a zacházení. Tu s tím "čerstvým" motorem jsem taky měl a po troše péče jela krásně. Nicméně rozdíl 20, 30hp v 7000RPM těžko poznáš při sprintech. Tam jde víc o kila, průběh krouťáku a techniku řazení. A ty tovární newtonmetry mít po 20 letech je skoro zázrak.
Auto může působit skvěle a na brzdě ti stejně změří cca. 290bhp a křivku Nm posunutou např. o 40Nm dolu. A neznamená to, že s autem nutně něco je...
Nedivil bych se, kdyby většina spokojených majitelů M5 E34 S38S36 odbrzdila cca. 250-270bhp/300Nm... o nic nejde
Napsal: sob 06.03.2010 21:16
od Kail
Nevím co většinu z vás na ni tak šíleně uchvátilo.Celolak na barvu vycucanou z prstu,v motorovým prostoru nelakováno,naopak lišty na dveřích lakovány,dodělávaný Webasto,na tacháči 66tis...
Na mně to tedy celkově působí tak nějak divně,na M5 až moc neoriginálně...Nechci říct že je to zprznějen bastl,jen bych si tedy já představoval M5ku jakožto klasiku tak nějak uplně jinak
No na druhou stranu,za 110 000kč,levnější pojízdná se zřejmně nesežene ani tady v ČR ani v Německu,tak proč né.
Ale třeba ta černá co je v inzerci na mně působí o 100% lépe

Napsal: stř 17.03.2010 12:45
od Martinéz
Kail píše:Nevím co většinu z vás na ni tak šíleně uchvátilo.Celolak na barvu vycucanou z prstu,v motorovým prostoru nelakováno,naopak lišty na dveřích lakovány,dodělávaný Webasto,na tacháči 66tis...
Na mně to tedy celkově působí tak nějak divně,na M5 až moc neoriginálně...Nechci říct že je to zprznějen bastl,jen bych si tedy já představoval M5ku jakožto klasiku tak nějak uplně jinak
No na druhou stranu,za 110 000kč,levnější pojízdná se zřejmně nesežene ani tady v ČR ani v Německu,tak proč né.
Ale třeba ta černá co je v inzerci na mně působí o 100% lépe

presne tak to vidim.. taky si M5 e34 predstavuju trosku jinak.. nerikam, ze tohle neudela radost, ale napr. pokud bych takovou poridil, porad bych mel nutkani mit nekdy v garazi pravou = v barve ve ktery vyjela z linky, s interierem kterej tam patri, s km ktery najela a nejlepe v oranz blinkrech a puvodnich kolech..
jestli to ma 330 nebo 250 koni je mi fuk, hlavne at motor nema zadny upravy a at jde hezky..
to Psena.. tvoje M5 sice jak rikas jde hezky, ale pokud vim, po koupi jsi udelal mensi GO motoru, neni-li pravda?
Napsal: pát 19.03.2010 02:34
od rxxxr
Neznate nekdo tu 3.8 tour co je na e30 klubu za 130k????
Napsal: pát 19.03.2010 10:44
od MattyX
rxxxr píše:Neznate nekdo tu 3.8 tour co je na e30 klubu za 130k????
Dally píše:rxxxr píše:A na E30 foru nekdo prodava E34 m5 touring za 130tis. taky 3.8L 6q. Je to teda ale nakej bastard auto bylo puvodne 3.6L 5q a motor a prevodovka prehozeny, pise ze ma taky Nurburgring paket ma najeto 144k a je dovoz z I bez servisky prej 380 koni .... neznate nekdo to auto dost o nem premejslim, nekdo tam psal ze se na nej byl kouknout a ze krom podvozku to byla libovka, je od nekud z mecholup. Pokud by mel nekdo info napiste sem prosim diky.
Auto znám, projel jsem cca půl roku nazpátek, předtím než jsem si zjistil víc, protože ta cena je podezřelá. Ujde motoricky. Ale nejela líp než moje bejvalka 3.6tka, 380hp je kec a je to 5tikvalt hezky vykvedlanej. Podvozek je nějakej paskvil vytlučenej sníženej.
ALE

Bylo mi řečeno (ne současným prodejcem/volavkou pochopitelně, ale servisákem co ho dlouhodobě zná...), že je to bývalá kára podvodníka/zloděje s auty (momentálně v lochu nebo z něj nedávno vyšel už nevim), na 90% kradená a/nebo z kradenejch dílů (viz. ten motor, nepasující výbava apod.)
Takže tak. Okamžitě jsem od toho dal ruce pryč a radím všem totéž, jestli se nechcete dočkat toho, jak vám "výhodně koupené" auto zabavuje policie...
jednou ti odpoveď nestačila ?

Napsal: pát 19.03.2010 18:52
od rxxxr
To sem vůbec nečet se omlouvám. Jaká teda muže bejt reálná cena toho vozu??? 80k???
Napsal: pát 19.03.2010 20:48
od MattyX
rxxxr píše:To sem vůbec nečet se omlouvám. Jaká teda muže bejt reálná cena toho vozu??? 80k???
realna cena kradenyho vozu je spise zaporna kdy by ti ten clovek mel zaplatit ty prusery co te s tim cekaji

jestli das 80K za neco kde ti hrozy ze o to muzes trebas prijit tak mas asi hodne prebytek penez

netvrdim ze je to corka , ale pokud to je tak jak napsal Dally tak uz bych o ni ani nepremyslel
