Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: čtv 07.01.2010 02:09
				od youwee
				cabal píše:má zadní světla jako GT, má GT přední lízo, barva může být jiná, sice to křídlo je jiné než origo ... těch GT verzí bylo kolem 375 nebo kolik ... nevím nevím, spíš bych řekl, že jo 

 
 Ty křídla byly 2. Drivejsi modely mely nizsi a pozdejsi tohle vysoke.. Jinak obe byly "dvojite" A v barve bych problem nevidel, mohli to prestrikat
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.01.2010 02:29
				od matal
				
Přesně tohle mne taky napadlo.. 
  
 
Jinak šofér měl opravdu štěstí.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.01.2010 09:02
				od Danny
				youwee píše:cabal píše:má zadní světla jako GT, má GT přední lízo, barva může být jiná, sice to křídlo je jiné než origo ... těch GT verzí bylo kolem 375 nebo kolik ... nevím nevím, spíš bych řekl, že jo 

 
 Ty křídla byly 2. Drivejsi modely mely nizsi a pozdejsi tohle vysoke.. Jinak obe byly "dvojite" A v barve bych problem nevidel, mohli to prestrikat
 
čisté spekulace na stavu věcí to nic nemění
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.01.2010 13:05
				od youwee
				Danny píše:youwee píše:Ty křídla byly 2. Drivejsi modely mely nizsi a pozdejsi tohle vysoke.. Jinak obe byly "dvojite" A v barve bych problem nevidel, mohli to prestrikat
čisté spekulace na stavu věcí to nic nemění
 
Myslis to s tou barvou nebo kridlama?
OT: jinak to auticko co jsem ti slibil ma kridlo GT2 a jestli prijedes na regional tak ti ho dovezu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.01.2010 19:12
				od Leveler
				Uf musela to bejt řádná mela:(
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.01.2010 04:23
				od Trhyy
				Tak to musela bejt mega velká rána, když se dívám na to auto tak se fakt frajer po druhý narodil...., a asi tam měl těžce nad 250 když si vzpomenu že tak kilometr před tim místem na tý rovince sem tam jel já se slaboučkou 2.8kou 220 a brzdil do boxů, on jel pořád, měl minimálně o 150koní víc o dost kilo míň a asi se toho moc nebál 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.01.2010 11:59
				od Speedy
				Klidně se mohl jen 5x přetočit přes střechu a dopadlo by to stejně. Jinak GT věci lze samozřejmě dokoupit na auto, takže jenom spekulace, jeslti to bylo GT M3 nebo ne. Nicméně tady je krásně vidět, jak je rám důležitej. Třeba na driftech se teďka řeší, proč by jsme měli mít v autech rámy, když se jezdí na okruhu jenom 130km/h...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.01.2010 22:08
				od Lion
				No ono kdybych měl jezdit na krev a podobný race akce, tak bych bez rámu nevyjížděl. Zachrání opravdu hodně.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.01.2010 20:24
				od boss1
				skoda auta , ale aspon ze to nedopadlo hur pro ridice
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.02.2010 16:08
				od Paavo
				.....zeleny peklo neodposti.Uz se mi tam moc nechce..... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 31.03.2010 22:05
				od tukan
				M3maniac píše:Tak to se panáček podruhé narodil 

  je to limitovaná verze GT která se dělala jen v zelené barvě a umřela v zeleném pekle 

  je to velmi zákeřná trať .... a každou chybičku trestá
 
omyl GT se vyrobilo i 250 ks v imola rot  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 31.03.2010 23:33
				od Hyena
				To je ale GT2 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 09:49
				od tukan
				no jasně ale ty vizuální doplňky oproti seriovce jsou hodně podobný z těch fotek co máme k dispozici to nejde poznat jestli je to GT  každopádně ať je nebo ne takhle bych dopadnout nechtěl  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 10:49
				od surfis
				M3 GT
 
1995 BMW M3 GT IndividualThe M3 GT Coupe was a limited-edition mainland Europe only edition of which 356 were made, 50 further M3 GT Individuals were made in right-hand drive for the UK market. All built in 1995.
Famous for being British Racing Green with a Mexico Green interior - a peculiar choice when the traditional German national racing colors were white with red numbers.
The BMW M3 GT was a homologation series special built to allow the E36 M3 to compete in the FIA-GT class II, IMSA GT and international longdistance races.
M3 Evolution Imola Individual (M3 GT2)
The M3 Evolution Imola Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior colour combination was once again chosen by BMW; Imola red (405) paint with Nappa leather & Amaretto seats in Imola red and anthracite seats. It also included side airbags, the M3 GT Class II rear spoiler, front class II corner spoiler extensions, electric seats, and double-spoke polished alloy wheels.
Prior to the release of the Imola Individual there was a pre-production model made which was used as the basis of the special edition, it featured the Class II front and rear spoilers, special order Imola red Paint, special order Nappa + Anthracite Amaretta interior, SMG gearbox, GSM Phone Kit, headlamp washers and double-spoke polished alloy wheels.
This car is believed to be the car BMW used for the Imola individual advertising though not officially confirmed.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 13:51
				od tukan
				a hele surfis umi ctrl + c a ctrl +v  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 14:02
				od KAMIL740
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 15:08
				od tukan
				jako za kopírování?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 15:11
				od surfis
				tukan píše:a hele surfis umi ctrl + c a ctrl +v  

 
 
 A ještě umim tučný písmo.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 01.04.2010 16:22
				od tukan
				tak ty musíš bejt fest placenej odborník  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 30.04.2010 18:30
				od killermachine
				sorry za OT, ale nevíte někdo co to sou za kola? snažil sem se to najít někde na netu, ale nemám se čeho chytit...
Jinak chlapikovi gratuluji že to přežil...