Stránka 2 z 2
Napsal: úte 21.07.2009 15:32
od Dally
DFender píše:Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Člověče já ti nevím, asi ne

pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu

No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...
To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5

Napsal: úte 21.07.2009 16:24
od beann
Dally píše:DFender píše:Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Člověče já ti nevím, asi ne

pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu

No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...
To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5

super
Napsal: úte 21.07.2009 19:35
od BMWX5power
Dally píše:DFender píše:Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Člověče já ti nevím, asi ne

pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu

No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...
To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5

Dneska sem byl v jihlavě na kopečku sem tě tam mohl hodit

Napsal: úte 21.07.2009 19:40
od BMWX5power
Dally píše:DFender píše:Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Člověče já ti nevím, asi ne

pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu

No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...
To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5

Jo a kup si třeba hovno a pak se snim klouzej po slunci protože ty se svejma kecama seš tak rychlej že neschoříš!!!
Toto téma bylo založeno kvůly dotazu Kamila a ne kvuly tvejm debilnim pripominkam!!!
HLAVNĚ UŽ RADŠI NIC NEPIŠ !!!!!
PS : Omluvte ale musel sem !!!
Napsal: úte 21.07.2009 19:52
od Dally
petr-p10 píše:Dally píše:DFender píše:[quote="Dally"]
Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Člověče já ti nevím, asi ne

pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu

No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...
To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5

Jo a kup si třeba hovno a pak se snim klouzej po slunci protože ty se svejma kecama seš tak rychlej že neschoříš!!!
Toto téma bylo založeno kvůly dotazu Kamila a ne kvuly tvejm debilnim pripominkam!!!
HLAVNĚ UŽ RADŠI NIC NEPIŠ !!!!!
PS : Omluvte ale musel sem !!![/quote]

Napsal: úte 21.07.2009 20:39
od BMWX5power
Kromě tebe tady nic k smíchu neni

Napsal: čtv 23.07.2009 13:45
od Speedy
Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT

Napsal: čtv 23.07.2009 20:31
od Dally
Speedy píše:Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT


Napsal: pát 24.07.2009 22:24
od KamilAC
Speedy píše:Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT

DOCELA BY SE TO ALE HODILO, trošku se to zvrhlo a já tak jako na začátku stejně nic konkrétního nevím...

Napsal: úte 28.07.2009 17:44
od Lucas87
Tomuhle autobazaru se vyhnout vyrazným obloukem.....
KamilAC píše:Našel jsem jí v inzerci jednoho autobazaru za podezřele nízkou cenu.
Jel jsem se na ní podívat, tvářila se poměrně solidně a takto nízká cena byla z důvodu zástavby motoru a příslušenství 2.0i vanos.
Zajímalo by mně, jestli někdo z vás toho auto nezná, bazar moc ochotný nebyl. Dovedl bych si s velkou pravděpodobností za pěkné peníze obstarat motor, převodovku a ostatní agregáty z GB, takže by celková cena nemusela být tak závratná. Nemáte někdo tušení o původu auta, koupeno u nás nebo dovoz, bourané či nikoliv, případně jak se k tomu majitel choval když oddělal motor?
Díky za jakýkoliv postřeh.

Zde odkaz na zmíněné auto:
http://autobazar.automix.centrum.cz/xch ... 0000026935
Napsal: stř 29.07.2009 20:47
od viktor_m3
Nebrat. Auto znám. Původní motor byl demontován pro závodní účely proti kopci. Ani se nedivím, že se prodává až v Praze.
Napsal: čtv 30.07.2009 13:52
od DFender
Napsal: pát 31.07.2009 11:29
od KamilAC
Tak mi to nedalo a zajel sem tam ještě jednou. Kupodivu tentokrát už byl bazarník ochotnější, jelikož si mně pamatoval a věděl že se kvůli tomu vracím. Udělal tím ale hodně velkou chybu, dovolil mi auto pořádně prolézt. Strávil jsem tam asi hodinu a pak raději odjel. Jen v kufru jsem našel kus kastle tmavězelený a tmavěmodrý, střecha to stejný, stejně tak i celej jeden hrnec byl měněnej, radši už si ani nepamatuju kterej to byl. Když jsem to bazarníkovi říkal, že ani po slevě na 79t pro mně auto není zajímavé a že se mi to nevyplatí, řekl že když mu dám do ruky 60t tak s tím můžu hned odjet. Trošku sem zauvažoval že by možná stálo za to to koupit a rozprodat po dílech, ale zatím sem se na to vykašlal.
Napsal: pát 31.07.2009 11:36
od Lion
Kamile jak už sem Ti říkal, na tohle auto bych být tebou zapomněl. Ani na náhradní díly by to nebylo za těch 60 tis zajímavé. Dle mého názoru zbytečně investované peníze. To auto je jak si sám viděl opravdu skládačka a to nemá žádnou hodnotu. Akorát by si z toho byl pak neštastnej. Pošetři a pokud chceš M Power, tak ho kup v cajku.

Napsal: pát 31.07.2009 11:39
od MattyX
stahni ho na 30 a pak na tom mozna vydelas na tom rozprodeji

jinak jako auto ktery by melo jezdit po silnici urcite nebrat!!!
Napsal: pon 26.07.2010 08:26
od MattyX
tak když by někoho zajímalo co s tím vlastně bylo , tak pravej přední hnrnec vyměněnej , to se musí nechat ža fakt pěkná práce , zadní náprava vytržená z kastle , pod sedákem připravený dva otvory na převaření kdyby to náhodou se urvalo znova , jakože urvalo

přední kapota nějaká ultralight

vyřezaný výstuhy , vařerenj kousek plechu ale jako pěkná , videl sem už i horší... od rany na pravej hrnec , trošku zkurvená podlaha a tunel , ale nic markantního , ridicovy dvere hlinik , místo pro airbag dveřní vynýtovaný prasacky

a spolujezdcovy sou plechový... diferáky měl vařený víko , kardan danej 2.0 a na něho na čunáka navařenej zadní homokyneťák pro 3.2 difer

na motoru siláče bůh ví z čeho , motor ležel na řízení... samotná 2.0 jezdila na nějakej mazut , v hlavě nános 0.5cm mazutu , převodovka v prdeli , vule jako prase... ale je z toho hromada pouzitelnejch dilu , jo a ta barvena podlaha v kufru byla asi zapricinena vylitou baterkou
jednou to ale mohlo být fakt pekný auto

Napsal: úte 27.07.2010 09:53
od Dally
MattyX píše::lol:
tak když by někoho zajímalo co s tím vlastně bylo , tak pravej přední hnrnec vyměněnej , to se musí nechat ža fakt pěkná práce , zadní náprava vytržená z kastle , pod sedákem připravený dva otvory na převaření kdyby to náhodou se urvalo znova , jakože urvalo

přední kapota nějaká ultralight

vyřezaný výstuhy , vařerenj kousek plechu ale jako pěkná , videl sem už i horší... od rany na pravej hrnec , trošku zkurvená podlaha a tunel , ale nic markantního , ridicovy dvere hlinik , místo pro airbag dveřní vynýtovaný prasacky

a spolujezdcovy sou plechový... diferáky měl vařený víko , kardan danej 2.0 a na něho na čunáka navařenej zadní homokyneťák pro 3.2 difer

na motoru siláče bůh ví z čeho , motor ležel na řízení... samotná 2.0 jezdila na nějakej mazut , v hlavě nános 0.5cm mazutu , převodovka v prdeli , vule jako prase... ale je z toho hromada pouzitelnejch dilu , jo a ta barvena podlaha v kufru byla asi zapricinena vylitou baterkou

jednou to ale mohlo být fakt pekný auto

