Stránka 2 z 6
Napsal: čtv 08.01.2009 19:18
od macam3
Myslím že na tou sou,aby se vyzkoušeli ne

,neříkam jezdit tak pořád a všude,ale vyzkoušet co to dá, je povinnost,proto si to kupujem,cabro sem taky hned zkusil 250omez

,je tu i dost míst kde to zkusit,mám je zmáplí z motorky,a nemyslím že sem hned magor,když sem na bejvalce ZX12R Ninja s mensší rozetou jel 340

Napsal: čtv 08.01.2009 19:37
od Návštěvník
přeně tak, něříkám že jezdím 300kmh běžně ale je to dost adrenalin vyzkoušet, samozřejmě jsem to zkoušel cca 02:00h kdy je nejmenší provoz a na useku ,kterej znám jinač jezdím taky běžně kolem 160ti to je pro Mko taková pohodová rychlost. Ono nad těch 200kmh je to už finančně dost náročný:-) Mužu říct že nad těch 280kmh se mi hlavou honily myšlenky co,kdyby prasklo kolo,zajic nebo srna . . . .ale byl to husetej pocit
Ps: Všem přeju mnoho šťastných km

Napsal: čtv 08.01.2009 19:59
od Vlasta
Daimler píše:Já myslím že M3 3,2 by měla jet s omezovačem 261kmh aspon ta moje i spoustu dalíš co jsem koukal na youtube. Nechal jsem si ju odblokovat a nahrát jiný softver a málá uprava a jede mi na 5tku 285 to tam je hned a na 6tku 300kmh ( to už malinko trvá ) je to dobej pocit ,když ti takto jede auto.
E36 M3 300 km/h? Promiň, musím se smát.
Napsal: čtv 08.01.2009 21:19
od Lion
Speedy píše:To ze Daimler napsl, ze jel 300 neznamena, ze s ni jezdi takhle stale. Ja treba zkusil, kolik to da a 280km/h je masakr. nicmene jsem tak jel jednou - dvakrat a ak zpatky na 130-160km/h. Bezne jezdim 150, kdyz specham 180, ale jenom tam, kde je dobre videt a nic nejede. Myslim, ze nejsme magori, kteri ve 200 klickujou po dalnici. Jen pro info, M3 zastavi ze 100 na 0 za 2,7s na cca 37m, ale z 200 je to odhadem 4x tolik(mozna nekdo vi presneji). Osobne bych rekl, ze i 200 je az, az

Přesně moje řeč, neříkám, že si občas nedupnu na plyn, ale co jednou rozjedeš musíš i ubrzdit. Jezdím tak nák s rozumem a rychlost nad 200 km/h je pro mě velkým respektem. Pohoda, klidek, pianko 90-180 km/h. Co neubrzdíš, neukecáš.

Napsal: čtv 08.01.2009 21:47
od matal
Martinéz píše:Ja osobne bych hlavne s autem starsim cca 5 let pres tech 250 nikdy nejel.. ani z tovarny na to neni staveny a argumenty typu skvela kondice a udrzovany kus neberu, proste se v podvozku uz nekdo hrabal a jak vime, ani v autorizovanym servisu nemakaj 100%..

Jako proč by ne..? když vím,že to auto je technicky ok..

Něco jinýho by bylo, kdybych to auto neznal..
To jen Jawák jezdí s cizíma autama 240 a nahání pražský taxikáře.. Viď Jaryne..

Napsal: čtv 08.01.2009 22:05
od Návštěvník
Vlasta píše:Daimler píše:Já myslím že M3 3,2 by měla jet s omezovačem 261kmh aspon ta moje i spoustu dalíš co jsem koukal na youtube. Nechal jsem si ju odblokovat a nahrát jiný softver a málá uprava a jede mi na 5tku 285 to tam je hned a na 6tku 300kmh ( to už malinko trvá ) je to dobej pocit ,když ti takto jede auto.
E36 M3 300 km/h? Promiň, musím se smát.
Tak se směj

Napsal: pát 09.01.2009 01:57
od Killca
ja nevim, ale v M5 mi tech 250 ani neprislo, je to jako jet ve trojce 160, takze to tak hrozny nebude

hele. kdyz to auta daj a mozek pracuje, tak proc to nevyuzit, oci na stopkach a jede se
Napsal: pát 09.01.2009 04:21
od fojtas
xxRobertoxx píše:
Ale to je jasné, jezdi si třeba 500km/h. Jen co jsi měl před M3???
pujdu postupne moji historii
15 (let) yamaha tzr 125
18 honda cbr600f + honda civic coupe 1,6
20 suzuki gsxr 750 + skoda octavia 1,9 tdi
21 suzuki gsxr 1000 (1 rok 14 v přeboru čr závodů silničních motocyklů) + renault laguna 1,6
22 suzuki gsxr 1000 2006 (5 místo přebor čr, 8 místo velké mistrovství čr závodů silničních motocyklů) + v brne renault laguna 1,6 + megane cc 2,0
23 yamaha r1 2008 (164kg - 198bhp na spojce - bohužel bez umístění po nehodě v tréninku) passat 2,8 a konecne
24 passat zustal, yamaha taky, laguna sla a prislo prvni skutecne auto bmw m3 e46
snad to odpovedelo na Tvou narazku - pohybovat se rychle umim, vetsinou ovsem s hlavou nize nez jsou na bmw motory:))
jsem zastance toho, ze dobre auto s dobrym ridicem na dobrych pneu je bezpecnejsi ve 230 nez cokoli bez jedne z techto vlastnosti ve 130
Napsal: pát 09.01.2009 05:28
od xxRobertoxx
fojtas píše:xxRobertoxx píše:
Ale to je jasné, jezdi si třeba 500km/h. Jen co jsi měl před M3???
pujdu postupne moji historii
15 (let) yamaha tzr 125
18 honda cbr600f + honda civic coupe 1,6
20 suzuki gsxr 750 + skoda octavia 1,9 tdi
21 suzuki gsxr 1000 (1 rok 14 v přeboru čr závodů silničních motocyklů) + renault laguna 1,6
22 suzuki gsxr 1000 2006 (5 místo přebor čr, 8 místo velké mistrovství čr závodů silničních motocyklů) + v brne renault laguna 1,6 + megane cc 2,0
23 yamaha r1 2008 (164kg - 198bhp na spojce - bohužel bez umístění po nehodě v tréninku) passat 2,8 a konecne
24 passat zustal, yamaha taky, laguna sla a prislo prvni skutecne auto bmw m3 e46
snad to odpovedelo na Tvou narazku - pohybovat se rychle umim, vetsinou ovsem s hlavou nize nez jsou na bmw motory:))
jsem zastance toho, ze dobre auto s dobrym ridicem na dobrych pneu je bezpecnejsi ve 230 nez cokoli bez jedne z techto vlastnosti ve 130
No doufám, že nejsi majitel-řidič toho žlutého Meganu Coupe, kterému jsem v Ludgeřovicích šetřil cca před dvěma léty v noci nehodu???

Pokud jsou to Ludgeřovice u Ostravy?
Jinak Ok. Čus
Napsal: pát 09.01.2009 09:37
od Warman
fojtas píše:xxRobertoxx píše:
Ale to je jasné, jezdi si třeba 500km/h. Jen co jsi měl před M3???
pujdu postupne moji historii
15 (let) yamaha tzr 125
18 honda cbr600f + honda civic coupe 1,6
20 suzuki gsxr 750 + skoda octavia 1,9 tdi
21 suzuki gsxr 1000 (1 rok 14 v přeboru čr závodů silničních motocyklů) + renault laguna 1,6
22 suzuki gsxr 1000 2006 (5 místo přebor čr, 8 místo velké mistrovství čr závodů silničních motocyklů) + v brne renault laguna 1,6 + megane cc 2,0
23 yamaha r1 2008 (164kg - 198bhp na spojce - bohužel bez umístění po nehodě v tréninku) passat 2,8 a konecne
24 passat zustal, yamaha taky, laguna sla a prislo prvni skutecne auto bmw m3 e46
snad to odpovedelo na Tvou narazku - pohybovat se rychle umim, vetsinou ovsem s hlavou nize nez jsou na bmw motory:))
jsem zastance toho, ze dobre auto s dobrym ridicem na dobrych pneu je bezpecnejsi ve 230 nez cokoli bez jedne z techto vlastnosti ve 130
Ty se možná rychle pohybovat umíš, i když to asi umí každý (někteří jen jednou).

, ale pokud tě někdo sestřelí, protože tě nemohl předvídat tak ti to asi nebude moc platný. Silnice není okruh. Já nejsem žádný svatoušek, ale 250 a více na veř. kom. je fakt hazard.

Napsal: pát 09.01.2009 11:52
od fojtas
xxRobertoxx píše:fojtas píše:xxRobertoxx píše:No doufám, že nejsi majitel-řidič toho žlutého Meganu Coupe, kterému jsem v Ludgeřovicích šetřil cca před dvěma léty v noci nehodu???

Pokud jsou to Ludgeřovice u Ostravy?
Jinak Ok. Čus
nene to nejsem ja, psal jsem megane cc ne coupe..
jj jsou to tyhle Ludgeřovice...ale jsem většinu času v brně
Napsal: pát 09.01.2009 11:57
od fojtas
Warman píše:Ty se možná rychle pohybovat umíš, i když to asi umí každý (někteří jen jednou).

, ale pokud tě někdo sestřelí, protože tě nemohl předvídat tak ti to asi nebude moc platný. Silnice není okruh. Já nejsem žádný svatoušek, ale 250 a více na veř. kom. je fakt hazard.

do jake rychlosti o sobe clovek muze napsat, ze "neni zadny svatousek" a od jake rychlosti uz je to hazard?samozrejme, riziko ovlivňuje mnoho faktoru...ale na volne dalnici pokud mozno se třemi pruhy, proč se nesvézt...ale je to každého věc, jak říkám...
Napsal: pát 09.01.2009 12:17
od emtrojak
Panove, kdyz jsme u te rychlosti, U E36 325 je to max. 233, nebo to jede i vice, samo ze bez omezovace. Jen se ptam..
Napsal: pát 09.01.2009 14:11
od Warman
do jake rychlosti o sobe clovek muze napsat, ze "neni zadny svatousek" a od jake rychlosti uz je to hazard?samozrejme, riziko ovlivňuje mnoho faktoru...ale na volne dalnici pokud mozno se třemi pruhy, proč se nesvézt...ale je to každého věc, jak říkám...[/quote]
Do takové rychlosti při které se nemusí bát, že příjde o papíry, pokud by ho někdo změřil. Rozhodně už nejsem ve věku, kdy si (nebo někomu) musím něco dokazovat. Prěji hodně šťastných km.

Napsal: pát 09.01.2009 17:12
od Návštěvník
emtrojak píše:Panove, kdyz jsme u te rychlosti, U E36 325 je to max. 233, nebo to jede i vice, samo ze bez omezovace. Jen se ptam..
325 by vic jet už nemohla pokud tam nemáš jiný převod, to už tě odstavi otáčky motoru,
Napsal: pát 09.01.2009 20:48
od xxRobertoxx
fojtas píše:xxRobertoxx píše:fojtas píše:[quote="xxRobertoxx"]
No doufám, že nejsi majitel-řidič toho žlutého Meganu Coupe, kterému jsem v Ludgeřovicích šetřil cca před dvěma léty v noci nehodu???

Pokud jsou to Ludgeřovice u Ostravy?
Jinak Ok. Čus
nene to nejsem ja, psal jsem megane cc ne coupe..

jj jsou to tyhle Ludgeřovice...ale jsem většinu času v brně
Tak už to chápu s tím, "ať každý jezdí, jak se mu líbí"

, tam u vás na vesnici to tak dělají všichni, nebyla noční, kdy se tam nejelo na nějakou nehodu a věčně s chlastem
Ale to samozřejmě není nic proti tobě
To je ale asi na jiné téma, tak se všem omlouvám.
Napsal: pát 09.01.2009 21:05
od xxRobertoxx
Jinak jsem byl dnes s M3 na otočku Opava - Varšava cca 850km a i když jsem nejel 250km/h a více, tak sem si tu cestu s M3 a HarmanKardonem i přes to, že bylo místy -15 SUPER UŽIL!!!
Jo a měl jsem tam nejhezčí auto

Napsal: pon 12.01.2009 17:51
od Speedy
Daimler píše:Vlasta píše:Daimler píše:Já myslím že M3 3,2 by měla jet s omezovačem 261kmh aspon ta moje i spoustu dalíš co jsem koukal na youtube. Nechal jsem si ju odblokovat a nahrát jiný softver a málá uprava a jede mi na 5tku 285 to tam je hned a na 6tku 300kmh ( to už malinko trvá ) je to dobej pocit ,když ti takto jede auto.
E36 M3 300 km/h? Promiň, musím se smát.
Tak se směj

M3 3,2 jede 300 i když to chvilku trvá, M5 jede 310

Napsal: pon 12.01.2009 19:30
od emtrojak
diky za vysvetleni
Napsal: pon 12.01.2009 23:44
od Vlasta
Speedy píše:M3 3,2 jede 300 i když to chvilku trvá, M5 jede 310

Tak to už musí bejt z pěknýho kopce, na rovině bez větru v zádech E46 M3 290 km/h, E60 M5 320 km/h, víc ani howno.