Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: úte 06.10.2009 12:28
				od Jawak
				Při přelití oleje přes měrku dojde například k tomu, že gufero mezi motorem a převodovkou začne prolínat = při parkování přes noc olej pod autem v místech převodovky. Vyzkoušeno na motoru M20B25
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.10.2009 14:33
				od Speedy
				olej po vyhcladnuti motoru ma byt po horni rysku merky oleje. Rozdil v mnozstvi oleje mezi spodni a horni ryskou je 1litr. Pokud prelejes o 1dcl, tak to neni takova katastrofa, ale vic je problem, jak psal Jawak, muze zacit prolinat gufero na klice a muzes zacit rozebirat motor. Nejlepsi je udrzovat hladinu na horni rysce, tedy kontrolovat pravidelne 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.10.2009 22:16
				od Návštěvník
				já musím do  závodáka motor M5 e34 lít o 1,5l vic cca 2cm nad horní rysku protože se mi  při rychlích driftech odlívá , a žádnou ujmu jsem doposud nezjistil, a když  jsem měl  sundanou oil vanu, tak  podle měrky se hladina oleje kliky nedotkne, tak přelití   o 1,5 dcl bych vubec neřešil