Stránka 2 z 2

Napsal: úte 20.05.2008 15:18
od Pista
Honza325 píše:Zajímá mě, jestli je SMG o poznání rychlejší,než manuál a taky mě zajímá, jak to je třeba s meziplynem při podřazování? Dává si to nějakej samo nebo se to dá nějak stihnout, třeba podržením pádla... ? V budoucnu o M3 SMG taky uvažuju,tak v tom všem chci mít jasno...


Při podřazení si to jází samo meziplyn, ale pouze v závislosti na tom kde máš v tu chvíli plynový pedál. To zn. že když podřadíš a nemáš nohu na plynu tak se meziplyn nekoná.

Napsal: úte 20.05.2008 15:48
od kosh
Honza325 píše:Zajímá mě, jestli je SMG o poznání rychlejší,než manuál a taky mě zajímá, jak to je třeba s meziplynem při podřazování? Dává si to nějakej samo nebo se to dá nějak stihnout, třeba podržením pádla... ? V budoucnu o M3 SMG taky uvažuju,tak v tom všem chci mít jasno...


SMG u E46 M3 jde nastavit takže řadí ležérně a nebo šíleně rychle. Rychlost přeřazení záleží taky na otáčkách a práci s plynem

Napsal: úte 20.05.2008 17:39
od Honza325
Aha,díky :) Myslím, že někdy v létě budu snad už pořizovat...