Stránka 2 z 3
Napsal: ned 06.01.2008 20:33
od angel_1
me spis poradte jak tam ma dat velky, mam takovy mrnous od KN, ale potrebuju vetsi a nevim vsechny jsou kulaty ja potrebuju hranaty, no a nevim co delat...
Napsal: stř 16.01.2008 01:20
od Samsa
mostar píše:poradite mi prosim, kde se v Praze, pripadne kolem Prahy, da koupit vlozku KN za dobre penize? Chci to dat do 320d. diky moc
http://www.autodoplnky.cz
Napsal: pon 28.01.2008 16:07
od James
Napsal: pon 28.01.2008 17:14
od Spajky
Rozhodně lepší volba než kužel za 500, který se jednou zašpiní a..., v tom setu máš i tak nějak věci na odstínění, ale stejně bude ještě něco potřeba, já jezdim s neodstíněným kuželem už asi 2 měsíce a furt se nemůžu dokopat k tomu to porádně odstínit, na tahu to znát,hlavně při zahřátém motoru je docela markantně, ale na zvukovém projevu taky a až to odstínim, věřim tomu, že to motoru škodit nebude
Ale za 2500 nevím no, asi bych je využil jinak

Napsal: pon 28.01.2008 18:16
od James
Jak máš v plánu to nejlíp odstínit? Taky aby k tomu filtru šel vzduch:)
Napsal: pon 28.01.2008 19:33
od Spajky
James píše:Jak máš v plánu to nejlíp odstínit? Taky aby k tomu filtru šel vzduch:)
+ na to nalepim molitan nějakej, přívod vzduchu tam nechám MOŽNÁ od vrtule + tam ten první plast co vede vzduch z masky do airboxu a vyzkoušim to

Napsal: pon 28.01.2008 20:21
od giovanny
davidj píše:motokarista píše:Ja mam taky K&N ale v airboxu, je opravdu nepatrne poznat nejaky rozdil ani ne ve vykonu ale motor slape hladseji a klidneji, podle me ma lepsi prubeh ve vsech otackach. Kuzel je podle me ne moc dobry, akorat je to vic hlucnejsi a pokud to neni nejaka znacka tak spis vykon ubere a zvedne spotrebu. Ja ho koupil proto ze puvodni papirovy byl KO a ten taky vyjde na 400kc za kn jsem dal 1600 ale kdykoliv ho vycistim takze je tam na skoro celou zivotnost auta, takze ze stranky financni si mysli ze to vyjde na stejno. Nez neco izolovat delat prepazky montovaat konusy, ze by to vypadalo dobre se mi nezda, ideal je airbox, ale to je kazdeho vkus

..přesně jak píše motokarista, mám už sportovní vložku v několikátým autě a pohoda. Nic moc se na výkonu nezmění, možná jen pár (slovy dva ) poníků ....
Mám tam Green ale je to asi podobné jako K&N.
Kluci nevite kde se dá sehnat ten sportovní filtr do airboxu?? kužel tam dávat nechci , raděj ještě zapracuji na zlepšení přívodu vzduchu do původního air boxu, je něj značka kde se dá očekávat kvalita toho filtru? díík za radu,
Napsal: pon 28.01.2008 22:03
od chitos
BMWPower píše:Tak lidi,
už týden jezdím s namontovaným sportovním bavlněným filtrem od výrobce K&N.(ne že bych se chlubil)Filtr je kalibrován do 150kW-takže s těma svejma 141kW jsem se tam vlezl v poho. hodně lidí říká, že přidání výkonu či jiná změna díky filtru je blbost a další lidi říkaj, že filtr je dobrá věc a pár koníků přidá.
Já na zátahu auta osobně nic nepoznal. zrychlení mi přijde pořád stejný a pochybuju, že mi tam naskákaly nějací koníci. Muselo by se to nechat někde změřit.
Na druhou stranu: Motor při záběru nad 2 000ot. dostává docela solidní dravý zvuk

a při zařazování vyššího rychlostního stupně nespadnou otáčky jak tomu bylo dříve.
Můžeš mi poslat odkaz na tu koupi.Nějak nemůžu najít ten pravý na výměnu
Má to ale jeden háček. Při volnoběhu drží asi 500ot./min - což je docela málo a když hodím zpět původní plast. krabici a vzducháč tak drží zhruba 700-800ot. tak jak má. Nemáte někdo podobnou zkušenost popř. nevíte jak to odstranit??? Díky moc
Napsal: pon 28.01.2008 22:06
od chitos
Spajky píše:James píše:Jak máš v plánu to nejlíp odstínit? Taky aby k tomu filtru šel vzduch:)

+ na to nalepim molitan nějakej, přívod vzduchu tam nechám MOŽNÁ od vrtule + tam ten první plast co vede vzduch z masky do airboxu a vyzkoušim to

Kde seženu tento stín???
Napsal: pon 28.01.2008 22:40
od papyk
To Chitos: neříkej mi, že se ti to líbí

Napsal: pon 28.01.2008 23:19
od Spajky
Chitos: Zjevně nějakej home made s tím, že má dotečnej známýho, kterej mu tam laserem vyřezal to logo atd.

Přijde mi to ale jako nejelegantnější řešení...
A s tou vrtulí už jsem si to rozmyslel, by nemělo valnej smysl pak

Napsal: stř 30.01.2008 11:26
od chitos
papyk píše:To Chitos: neříkej mi, že se ti to líbí

Lepší než ten co sem měl.Ale já bych ho pochromoval

Napsal: stř 30.01.2008 11:30
od papyk
chitos píše:papyk píše:To Chitos: neříkej mi, že se ti to líbí

Lepší než ten co sem měl.Ale já bych ho pochromoval

Zas to moc nepřeháněj s tím ,,chrompaketem,,

Napsal: stř 30.01.2008 17:01
od jacob
pánové ja teda nevim jak vy, ale mě ten řev leze na hlavu. Už sem si experimentoval na minulém autu a efekt žádnej. Když chci zvýšit výkon, tak si koupim jiný auto, takhle klokan po klokánku nemá smysl a ještě si člověk kolikrát sam ničí auto. Na předchozím obrázku to vypadá hezky udělané, hezky odstíněné, ale já bych tu nepatrnou změnu přímím sáním za ten řev už nevyměnil.
Vložka do airboxu nejlepší řešení a ještě ekonomické, to má smysl. Vyměnim všechny možny spotřební věci který taky nepatrně oživí motor a při volbě kvalitních produktů to živější bude. Jiný úpravy ala řev z motoru, řev z vyfuku nemají pro takové auto na denní ježdění smysl.
Napsal: stř 30.01.2008 20:18
od Spajky
POkud nesešlápnu pedál pořádně, žádnej rozdíl "v řevu" , jak píšeš Ty tam není, takže když chci klid,mám klid.
A přidání výkonu??? -
Bohužel nepatřím do sorty lidí, který považujou výměnu vzducháče za úpravu, alá tunění a jelikož na autě už mám koncák od Eisenmannu, rozdíl v "řevu" venku sem opravdu nepoznal. Kamarád mi pučil na 30km sport. filtr a když sem to slyšel, musel sem to mít

Airbox origo mám, nechal jsem si ho a až někdy v budoucnu auto budu prodávat a přijde někdo, kdo bude řikat, že to smrdí, rád mu to vyměnim, je to akce na 2 minuty
BTW, co je ekonomického na vložce do airboxu? Sníží spotřebu?

Napsal: stř 30.01.2008 21:06
od papyk
Spajky píše:POkud nesešlápnu pedál pořádně, žádnej rozdíl "v řevu" , jak píšeš Ty tam není, takže když chci klid,mám klid.
A přidání výkonu??? -
Bohužel nepatřím do sorty lidí, který považujou výměnu vzducháče za úpravu, alá tunění a jelikož na autě už mám koncák od Eisenmannu, rozdíl v "řevu" venku sem opravdu nepoznal. Kamarád mi pučil na 30km sport. filtr a když sem to slyšel, musel sem to mít

Airbox origo mám, nechal jsem si ho a až někdy v budoucnu auto budu prodávat a přijde někdo, kdo bude řikat, že to smrdí, rád mu to vyměnim, je to akce na 2 minuty

BTW, co je ekonomického na vložce do airboxu? Sníží spotřebu?

A co je ekonomického a praktického na tý kuželce? A kolik morčat to přidá, a zvuk - jakej? Navíc to ve většině případů vypada jak made in Pepa stodola bastl

Napsal: stř 30.01.2008 21:20
od Spajky
NIkdy sem neřek že je něco ekonomickýho, nevim co by mělo bejt na kusu plastu/papíru/bavlny za pár stovek ekonomickýho, jen mi řpišlo úsměvný, že vložka za litr je ekonomická

Morčata to nepřidá žádný , nikdy sem nic takovýho neřek, o může tvrdit jen trouba

Tak možná placebo koníci
A co se zvku týče, u mě je doopravdy změna, jinak bych to nedělal. A že to vypadá jak to vypadá, uvidim až to nějak dobastlim, věř tomu, že když to bude vypadat opravu hnusně, tak to tam nenechám
Mně to prostě přijde za litr jako fajn zpestření, nic víc netvrdim, mám to čístě kvůli tomu zvuku, jedinej vedlejší aspekt co sem zjistil je to,že to asi opravdu tolik nejede kvůli odstínení, to bylo znatelný hned, ale na to se snad vrhnu

Napsal: stř 30.01.2008 22:31
od chitos
Ekonomické je to max. v tom že do boxu jen vyměníš vložku a s kuželem si musíš víc pohrát.

Napsal: pát 01.02.2008 19:44
od bmwfil
A pak je to taky ekonomické v tom, že každejch 20tis nekupuješ za 500,- novej filtr, jen tenhle vyperes a naimpregnuješ... Čili za nějaký 3-4 výměny je zaplacenej...
Napsal: pát 01.02.2008 20:27
od Spajky
Njn, nejsme tak bohatí, abychom...