Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 27.02.2014 08:22
od mareeq1
Mě to prostě nedá, nenechám nějakýho nemytýho budižkničemu si na mě vyskakovat.
Sklo které jste mi milostivě "instaloval"/naprasil na auto je nějaká nejposlednější ubohost co se kdy nazývala sklem, rozhodně ne kvalitní náhrada, na které jsme se domlouvali. Asi jste ji vyhrabal někde v tom křoví vedle vaší dílny (rozuměj špinavé vymrzlé boudy) kterou nikde vyfocenou nemáte.
V autě to nepáchlo ani od cigaret, ani lepidel nebo podobně, ale jako kdybyste se tam vysral, ano, není to urážka, je to skutečně tak, nevím jak jinak to popsat, nevím jak jste to dokázal.
Faktura je snad samozřejmost, ještě o tu bych vás měl žádat??? No to snad ne

U kasy v obchodě se taky doprošujete o účet?
Auto jsem pár dní po výměně prodal, proto neřeším Váš rukodělný šlendrián, jen princip...
Zajímavé je, že telefon mi nezvednete, na sms nereagujete, ale tady se rozčilujete ihned

Napsal: čtv 27.02.2014 11:01
od Trhyy
mareeq1 píše:Mě nezajímá co vám kdo proplácí nebo ne, mě jste řekl deset dní a to znamená deset dní. Výmluvy na bauset jsou píčovina, na pojišťovnu jsem samozřejmě volal a oni plnili za 8 prac. dní v plné výši. Komunikaci upravenou tak aby se vám hodila si můžete víte co... Zajistil jsem si už získání peněz jiným způsobem, takže na vaše kydy tak akorát seru.
Ano, já jsem vám řekl že cca 10dní trvá než to proplatí pojištovna, ovšem nemůžu za to že pojištovna neproplatila příslušenství které se musí měnit a které je povinná zaplatit, já to přece nebudu doplácet ze svého, proto se to dělá tak, že se podá odvolání a čeká se bohužel 30dní než to pojištovna zaplatí. ( klidně sem můžu dát okopírovaný dopis který jsem na Kooperativu posílal ). Pokuď vám na pojištovně řekli že platili v plné výši, tak vám lhali, nemám problém s tím sem dát fakturu která šla na pojištovnu a dopis s částkou která přišla od pojištovny......Komunikace je upravená z mé strany ?? Můžu vás poprosit o vložení konverzace z vašeho telefonu ?? To bude sranda

Napsal: čtv 27.02.2014 11:08
od Trhyy
mareeq1 píše:Mě to prostě nedá, nenechám nějakýho nemytýho budižkničemu si na mě vyskakovat.
Sklo které jste mi milostivě "instaloval"/naprasil na auto je nějaká nejposlednější ubohost co se kdy nazývala sklem, rozhodně ne kvalitní náhrada, na které jsme se domlouvali. Asi jste ji vyhrabal někde v tom křoví vedle vaší dílny (rozuměj špinavé vymrzlé boudy) kterou nikde vyfocenou nemáte.
V autě to nepáchlo ani od cigaret, ani lepidel nebo podobně, ale jako kdybyste se tam vysral, ano, není to urážka, je to skutečně tak, nevím jak jinak to popsat, nevím jak jste to dokázal.
Faktura je snad samozřejmost, ještě o tu bych vás měl žádat??? No to snad ne

U kasy v obchodě se taky doprošujete o účet?
Auto jsem pár dní po výměně prodal, proto neřeším Váš rukodělný šlendrián, jen princip...
Zajímavé je, že telefon mi nezvednete, na sms nereagujete, ale tady se rozčilujete ihned

Možná bych se bejt váma trošku zklidnil, děláte tady ze sebe akorát blbečka
Tak nafoťte to dle vás nekvalitní sklo co je na autě, je to normální čelní sklo které dostanete v jakémkoli autoskle v Praze jak jsem vysvětlovat výše.
Já myslím že u kasy v obchodě, ale také přijdete, vytáhnete peníze, či kartu a fakturu zaplatíte ihned......, uvědomte si že defakto dostáváte okno a práci na splatnost a faktura se posílá na pojištovnu a my čekáme na peníze, pokuď zákazník chce fakturu ( 95% nepodnikajících lidí fakturu nechce a nikdy nevyžadovalo ), tak si o ní zažádá a ihned jí dostane.
Nevím co vám přijde divného na hezké, zděné dvojgaráži v rodinném domku, která je vytápěná dřevem, kde je celou zimu takové krásné teplo...
Myslim že mnou zvřejeněná komunikace dokazuje že na SMS reaguju a telefon od vás žádný zmeškaný nemam, opět lži ?? Achjo
Ano, máte pravdu, speciálně ve vašem autě jsem se vysral a specálně kvůli vám jsem se týden předtím nemyl....., myslím že todle ukazuje hodně o vaší inteligenci...
Napsal: čtv 27.02.2014 11:19
od Trhyy
mareeq1 píše:
Co řeším a je to navíc i jediným důvodem, proč jsem si nechal vyměnit sklo od pana Trhoně, ikdyž jsem byl od toho odrazován, je slibovaný bonus, tedy dálniční známka zdarma.
Tak já nevím proč tady píšete že jste byl od nás odrazován, ale soukromě do mailu něco jiného....rozdvojená osobnost ??

Napsal: čtv 27.02.2014 11:42
od Trhyy
Napsal: čtv 27.02.2014 18:48
od roman320
Trhyho neznam, zadnou zkusenost nemam, ale mam par zkusenosti z kooperativou a davam Trhymu za pravdu, sou to mrdky co se krouti kvuli kazde korune a udelaji vsechno proto aby zaplatili co nejmin, idealne vubec nic.. Jen pro priklad jedno vyjadreni k rozbitymu zrcatku ktery meli platit z odpovednosti za skodu zpusobenou zamestnavateli, rok a pul zpatky, takze trochu zjednodusene:) zpusobil ste si to vlastni blbosti, pojistne plneni se zamita.. takze asi tak, vsechny dokumenty co pozadovali dostali, jakykoliv odvolavani a pod. naprosto neuspesny tvrde si stali na te blbosti co vyplodili.. slo cca o 7500kc Pocitej s tim ze vyjadreni k reklamaci dojde posledni moznej den te lhuty a co v nem bude tot otazkou..
Napsal: čtv 27.02.2014 18:51
od roman320
A to ze si nedostal na znamku? nevim ale prijde me to celkem logicky kdyz neni proplacena faktura, to je jak kdybys sel do obchodu koupit kafe v akci 1+1, to prvni nezaplatil a to druhy po nich chtel, obrazne receno teda:)
Napsal: stř 13.08.2014 15:43
od Francis
První zkušenost ze včerejška je dobrá. Rychlá a rozumná domluva, vše hotové zajedno odpoledne. Jen aby i jiné opravy šly takto hladce a rychle.
Napsal: pát 14.11.2014 06:07
od Americkej1
No, střípek je poloviční podvodník. Ano, přijel a sklo vyměnil. Když jsem se ale ptal po těch slibovaných 1500 Kč, řekl mi, že peníze pošle až pojišťovna bude plnit. Už je to půl roku, peníze neposlal, na moje E-maily ani neodpovídá. Takže zmrd a lhář.
Napsal: pát 14.11.2014 10:50
od Trhyy
Dobrý den pane "Americkej", můžu prosím klidně do SZ poprosit vaše jméno, abych věděl o jaký případ se jedná ?
Nejsem si moc vědom že bych někomu neposlal nějaké peníze, ani že bych nereagoval na emaily, ale nejsme stroje, jsme lidi a tak je samozřejmě možné vše, rád se na váš případ podívám....

S jedním příspěvkem to zde vypadá spíš jako dělání "hezké" recenze od konkurence

Napsal: pát 14.11.2014 17:48
od Trhyy
Záhada vyřešená, na pána jsem skutečně zapoměl já, nicméně nebylo to půl roku, ale necelé 3 měsíce a nebylo to že bych nereagoval na emaily, ale pouze jsem přehlédl jeden email který pán psal. Dnes bonus zaplacen a věc je vyřešená. Nicméně i přesto že jsem na něco zapoměl, tak si nemyslim že je přirozená reakce hned tvrdit že jsem zmrd a lhář.....
Napsal: pát 14.11.2014 18:09
od Americkej1
Trhyy píše:Dobrý den pane "Americkej", můžu prosím klidně do SZ poprosit vaše jméno, abych věděl o jaký případ se jedná ?
Nejsem si moc vědom že bych někomu neposlal nějaké peníze, ani že bych nereagoval na emaily, ale nejsme stroje, jsme lidi a tak je samozřejmě možné vše, rád se na váš případ podívám....

S jedním příspěvkem to zde vypadá spíš jako dělání "hezké" recenze od konkurence

Po vašem dnešním tel. hovoru a dohodě jsem očekával, že zde bude vaše veřejná omluva za: 1) nedodržení dohody a za 2) za "přehlédnutí" upomínajícího e-mailu. Na kterou já bych reagoval smířlivě.
Místo toho zde čtu vaší teorii, že jsem jakýsi konkurent snažící se vás pošpinit. Takže ANO, peníze jste mi dnes na účet poslal a NE, takhle skutečně omluva, kterou bych mohl akceptovat a vzít zpět svoje slova hněvu nevypadá. O těch pár stovek mi skutečně nejde, jen o prostou slušnost.
Napsal: sob 15.11.2014 18:20
od Trhyy
Po vyřešení celé "záhady" jsem se vám za vzniklou situaci omlouval do telefonu, prostě jsem jenom člověk a zapoměl jsem poslat bonus, nebudu lhát že se mi to občas stane, dotyčný se připomene a já to napravím, nemělo by se to stávat to samozřejmě uznávám, ale jsem jen člověk a mam toho moc a občas na něco pozapomenu, což mě samozřejmě neomlouvá, ale psát hned že jsem zmrd, lhář a že nemam chuť a kázeň dostát svých závazků mi přijde moc. Po telefonu jsme se dohodli že pokuď peníze ihned pošlu a napíšu veřejně jak se věci mají, tak že vezmete svá slova zpět, já tak učinil, ale z vaší strany se tak nestalo...ale řešit to dále již nehodlám, je to víceméně vaše vizitka jak se vyjadřujete na internetu....já jsem věc ihned vyřešil ku vaší spokojenosti a dle naší dohody ale po kolenou se plazit nebudu....

Napsal: úte 13.01.2015 15:44
od dick
Rok sem si na tuhle historku nevzpomel a pak kdyz uz jsem na tohle vtipne tema narazil musel sem si registrovat ucet abych se podelil s mou zkusenosti se slavnou firmou Autosklo Stripek pana obchodnika Tomase Trhone...
Sklo mi vymenili, ovsem u vymeny rozlamali hridel steracu, takze sterace po zapnuti nedrzely na svem miste.
Dale sem se pobavil, kdyz jsem cetl ty predchozi nazory o tom, ze ma clovek volat a domluvit se misto zapornyho komentu, tak takhle to probiha kdyz uz se mu dovolate..
Misto toho aby to Trhon vzal na debilni pojistku za jeho blbost a vyresil to jako normalni obchodnik, reakce byla jasna..
1. Nejdriv to jsme nebyli my.. To samo
2. Potom se verze zmenila na mas stary auto, to uz muselo bejt nakrapnuty.. Takze si naser.
3. Nakonec neco povidal o tom, ze teda zaplati pulku ceny nahradniho dilu, prekvapive se na to taky vysral. Celkem me ta saskarna s touhle partou hic stala -3k plus jezdeni po praze za milostpanem.
4. Jako tresnicku na dortu ztratili krytku sroubu u toho sterace, takze krasne rezavi..
Takze jestli mate starsi auto, tak to k nim NEVOZIT, jenom s fungl novejma vonavkama, aby mely kurevsky pekny fotky na web hosi..
Tome Tome, rado se stalo, za ty tri litry se ti ta reklama snad vyplatila. Ale tak i negativni reklama je reklama, nezoufej a preju dobrej byznys s tema co jste jeste neojebali

!
Ocasove, vas spokojeny zakaznik RK