Stránka 2 z 10

Napsal: čtv 01.12.2011 23:32
od mentuli
Selix píše:
mentuli píše:Ode dneška nabízím 2 nové funkce pro E60 a E90:
- automatické přisvicování mlhovkama do stran (při odbočování)


umis to i u e90 pred FL ale po 9/2007?

PS: uprav si ten link v prvnim prispevku, nefunguje


Pavle.. pro jistotu jsem zkontroloval kódy z tvého auta, které mám stále uložené v notebooku a na tvým autě by to jít mělo :)

Napsal: čtv 01.12.2011 23:33
od mentuli
fanda1 píše:Čau, prosím tě jak funguje spuštění Follow me home světel vzdáleně přes klíček?


Jakmile to aktivuji, tak na klíčku se musí krátce jednou zmáčknout tlačítko otvírání kufru. Má to jednu nevýhodu.. když to podržíš déle, tak se otevře kufr :-D

Napsal: ned 04.12.2011 15:38
od mentuli
A opět novinka. Od Nového Roku zahajuji podporu i pro BMW 7er F01, 5er F10, 1er F20 a 3er F30 ... :)

Napsal: pát 09.12.2011 17:40
od 320Miafie
Dnes E91 330d, spokojenost a hlavně férové jednání :wink:

Napsal: ned 01.01.2012 22:28
od Cvana
Na mé e46 nastavil všechno no sem potřeboval,takže vřele doporučuji :)

Napsal: pon 02.01.2012 18:24
od rooc
zdravím co přesně člověk může čekat od aktualizace sw v autě konkrétně e60 rv 04/05...díky

Napsal: pát 06.01.2012 17:57
od mentuli
rooc píše:zdravím co přesně člověk může čekat od aktualizace sw v autě konkrétně e60 rv 04/05...díky


V podstatě jen aktuální software .. předpokládám, že když to BMW vydává, tak hlavně pro optimalizaci a vychytání chyb.. třeba iDrive může být rychlejší a nebude zamrzávat, jak se někdy stává...
Neříkám, že to něčemu pomůže, ale nabízím tu možnost si nejauktuálnějši software tam dostat ...

Napsal: ned 29.01.2012 22:32
od rooc
zaky mám kladné hodnocení diagnostika plus programování 1A, jak bude více času velmi rád se projedu a nechám si nahrát i nový SW :D

Napsal: pát 03.02.2012 21:59
od Mattony5
Velký dík a poklona Mentulimu vše co jsem potřeboval na mé E60 splnil na jedničku.Ještě jednou velký dííík.Vřele doporučuju.

Napsal: sob 04.02.2012 22:43
od robosek
I ja musim pridat jen a jen pozitivni zkusenost. Mentuli se v tom co dela na prvni pohled evidentne vyzna, nastavil vse co bylo treba a nemel problem si s tim pohrat v pul desate vecer. Preju hodne spokojenych zakazniku a novych vychytavek pro nas s temito skvelymi vozy!

Napsal: ned 05.02.2012 23:35
od mentuli
Všem díky za reference.
Nicméně mám update k mé práci... co se týče aktualizace softwaru ve vašich vozech.. Ti co máte širokoúhlý displej Professional (modul CCC), tak se připravte na to, že aktualizace bude trvat přibližně 10 hodin!!! Jen samotné CCC zabere asi 7 hodin, takže je třeba mít auto píchnuté na nabíječku celou noc.
Update Business radia i s navigací trvala asi jen 45 minut a špatně jsem odhadl, jak dlouho může trvat tento sotisfikovaný systém.
Tímpádem nechat auto minimálně přes noc.. jinak to bohužel nepůjde.
Ostatní systémy jsou v pořádku a měl bych se vlézt do čtyřech hodin času aktualizace...
Bohužel jsem na tohle přišel až v praxi a nebylo to vyloženě příjemné zjištění pro oba....

Napsal: pon 06.02.2012 06:29
od JaraX
protože je to velkej objem dat a mělo by se to nahrávat přes optiku.

Napsal: pon 06.02.2012 07:27
od mentuli
JaraX píše:protože je to velkej objem dat a mělo by se to nahrávat přes optiku.


Tak tak.. nicméně optika zkracuje aktualizaci asi jen na polovinu času. Takže taky žádná rychlovka...

Napsal: ned 12.02.2012 18:54
od mentuli
Do motorů 3.0d 135 kW jsem schopen nahrát software ze 3.0d 142 kW používaný především v novějších E39. Motory jsou konstrukčně stejné, liší se pouze mapy. Oficiálně vyzkoušeno na mojí 330d, kde je rozdíl opravdu znát!

Cena dohodou....

Napsal: ned 12.02.2012 19:30
od caknakis
Kde jsi přišel na to, že jsou motory konstrukčně stejné?

Napsal: ned 12.02.2012 19:39
od mentuli
Pozor.. neplést s verzí 150 kW.. to je pak úplně jiný motor... motory 135 kW a 142 kW jsou stejné.. mají objem 2926 ccm, používají stejnou generaci common railu..
Motor 150 kW má objem 2993ccm a používá už novější jednotku DDE 5.0 .. proto není možné použít software z něho...

Napsal: ned 12.02.2012 20:48
od JaraX
tak zaprve ty motory určitě stejne nejsou, je tam několik rozdílů a za druhé je dost prasárna takle přehrávat software motorů, čip je mnohem profesionální řešení.

Napsal: ned 12.02.2012 21:00
od caknakis
mentuli píše:Pozor.. neplést s verzí 150 kW.. to je pak úplně jiný motor... motory 135 kW a 142 kW jsou stejné.. mají objem 2926 ccm, používají stejnou generaci common railu..
Motor 150 kW má objem 2993ccm a používá už novější jednotku DDE 5.0 .. proto není možné použít software z něho...


Já si to nepletu. Ty motory jsou možná podobné, ale je tam hodně věcí jiných...například turbo, vstřiky, řemenice....

Napsal: ned 12.02.2012 21:09
od JaraX
a taky třeba i vnitřek sání, ovládání náklápění lopatek apod, určitě nikomu neodporučuju takové přehrání SW, riskuje že to pujde do kytek, čip je mnohem lepší řešení.

Napsal: ned 12.02.2012 21:10
od mentuli
Nikomu to samozřejmě nenutím... jako prasárna to zatím vypadá.. použil jsem release na E39 142 kW MT verzi číslo 7793660. Jestli má někdo balíček z ISTA/P, tak se může mrknout, který to je... z diagnostického hlediska je zatím všechno v pořádku... hodnoty v normě jak na volnoběh, tak i při zátěži.. žádné chyby.. komunikace s ostatníma ECU taky v pořádku... Tak uvidíme, jak se s tím popere... Nárust si myslím, že tam nějaký je, ale chtělo by to spíše změřit na brzdě...