Stránka 2 z 3
Napsal: pát 16.07.2010 16:38
od pepino5xx
Na BMW ČR přímo, nebo vejš, Mnichov.
Napsal: pát 16.07.2010 19:31
od Pavel H
to pavelkpokud chces,tak ti ji objednam a mas ji u me ve stredu. Staci mi vin do emailu.
Napsal: úte 03.08.2010 08:53
od pavelk
Tak po více jak 14 dnech čekání na odpověď na můj mail jsem se zase nedočkal, žádná reakce ani telefon prostě vůbec nic se neděje, kašlou tam na to šmejdi

Napsal: pát 22.10.2010 13:24
od Moribundus
Ty vole to je teda fakt síla..noormálně čumím jako blázen. Mám na sedmě origo stěrače a koupil jsem si tam za osmset gumičky, přijedu domů gumičky samozřejmě krátký..telefon, hodinu vysvětlování přehazování..radši jsem tam ani nejel, nechal jsem je kámošovi na pětku..jak takovýhle lidi můžou mít vůbec zastoupení? Neříkejte že ještě nenarazili na borce co by je sestřelil?
Napsal: stř 26.01.2011 15:11
od disgorge13
Ahoj,
k bmw servisu --- cekal jsem na zenu ve vestci naproti bmw bychl
spinave prasa v monterkach vyjelo v nalestene e60
predpokladam ze nebyla jeho pouze provadel testovaci jizdu po oprave
1) plnej ceres smyk ,drift
2) po 10min se vratil = za pouziti rucky hodiny k vratum
bejt majitelem toho auto - vyndam toho blbce z auto rozmlatim mu drzku a potom se na nej jeste vychcuju ... to nejsou machanici ale prasata co provadi s nasim majetkem ....
jedna vec je jista - v cr delaji v bmw servisu lidi za 10tis/mesic tohle opravdu nemuzou bejt kvalitni pracovnici (nepredpkladam ze bmw je natolik chuda firma aby nezaplatila kvalitni lidi v servisu)
holt banda volu made in bmw czech republic
Napsal: stř 26.01.2011 22:11
od Starosta
Docela často tam stávám a pokud jede někdo ze servisu s autem, tak to nešetří - to je jen z pozorování, žádný emoce. Tak 4 případy z 5ti tomu dávaj, zbytek jede normálně. Nedělám si iluze o zahřátém motoru.
To je moje statistika založená na několika málo desítkách odpozorovaných výjezdů v průběhu posledních cca 3 let, kdy jsem začal sledovat bawory.
Když jsem tam něco bral, nebo nechával dělat, bylo to v pohodě, až na protivnou bábu za kasou a "techniky" u kompů, který celým svým zjevem dělaj "já tu nejsem, vyber si někoho jinýho a nepruď".
Napsal: čtv 10.02.2011 14:14
od Acceleratio
Kupoval jsem tam předváděcí E90, na první pohled všechno v pohodě. Ale auto po rozstřiku, chybějící detaily jako tažné oko zadarmo nedají. Jednání člověka od náhradních dílů (kupoval jsem Blackline světla) nebylo dvakrát vzorové, arogance, neochota. Na zprostředkování STK si naúčtovat 2000 Kč je na mě taky silná káva. Auto po servise neumyté. Čekám víc za ty ceny...
Napsal: čtv 15.09.2011 12:25
od letecpn
Tak tadyk moje zkušenost. Před časem se mi nějaký homeless chtěl podívat do přihrádky mého staršího E30, ukradl mi krabičku žvýkaček a zprznil zámek u dveří řidiče. A protože bydlím na Praze 4, vydal jsem se do Vestce. Nepřítomnost a jednání nepracovníků této firmy zcela korespondovaly se zdejšími příspěvky. Chtěl jsem si objednat vložku zámku v ceně cca 700,- Kč. Na to mi pán za pultem sdělil, že to budou muset objednat z Bavorska a k tomu potřebují můj OP, ŘP, velký i malý techničák, vše si ofotí a díl objednají. Bez těchto dokladů prý nebude jejich objednávka přijata. V tu chvíli jsem jen nevěřícně zíral a marně přemítal, k čemu jim asi budou všechny mé doklady a doklady k autu spolu se zámkem a klíčkem. Na odpověď jsem dodnes tak nějak "nepřišel". Následně jsem raději navštívil BMW na Stodůlkách, kde mi bez podobného cirkusu objednali vložku zámku a asi po 2 dnech zavolali, že si ji můžu vyzvednout. Tak tolik asi Bychl Vestec.

Napsal: čtv 15.09.2011 14:42
od Fx
U těchhle dílů (klíče, zámky) je to standardní postup, spíš se divím, že to jinde nechtěli. Jak by se ti líbilo, kdyby si někdo přečetl tvoje vinko a pak si došel do BMW pro klíč

Napsal: čtv 15.09.2011 16:13
od letecpn
Fx píše:U těchhle dílů (klíče, zámky) je to standardní postup, spíš se divím, že to jinde nechtěli. Jak by se ti líbilo, kdyby si někdo přečetl tvoje vinko a pak si došel do BMW pro klíč

Jenže ono se u tohoto auta jedná o univerzální vložku, která se pak následně nastaví na daný klíč. Tudíž stejné bezpečnostní riziko jako objednat žárovku.
(Jinak moc pěkná 36ka )

Napsal: čtv 15.09.2011 16:30
od Fx
V tom případě možná spíš neznalost technika, u novějších aut tohle BMW opravdu požaduje a u E36 minimálně od doby EWS chodí klíč už vybroušený a načipovaný, tudíž se vyžaduje prokázat, že ti auto fakt patří.
Jinak díky

Napsal: stř 28.09.2011 15:05
od hurvajs77
Bavil jsem se s par lidma, kteri maji i nove BMW, se soukromniky a lidmi, kteri delaji kolem BMW. Bohuzel se vsichni sesli v nazoru, ze uz nikdy nedaji bavko do ceskych aut. servisu. Uroven stoji za prd, hodne veci se dela pouze papirove. Jestli nekdy aut. servis, tak v Nemecku.
Bohuzel ja mam podobnou zkusenost s prazskym Renocarem i Bychlem. Ma mail neodpovidaji, telefon vezmou, ale nezavolaji.
Je to opravdu smutne, ze takto przni znacku

Napsal: pon 05.03.2012 11:24
od Hanz
taky jsem mel tu cest, jednani na hranici blbosti a arogance, u e39 me zacali krmit, ze si mam pripravit 25tis na DSC jednotku, krouzek volantu a vorladepumpu (ve finale nejakych 7tis nova DSC jednotka, ostatni chyby s tim jen souvisely, coz by autrizak se zkusenostma mel ihned vedet), sportovni stabilizator mi nenamontuji, protoze je to "zbytecne a asi se tam nevejde", rucku nastavit nestihnou, moturek odstrikovacu je asi spatny (wow, jake zjisteni), brzdovku nestihnou, vycistit chladice taky ne... nekolik expertu na telefonu i nazivo, praktiky s autama zakazniku jsem videl rovnez (v monterkach in, plnej ze vrat a nekam na jidlo...)
Napsal: čtv 22.03.2012 19:22
od Wertheim
Po odborné výměně těsnění pod hlavou M3 E46 v BMW BYCHL VESTEC a pár projížďkách pro jistotu zničený celý blok i hlava motoru. Nemusím uvádět náklady na výměnu, náhradní vozidlo po DLOUHOU dobu oprav a cenu nového motoru od p. Šenkýře.
Napsal: čtv 11.10.2012 14:29
od Gothic
Zdravim. Asi se u Bychla neco zmenilo, nebo jsem mel stesti (tuk tuk), ale nemuzu si stezovat, naopak. Nahradni dil jsme nasli spolecnymi silami podle OEM a podle tvaru trosek, co zbyly z puvodniho (plastovy kryt chladice). K tomu jsem si jeste na miste vymyslel plechovy kryt pod motor - nasli hned ochotne ktery tam pasuje, plus spojovaci material. Objednali, rekli zhruba kdy bude a ze zavolaji, zavolali, zeptali se jestli to chci hned, nebo vydrzim do druheho dne, vydrzel jsem, zavolali, ze je hotovo, dojel jsem, vysvetllili co kde delali, zaplatil jsem a vyrazil. Ten kovovy kryt nepasoval na puvodni rozvrzeni sroubku/materialu, alternativne aktivne vyresili, drzi. Vsechno v klidu, pohode. Na sedacky a volant dali plastove ochrany nez s tim hybali. I kafe mi nabidli
Byl jsem tam od te doby jeste asi dvakrat: jednou napln klimatizace, serizeni motoru, diagnostika, geometrie, plus par drobnosti. V klidu to se mnou prosli, na aute/motoru mi vysvetlili co kde budou delat, a dal jako predtim - zavolali, ze je hotovo. V klidu.
Podruhe vymena oleje (podle servisky), plus vymena brzdovych kotoucu. Zase jednani naprosto bez problemu, objednali, vymenili, zavolali, v klidu.
Jak jsem rekl na zacatku, mozna se neco zmenilo. Ja jsem spokojeny.
Napsal: ned 09.12.2012 01:58
od darkbug
Gothic píše:Zdravim. Asi se u Bychla neco zmenilo, nebo jsem mel stesti (tuk tuk), ale nemuzu si stezovat, naopak. Nahradni dil jsme nasli spolecnymi silami podle OEM a podle tvaru trosek, co zbyly z puvodniho (plastovy kryt chladice). K tomu jsem si jeste na miste vymyslel plechovy kryt pod motor - nasli hned ochotne ktery tam pasuje, plus spojovaci material. Objednali, rekli zhruba kdy bude a ze zavolaji, zavolali, zeptali se jestli to chci hned, nebo vydrzim do druheho dne, vydrzel jsem, zavolali, ze je hotovo, dojel jsem, vysvetllili co kde delali, zaplatil jsem a vyrazil. Ten kovovy kryt nepasoval na puvodni rozvrzeni sroubku/materialu, alternativne aktivne vyresili, drzi. Vsechno v klidu, pohode. Na sedacky a volant dali plastove ochrany nez s tim hybali. I kafe mi nabidli

Byl jsem tam od te doby jeste asi dvakrat: jednou napln klimatizace, serizeni motoru, diagnostika, geometrie, plus par drobnosti. V klidu to se mnou prosli, na aute/motoru mi vysvetlili co kde budou delat, a dal jako predtim - zavolali, ze je hotovo. V klidu.
Podruhe vymena oleje (podle servisky), plus vymena brzdovych kotoucu. Zase jednani naprosto bez problemu, objednali, vymenili, zavolali, v klidu.
Jak jsem rekl na zacatku, mozna se neco zmenilo. Ja jsem spokojeny.
Tam se naprosto nic nezmenilo, dokud bude pan bychl delat ze je a neni majitel a na reklamaci je odpoved, at jdes doprdele a ze si muzes stezovat treba na hlavnim nadrazi... Radsi auto necham sesrotovat nez ho dat k bychlovy i kdyby to mela bejt vymena steracu.
Napsal: čtv 20.12.2012 12:12
od hurvajs77
hmm, hodně silácký názor. Chtěl bych Tě vidět, jak daváš auto sešrotovat...

Napsal: úte 25.12.2012 21:42
od kalashnikow
Myslím, že příspěvěk od "darkbuga" jen měl znamenat, že k Bychlovi ne za žádnou cenu !
Aspoň tak jsem to pochopil.
Napsal: stř 02.01.2013 21:28
od hurvajs77
Ja to pochopil. Smal jsem se tomu, jak by srotoval sve auto, pokud by byl Bychl jediny, kdo by umel problem opravit. Jinak na Bychla mam podobny nazor jako darkbug
Napsal: sob 25.06.2016 22:51
od javurek
Měla jsem úplně stejné zkušenosti ve více servisech. Je hrozně jak se ta kvalita práce zhoršuje. Naštěstí znám i takové, kde ještě pracujou pořádně. Třeba teď jezdím do
http://www.autoplus-praha.cz a tam mě ještě nezklamali