Napsal: úte 24.02.2009 12:11
jojo skoda od 1.unora skončilo ACR plzen,no nic skoda 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
wallace12 píše:Jo to jsem si taky vsiml, ze uz neni ACR v Plzni. Co se tyce zkusenosti Inveltem, tak jsem mel 524 e34 tak to kdyz jsem tam prijel a potreboval jsem cokoliv tak neochotny, strasny jednani. Sice nyni je to podstatne lepsi, hlavne u nahradnich dilu p. Krnoul. Dle me zkusenosti ochotny pan. Ale jak napsano v predchazejicich clancich. Pokud tam zakanik neprijede v novem bavu tak se nikdo s nim bavit nechce.
alpineman píše:Jak už jsem psal, s Inveltem jsem byl vcelku spokojen. Do druhého dne vše hotovo, předběžná cena nikdy nenavýšena, opravy navíc mi nedělali - takže zatím OK.
Dnes mi ale přestalo fungovat pár kontrolek na "boardu", nehraje rádio a obrazovka (4:3) svítí jen bíle. Nejde vidět, zda fungují blinkry (kontrolky neblikají a ani to necvaká). Ale přitom normálně blikají. Kontrolka mlhovek a dálk. světel nesvítí a oboje světla přitom normálně svítí. Xenony taky svítí normálně. Taky mi nejde ovládání rádia na volantu (levá polovina). Knoflík na vyvolání informací na levé páčce (BC) hodnoty na boardu normálně zobrazí, ale pravé tlačítko na otáčkoměru (check control) nereaguje.
Tak teď nevím, zda zajet do Inveltu (z M.L. asi 70km), nebo do BMW Hager v Tirschenreuthu v SRN (z M.L. asi 40km). Nevíte někdo jak je to cenově??? V Tirsch. už jsem nějaké drobnosti objednával a vždy to bylo rychlostí blesku - dopoledne jsem objednal, odpoledne to měli na skladě. Ale jak je to v SRN s mech. pracemi a s diag., to netuším.
Díky moc za každou vaši radu!!!
alpineman píše:alpineman píše:Jak už jsem psal, s Inveltem jsem byl vcelku spokojen. Do druhého dne vše hotovo, předběžná cena nikdy nenavýšena, opravy navíc mi nedělali - takže zatím OK.
Dnes mi ale přestalo fungovat pár kontrolek na "boardu", nehraje rádio a obrazovka (4:3) svítí jen bíle. Nejde vidět, zda fungují blinkry (kontrolky neblikají a ani to necvaká). Ale přitom normálně blikají. Kontrolka mlhovek a dálk. světel nesvítí a oboje světla přitom normálně svítí. Xenony taky svítí normálně. Taky mi nejde ovládání rádia na volantu (levá polovina). Knoflík na vyvolání informací na levé páčce (BC) hodnoty na boardu normálně zobrazí, ale pravé tlačítko na otáčkoměru (check control) nereaguje.
Tak teď nevím, zda zajet do Inveltu (z M.L. asi 70km), nebo do BMW Hager v Tirschenreuthu v SRN (z M.L. asi 40km). Nevíte někdo jak je to cenově??? V Tirsch. už jsem nějaké drobnosti objednával a vždy to bylo rychlostí blesku - dopoledne jsem objednal, odpoledne to měli na skladě. Ale jak je to v SRN s mech. pracemi a s diag., to netuším.
Díky moc za každou vaši radu!!!
Myslím, že jsem se rozhodl...
Včera jsem volal př. technikovi do Inveltu a při popisu mého problému mlčel, nevím jestli mě vnímal a pak řekl jediné slovo rozhovoru - DIAGNÓZA! Jenže kdy, jak, v kolik, za kolik, to už jsem nezjistil. Komunikace na úrovni s klientem, do našich končin ještě nedorazila. Bohužel...
Pak jsem volal do SRN a to bylo jiné kafe.
- "Dobrý den. Jsem majitelem BMW e39 (+popis) a mám problém. Pomůžete mi???"
- "Samozřejmě! O co jde???"
- "Přestala mi z části fungovat přístrojovka (hlášení závad na BC) a středový panel (nehraje rádio)."
- "Není problém. Přijeďte a my Vám to opravíme."
- "A kdy mohu přijet???"
- "Ten den ráno mi zavolejte a já Vám řeknu přesný čas, ať nečekáte."
- "A jak to bude u Vás v servisu probíhat? Nechám tam auto?"
- pán se v telefonu pousmál a řekl: "Auto zdiagnostikujeme okamžitě, počkáte v recepci, my Vám řekneme kde je chyba a jak jí odstraníme. Auto tady bude nezbytně nutnou dobu. Na parkovišti stát jen tak nebude. A veškeré díly které nemám na skladě, tu jsou za dvě hodiny!!!"
- "No to je super." říkám mu. "Auto potřebuji denně. Jinak se nedostanu do práce. A nechci aby někde jen tak stálo."
- "No to je samozřejmé. Stačí zavolat, přijet, opravíme a je to."
- "Tak Vám děkuji pane Hager (syn majitele) a budu se těšit!"
- "Nemáte vůbec zač a nashle."
Tak asi takto proběhl hovor mezi mnou a majitelem autorizovaného servisu BMW panem Hagerem ml. v Tirschenreuthu. Nejen že jsem slyšel, co jsem slyšet chtěl, ale měl jsem z toho dobrý pocit. Do telefonu mi stále opakoval: "Ja, ja. Ich verstehe Sie."
Prostě jsem měl pocit, že mě bedlivě poslouchá. A tak by to mělo být všude.
Žádné "Já nevím." a nebo "to fakt netuším..."
Netušit a nevědět si mohu dovolit já. Ale né koncesionář a autor. servis BMW, kde by měli tušit a vědět o této značce vlastně vše.
MatyACS píše:wallace12 píše:Jo to jsem si taky vsiml, ze uz neni ACR v Plzni. Co se tyce zkusenosti Inveltem, tak jsem mel 524 e34 tak to kdyz jsem tam prijel a potreboval jsem cokoliv tak neochotny, strasny jednani. Sice nyni je to podstatne lepsi, hlavne u nahradnich dilu p. Krnoul. Dle me zkusenosti ochotny pan. Ale jak napsano v predchazejicich clancich. Pokud tam zakanik neprijede v novem bavu tak se nikdo s nim bavit nechce.
přesně tak pod to se podepisuju, jedinej normální člověk tam je p.Krňoul u ND
i když ty dva zvonky...1.BMW 2.Audi a Renault
Pietro píše:
jj, Krňoul, to je bůh!Ukrutně ochotnej a milej člověk. Na rozdíl od toho galakretena (jméno snad radši ani neznám), co absolutně netuší, která bije a i po předložení čísla dílu + popisu, že se opravdu jedná o čudlík do tapecáku, kterej opravdu všechny motorizace měly stejnej (např. v E36) trvá na VINku... co dodat...
Mihal píše:Pietro píše:
jj, Krňoul, to je bůh!Ukrutně ochotnej a milej člověk. Na rozdíl od toho galakretena (jméno snad radši ani neznám), co absolutně netuší, která bije a i po předložení čísla dílu + popisu, že se opravdu jedná o čudlík do tapecáku, kterej opravdu všechny motorizace měly stejnej (např. v E36) trvá na VINku... co dodat...
No on možná trvá na VINku proto, že když to objedná podle toho co mu řekneš a nakonec to bude třeba něco jiného a ty si to nepřevezmeš tak to nejde vrátit a dostane zjebáno, že se to válí na skladě a leží v tom peníze. Takhle to já znám když jsem dělal v jiném autorizovaném servisu. Taky jsem chtěl po každém člověku VINko, abych měl jistotu. Jinak já jsem v Inveltu taky dřív nebyl moc spokojenej s přístupem. Od doby co tu bylo ACR tak jsem chodil tam za panem Wachtlem a vždyck jsem byl spokojenej. Ani nevím, že už je to zavřené.
Lukke píše:Absolutně NEDOPORUČUJI, naprostý amatérismus "techniků" za počítačem (společně vybíráte díly, jaké se tam asi tak mohou hodit), totální vychcanost (kvůli poruše malého dílu vymění např. celé světlo), nestíhají domluvený termín opravy (např. do 2 dnů jednou dodali auto až za týden), nejsou ani schopni zapsat servis do servisky, lenost, hnus a šeď... AuTec Praha raději ani nemluvit, tam je to 100x horší.
Nehledě na to (jak už tu poukazoval Slavisimu), když jsem si před 6 lety chtěl v Inveltu koupit novou 330d (bylo mi tehdy 21 let), tak se mi prodejce vysmál, že "BMW jsou drahá auta určena pro jinou příjmovou skupinu"... Jel jsem koupit auto do AuTecu (prodejce jednání výborné, servis pak ale totální katastrofa), pak přijel s ním do Inveltu a nechal si zavolat ředitele...
¨EnolaG píše:Zdravím vechny příznivce BMW, rád bych se zeptal jestli někdo nemá zkušenosti s dovozem ojetého vozu u firmy Invelt Plzen. Přemyšlím o koupi E61 a nevím jestli se mám obratit na invelt nebo nejakeho jiného dovozce aut. Díky za odpověd
EnolaG píše:Je pravda, že jsem o tom uvažoval, ale nejsem odbornik přes auta a tak se může stát, že koupím zrovna nějaké bourané. Podle mě je to hop nebo trop. A tak jsem to chtěl nechat na někom se zkušenostma. Nevíte kolik si bere Invelt za dovoz vozidla.