Stránka 2 z 2
Napsal: ned 19.09.2010 11:40
od yannou75
Do tohoto servisu bych už nešel ani za nic, měl jsem problm na mém 120d s dešťovým senzorem , z ničeho nic se zastavily stěrače a po 5-10 min zase fungoval . U Grále mi řekli , že to bude softem ( přehrání cca 4000kč) nebo motorkem , tak jsem jim oponoval , že by to asi nefungovalo na manual , kdyby nešel motorek ne? no nic nechal jsem to přehrát u Bychla za 1523Kč velkej rozdíl 2500Kč za ten samý úkon a navíc to nebylo tím , ale pouhým relé v pojistkovce. Odborníci na slovo vzatí. A když se jich člověk zeptá na nějaký přídavný věci na tento model tak ani neví , že něco takového existuje. musí se hrabat v kompu a to i já to najdu rychlejc na etk on line. ceny si házej od od oka . a pan majitel když nejste spokojeni s něčím , tak vám řekne , " si jezděte do Bychla nebo do něměcka" takhle se tam chovaj . a pozor vždycky si předem přečíst všeobecné podmínky , někde tam budou, je už na vás , aby jste si tam "někde " našli. prostě berou jen prachy a jsou sprostí. proto schopní lidi co tomu rozuměj , dělaj na sebe a ne pro ně , že?
GRÁL NEDOPORUČUJU::::[/b]
Napsal: úte 19.11.2013 13:02
od haarosh
Dnešní zkušenost s BMW Grál. Já: "Dobrý den, ztratil jsem ořech na pojišťovací šroub, mohl bych si u Vás objednat náhradní?" Nagelovaný borec s pošklebkem: "To jste tenhle týden už čtvrtej" Já: "A???, mohl bych si tedy objednat nový?" Nagelovaný borec: "Nevedeme, ale za 1400,- kč Vám to povolíme a dáme novou sadu šroubů" Já (lehce nasraně): "Dle ETK je to normálně dostupný náhradní díl" Nagelovaný borec: "To je možný ale to je plný kufr ořechů" Já: "Výborně! A může ten kufr někdo přinést, najdeme ten správný a objednáme ho?" Nagelovaný borec se snaží problém přehodit na druhého, méně nagelovaného, nicméně stejně arogantního borce a ten mi odpovídá: "To asi momentálně nepůjde, ale ten ořech by stejně stál kolem 1500,- kč a trvalo by tak měsíc, něž by přišel a to se Vám vyplatí radši ta námi nabízená varianta" Já (již více nasraně): Pánové, blbečka dělejte z někoho jiného, nejen že vím, jak dlouho trvá, než dorazí náhradní díl, neobjednávám poprvé ale také se orientuju v ETK a umím si ověřit cenu dílu online, což je v tomto případě 207,- Kč s DPH. Takže Vám velmi děkuji za ochotu a sbohem!" S tímto zklamaně odcházím a vyprovází mě dva posměšné pohledy. Co tím chci říct? Nemám problém zaplatit 1400,- kč za mou blbost ale rozhodně ne tímto způsobem. Po špatných zkušenostech, jezdím do Grálu už jen pro díly a po této zkušenosti už ani kvůli nim. Takto totiž vzniká to image hogo fogo značky jen pro bohaté. Pokud si člověk nejde pro nové auto za dvě mega, případně předražený servis, je rázem totální nýmand.
Napsal: stř 20.11.2013 12:36
od Vlasta
Poslal jsem tvoji reakci druhýmu nejvyššímu. Uvidíme, jak se vyjádří
Napsal: stř 27.11.2013 11:47
od haarosh
Vlasta píše:Poslal jsem tvoji reakci druhýmu nejvyššímu. Uvidíme, jak se vyjádří
Dnes mi volali, poslechli si mojí verzi, přeptali se, kdo to byl a uznali chybu a následně se omluvili a doufají, že i přes toto zůstanu jejich zákazníkem...
Napsal: pon 02.12.2013 17:01
od jazet
A zůstaneš?
Napsal: pon 02.12.2013 19:04
od Vlasta
Co nám zbejvá, buďme rádi, že tu jsou, aspoň co se nákupu náhradních dílů týká. Najdu si v ETK, přijedu, objednám podle čísel. Je to pořád efektivnější než jezdit do Drážďan nebo do Prahy
Napsal: úte 03.12.2013 15:21
od haarosh
Jak píše Vlasta, zákazník pouze ve smyslu odběratel orig. náhradních dílů

Napsal: úte 18.02.2014 11:23
od jarda
Já musím Auto Grálu poděkovat, minulý týden jsem zůstal v Ústí viset s nepojízdnou E36kou (v ceně asi tak 20k včetně notebooku v kufru). Žádný servis v okolí na mě neměl čas, jen v Grálu mi řekli, že se mi na to mohou podívat tak za hodinu.
Auto mi zvedli, konstatovali rozpadlý diferenciál a protože jsem to samozřejmě nechtěl řešit v autorizovaném servisu, jel jsem pryč aniž by si řekli o nějaké peníze. (normální sazba je asi 140Kč za 5 minut bez DPH).
Sice to byla záležitost 10 minut, ale v té chvíli bych se bez zvedáku a odborného oka nehnul, hodně mi to pomohlo. Díky...
Napsal: čtv 06.03.2014 14:57
od JH76
Mám okolo sebe dost lidí s BMW a na Grál jsem slyšel zkušenosti jak pozitivní, tak negativní. Když jsem předloni koupil sám jetou E61 jako své první BMW, potřeboval jsem nějaký díl, tak jsem tam jel s kamarádem, který tam své novější auto běžně servisuje. Slušný a hodně ochotný je tam p. Kocour, ten když zjistil, že jsem mojí ojetinu právě koupil, načetl mi gratis klíč, ujistil mě, že kilometry sedí, potvrdil mi, že auto bylo servisované až do koupě v autorizáku a v jakém, zjistil, že předchozí majitel neabsolvoval jednu svolávačku (tuším na kontrolu kabeláže od baterky nebo tak něco) a rovnou mi na ní zarezervoval termín, dal mi gratis nové podložky pod značky místo původních olámaných atd. Takže první kontakt pozitivní. Kromě toho správně diagnostikoval, co asi způsobuje některé dysfunkce na autě (kabeláž 5. dveří), každopádně finanční rozpočet jejich řešení autorizákem už mě moc nezaujal

Pak jsem tam byl několikrát objednávat nějaké originální díly, co bylo předem dohodnuto po telefonu, tak platilo. Na servis tam nejezdím, u 7,5 roku starého auta ho řeším u fachmanů mimo autorizák, takže servis posoudit neumím. Kamarád má mladší auto/auta, takže tam ještě jezdí servisovat a jeho zkušenosti, když se to zprůměruje, prý celkem OK. Jsou tam asi taky různí důležití machýrci, ale image firmy vylepšuje ten p. Kocour, který je ochotný, slušný k zákazníkům a snaží se pomoct.
Jinak pokud někdo nechce Grál, tak za rohem je v Německu Pirna, dealerství BMW (hned u výpadovky na Děčín) tam teď vlastní firma mobilforum Lausitz a pracuje tam jako prodejce Češka (asi provdaná do Němec), která obstarává české zákazníky a je prý taky velmi ochotná a kompletní komunikace probíhá v češtině, takže zajímavá výhoda pro ty, co nevládnou němčinou. Pokud jste tam někdo poptával díly nebo servis, napište srovnání s Českem, docela by mě zajímalo (i když kurs CZK/EUR teď žádnou velkou výhodnost asi neslibuje).