samozřejmě že je to jen 1,6ka takže se musí točit aby jela hlavně při rozjezdu ale na ten obsah to není špatné a úplně to stačí pokud to někdo nechce tahat na okruh nebo jezdit jak na okruhu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E87 116i n45 Skutecne tak problemova?
Mám 1.6i po FL a dlouhodobou spotřebu mám asi 7,6l ,v zimě 7,8, jezdím 1:3 Prahu ve špičkách,dálnice 160km/h a silnice do 140km/h, rozhodně se neloudám ani v jednom případě už kvůli tomu že to auto přímo přitahuje koncernové TDi a jejich namachrovaní řidiči si musí stále něco dokazovat
,
samozřejmě že je to jen 1,6ka takže se musí točit aby jela hlavně při rozjezdu ale na ten obsah to není špatné a úplně to stačí pokud to někdo nechce tahat na okruh nebo jezdit jak na okruhu
samozřejmě že je to jen 1,6ka takže se musí točit aby jela hlavně při rozjezdu ale na ten obsah to není špatné a úplně to stačí pokud to někdo nechce tahat na okruh nebo jezdit jak na okruhu
motor 1.6L se dělal do dubna 2009, pak přišel 2.0, facelift byl tuším půlka roku 2007.
Problémy jsem zatím žádné neměl,kromě jedné zapalovací cívky za 900,-, chod motoru se mi zdá normální, občas je na volnoběh cítit jak se jakoby zachvěje ale to se na to musím soustředit.To samé dělaly všechny čtyřválce co jsem kdy měl takže to považuju za normální, co se týče hlučnosti tak jsem jezdil už v tišších autech, ale vzhledem k tomu že tomu motor končí skoro pod přístrojovkou kvuli rozložení hmotnosti tak to asi ani líp udělat nešlo. za studena je motor v každém autě o něco hlučnější než se dostane na provozní teplotu a tadyto taky nevybočuje z průměru.
Problémy jsem zatím žádné neměl,kromě jedné zapalovací cívky za 900,-, chod motoru se mi zdá normální, občas je na volnoběh cítit jak se jakoby zachvěje ale to se na to musím soustředit.To samé dělaly všechny čtyřválce co jsem kdy měl takže to považuju za normální, co se týče hlučnosti tak jsem jezdil už v tišších autech, ale vzhledem k tomu že tomu motor končí skoro pod přístrojovkou kvuli rozložení hmotnosti tak to asi ani líp udělat nešlo. za studena je motor v každém autě o něco hlučnější než se dostane na provozní teplotu a tadyto taky nevybočuje z průměru.
Mám 116i 85 kW, 9/2006 s 6-ti kvaltem asi tak 2 roky, najeto cca 40 000 km. Mezitím jsem už měnil převodovku řízení (protlačené gufera, unikal olej) oprava za 12.500,-, zanedlouho poté přeskočily tak často zmiňované rozvody, oprava za 25.850,- (špatná napínací lišta, a také doporučení nepoužívat long-life olej!) a možná mě ještě čekají ty zapalovací cívky. Další co mě zlobí je to škvrtnutí při každém studeném startu - někdo vzpomínal špatný startér..., při studeném startu se také motor pořádně zatřepe a to i celým autem, pak umí také pocukávat při řazení pod otáčkami 2000, dá se to řešit udajně přehráním SW v ŘJ. Ten výkon nic moc, pokud jezdíte po rovině tak to stačí, ale v horách je to špatné - do kopce se jí moc nechce
. Do budoucna pokud BMW tak asi 530d nebo 330d... nebo neco jiného??? 
ahoj otazka je kolik to auto má celkem najeto,tyhle problémy se objevují cca kolem 200tis km, a to ještě pokud to někdo pořadně neservisoval.Ten 6kvalt je origo? myslel jsem že se dávaly až po fl. v 2007, před tím možná do silněší verze.
Co se týká toho oleje, tak to je pravda, nechat v autě olej třeba 35tis km je šílenství které sebou nese zminované závady a motor je po 200tis uplně našrot, long olej lze používat kvůli viskozitě ale měnit max po 15tis
Co se týká toho oleje, tak to je pravda, nechat v autě olej třeba 35tis km je šílenství které sebou nese zminované závady a motor je po 200tis uplně našrot, long olej lze používat kvůli viskozitě ale měnit max po 15tis
