Stránka 2 z 2

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 09:35
od Stepan1
Francis: Já tyhle filozofický otázky neřeším. Nechávám je lidem, kteří jsou za jejich rozebírání placený neziskovkou nebo mají moc volného času při studiu zbytečného VŠ oboru, případně je zaměstnavatel málo honí do práce. Sorry :)
Filozof:
Ale hovno by ti nedělalo problém. Kdyby se zvedla kvalita, tak by pětiletá pětka nestála třista litrů. Protože by nebyla úplně k ničemu. Narozdíl od současnýho stavu.
O dvěstě litrů za E65 se tady chrtíš už X let, tak proč si pořád namlouváš, že bys koupil něco dražšího, jenom kdyby ta kvalita byla lepší. Nekoupil a dobře to víš. :roll:
F11 535i je píčovina, proč o tom vůbec mluvíš. Bojíš se nákupu svým způsobem primitivní E65 (nepřímej vstřík, prehistorickej automat), která se prakticky nezastaví a maximálně budeš pár měsíců jezdit se svítící palubovkou a najednou chceš řešit možná F11, která je v nákupu tak 3x dražší a v libovolnou chvíli může udělat ding ding, odtahovka, 6 čísel na fakturu a čau? Vysvětli ženě, že prostě novější báwo mít nemůže. Protože na to není vata. To není žádná ostuda.
Proč nekoupíš tu E61, když má marginální poruchovost? Víš vůbec, co znamená slovo marginální? :lol:

Člověk se musí hlavně umět zařadit. Nestrkat hlavu tam, kde mu peníze nestačí (protože jsou z toho akorát nervy) a naopak se zbytečně neomezovat, protože zejtra tě může přejet autobus a cos z toho života pak měl. Prostě když má jeden průměrnou vejplatu, nemusí jezdit zrovna felicií, ale na tříset koňový bavoráky to holt není.

Jsem se zase vytočil ty vole :roll:

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 10:19
od Itchythefirst
Filozof píše: A e61 je zajimavá ale poruchovost už tam začala bejt docela marginální.
Marginalni? Spis se serou celkem dost. 10 - 17 let stary auta, co ani jako novy nebyly zrovna etalonem spolehlivosti, urcite dnes nemaji marginalni poruchovost :roll: :lol:
Stepan1 píše: F11 535i je píčovina, proč o tom vůbec mluvíš. Bojíš se nákupu svým způsobem primitivní E65 (nepřímej vstřík, prehistorickej automat), která se prakticky nezastaví a maximálně budeš pár měsíců jezdit se svítící palubovkou a najednou chceš řešit možná F11, která je v nákupu tak 3x dražší a v libovolnou chvíli může udělat ding ding, odtahovka, 6 čísel na fakturu a čau?
Amen :lol:
Stepan1 píše: Proč nekoupíš tu E61, když má marginální poruchovost? Víš vůbec, co znamená slovo marginální? :lol:
LoL, presne :-D

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 10:45
od Francis
Itchythefirst píše:
Filozof píše: A e61 je zajimavá ale poruchovost už tam začala bejt docela marginální.
Marginalni? Spis se serou celkem dost. 10 - 17 let stary auta, co ani jako novy nebyly zrovna etalonem spolehlivosti, urcite dnes nemaji marginalni poruchovost :roll: :lol:
Filozof má asi chaos ve významu pojmů "marginální" a "enormní" :-D
Stepan1 píše:Francis: Já tyhle filozofický otázky neřeším. Nechávám je lidem, kteří jsou za jejich rozebírání placený neziskovkou nebo mají moc volného času při studiu zbytečného VŠ oboru, případně je zaměstnavatel málo honí do práce. Sorry :)
Končím třetí měsíc homeoffice, čas ušetřený jízdou k ponku trávím zbytečnými diskusemi na síti :-P

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 11:15
od Hanz
LoL :-)

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 13:18
od Filozof
samozřejmě jsem se upsal a myslel jsem enormní nebo podobnej výraz u té e61 tak se z toho tady zaduste :lol:
To samé patří k e65 které se defakto taky serou a je jedno zda to člověk cpe do e61 nebo e65 obě se serou ...která víc je otázka protože každé auto má jinej stav dneska.

Ta e61 alespon odveze větší předměty ...a koule na oko tak nevadí když je to fotrovskej kombajn.
Bohužel si to žádá své investice pokud člověk nekoupí nějakou vyjimečnou v top stavu.

Jo je to i stářím a proto píšu že bych klidně připlatil za klidnej spánek a ne že budu furt ležet pod autem. A stejně to dopadne tak že skončím v nějaké kombíkové lidovce ... nechci se toho dožít ale nic jiného asi nezbyde když se vyrábí takové šmejdy co se sypou po záruce. :?

Zaplatit 200k za auto je jedna věc ale když tam pak děláš motor a další věci plus LPG ono to naskáče například pak to auto vyjde i za 350k a to si rozmyslíš co budeš kupovat ...zda auto co bude jezdit a občas uděláš olej jednou za rok max nějaké brzdové destičky nebo budeš řešit opravy za desítky tisíc ... a nevidíš konec....

Se sami podívejte majitelé e65 kolik do toho cpete ... já přiznám že nebejt toho že si skoro vše opravuji sám tak bych to auto neměl. abych utápěl prachy v servisech ... tady člověk přijede v BMW a hned na něj koukají že to bude drahé ...

Stepane neboj toto bude asi mé poslední BMW když vidím co se děje a že se vše už dnes sype za randál peněz ...
Vždyt do těch e65 spousta lidí taky sype ...jen to někteří nechtějí přiznat. Ve výsledku o 100-200k držažší auto může vyjít uplně podobně jen bude o 5-10let mladší.

Kdyby to četl jarax jistě přijde stím že má zákazníky kteří jsou spokojení a nesypou ...dokáži si takové představit jak asi jezdí s autem a jak jej provozují...navíc je servisák bude obhajovat to co jej živí.. . ;)

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 13:52
od MrScully
Ta debata je beztak čistě akademická a slouží především pro pobavení lidí, co jsou v coronadobě doma na homeoffice a nudí se u kompu :)

Zastánci starých BMW přesně vědí, že dneska se ty auta strašně serou a že 300kkm není pro E46 nebo E34 vůbec žádnej problém a ty auta jsou bezúdržbový. Zastánci nových BMW zase dobře vědí, že dnešní auta si nechají v pohodě do 150kkm, ta auta budou naprosto v pohodě "bezúdržbová" (protože většinu té doby budou v záruce) a že to pak koupí nějakej kluk v Áčkách jako těžkou ojetinu a zahučí do toho první rok dvě kila, už je trápit nebude. Každej má svou pravdu a nenechá se přesvědčit. Nicméně znova upozorňuju, abysme se podívali do místního bazaru. 98% aut jsou tam auta 10-20 let stará. Tohle není úplně reprezentativní skladba zákazníků BMW, prakticky nikdo z nás tady nový BMW v autosalónu nikdy nekoupil.

Ekologickou stopu bych neřešil, protože kdyby lidi neobměňovali auta (i další spotřební věci), tak automobilky zkrachují... zboží se musí vyrábět, kazit a měnit, jinak nepůjde dopředu vývoj.

Mě štve jediná věc a to je složitý a drahý servis dnešních aut, který je daný prostě moderními technologiemi... žárovku ve světlometu vymění každej, ale naprogramovat řídící jednotku laserových světel asi není úplně prdel... to je holt daň za pokrok. Ale opravdu bych si netroufnul říct, že na G30 třeba odejde světlo, lambda nebo motor dřív než na E39. Nějak nevidím důvod proč. A jestli 400k oturbený motor potřebuje častější servisní zásahy než jednoduchý 200k motor, tak to je tak nějak logické... a platilo to odjakživa, že konstrukčně složitější motory v top modelech prostě chtěly víc péče i peněz než nějaké atmosférické dvoulitry.

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 16:14
od Stepan1
Gratutuji ke zjištění, že 15 let stará výkladní skříň automobilky není úplně levná na provoz a nemá cenu ji kupovat na krev. :)

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 21:43
od Totic
Řekl bych, že spíš tahle diskuze začíná být už enormně-marginální. 8-) :lol:

Upřímě nevím co je zase míň/víc ekologický zda provoz 15-20let starýho vozu do bezvědomí, nebo výroba dalších tří generací s nížšíma emisema a eko recyklací. To jsou složitý anal-ýzy :P Ale vůbec by mě neurazilo, kdyby se pořád vyráběla E46, E31, E39 a jenom by se to postupně vylepšovalo. Jasně lehkej hliník a moderní materiály jsou skvělá věc, to by asi do kastle jentak dát nešlo, ale všechna slavná elektronika s jednotkama věřím že jo. A vůbec by mě nevadilo, kdyby nějaký CIC atd. hovadiny dneska nebylo. Co je to za blbost točit iDrive kolečkem, stačí točit volantem, jezdit a užívat.. :)

Z toho všeho designu je taky vidět, že trend nediktuje evropský zákazník. Takže k věci ta škaredá 5er vlastně vznikla pro čínu, oni se šikmýma očima všechno co je křivý jakože nepovedený vidí vlastně rovně, takže se asijcům líbí asi i ten novej 4er Bobr. :P :roll:

Re: BMW 5 facelift

Napsal: stř 03.06.2020 23:50
od Stepan1
“In Europe, people don’t want to get noticed. They don’t like being asked what they paid for a car and they like things in black like a stealth mode. The rest of the world is the opposite. We tried to give the Europeans what they want as well but the strongest market for the 7 is not Europe."
https://www.bmwblog.com/2019/06/26/bmw- ... e-reasons/

Re: BMW 5 facelift

Napsal: čtv 04.06.2020 17:03
od Totic
Huge grills for multiple reasons.. no tak to je taky v prdeli ty jejich pseudo-důvody. Mě by úplně stačilo, kdyby Mnichov poskytoval volitelný prvek pro jednotlivý modely na EU market "aeropaket/facelift Europa" a nemuseli bychom se tady za ty auta stydět. Myslím, že ty dva nárazníky by je nevyšly tak draho. :roll: :oops:

Re: BMW 5 facelift

Napsal: sob 06.06.2020 00:37
od MrScully
Velký ledvinky třeba u X7 nebo u nové čtyřky se mi nelíbí, evropský zákazník asi skutečně preferuje menší nápadnost, ale až na tenhle detail jsou ty auta jinak boží... jestli někomu nechybí infotainment, tak mně by zatraceně chyběl a je to pro mě skoro hlavní důvod, proč koupit BMW, protože je to neskutečně vymakaný a příjemný na používání :) Kombinace super infotainmentu, moderního vzhledu a silných úsporných motorů mě pořád neskutečně baví a dokud se tohle nezmění, tak od BMW odcházet určitě nebudu a určitě budu starší modely prodávat a kupovat nové (resp mírně ojeté). A jestli pár modelů má megaledvinky, to je mi fuk... X7 kupovat nehodlám. Furt je spousta modelů, které vypadají dostatečně evropsky :)

Nebo jestli máte někdo tip na jiné auto, která je krásný moderní sedan/liftback se spolehlivým benzínovým motorem kolem 350 koní, spotřebou 10-13 litrů na 100... tak dejte vědět, rád zjistím, kam bych od G30 540i zamířil. Já nic nenašel. (Myšleno kromě superprémií ještě ve vyšší cenové relaci).