Takže jsem zase o kousek dál a přesto na začátku. Po výměně diferenciálu bez rozdílu.
Poloosy jsem vyloučil, ty mnou repasované mají menší vůle jak nové. Diferenciál jsem vyměnil za nově složený LSD. Kardan původní, ale vypadá v pořádku, nemá žádné vůle v kloubech, hybnost normální. Středové ložisko je nové. Silentbloky převodovky také nové. Tedy mi už zbývá jen převodovka a spojka.
Na převodovku mám podezření od začátku, nechoval jsem se k ní úplně šetrně při snaze sundat výstupní přírubu při přetěsňování. Navíc mi tam ševelí to vstupní ložisko, to myslím také dříve nedělalo, ale může to způsobovat výměna oleje (RAVENOL MTF-2 75W-80).
Ještě bych rád upřesnil, že převodovku nemám ZF, ale GETRAG S5D 250G, které jsou horší. Zvažoval jsem i výměnu za jinou ZF, ale to je na dlouhý lokty, musel bych zkracovat kardan aj., to třeba někdy příště.
Koupil jsem přes bazar druhou, úplně stejný model ale z E36, pohledově vypadá lépe než moje, ale předpokládám, že u E36 je zadeklovaná a dovnitř nevidím. No akorát, mám ji na stole a nevím, opět vidím vůle.

Nějaký ten milimetr otočím vstupní hřídel než se otočí i výstupní. Když zatočím proti vstup i výstup kontra, je to tak pocitově 1-2mm, dá se s tím docela slušně klepnout. Viz video:
https://youtu.be/g0Grr2H7jGk. V době natáčení videa tam bylo asi 300ml starýho oleje (má být 1.1l).
Mluvil jsem se dvěma servisy co repasují převodovky, v jednom mi řekli, že tam žádná vůle nesmí být, druhý zase, že je to normální. Navíc tyhle Getrag převodovky se údajně téměř nedají repasovat, neboť na ně nejsou díly.
Nějaké zkušenosti? Je to normální nebo vylítaná mrdka? Mám hledat jinou, nebo ji tam zkusit dát?
Nejde to vleže pod autem zrovna lehce, tak se mi nechce to přehazovat sem a tam pro zábavu...