Stránka 2 z 2

Re: Koupě BMW e90 320d M47

Napsal: pon 15.03.2021 12:14
od m4zzy
Mám e91 330i a předtím jsem měl e46 330i s SMG převodovkou.

Za mě, na denní ježdení u E90/91 330i určitě automat, s tím motorem funguje docela fajně. Pokud na víkendovku a ježdení na okruhy, tak asi manuál. E90 je již servisně náročnější, má elektrickou vodní pumpu co se může vysrat kdy se jí zachce, ale vetčinou vydrží těch 150tkm a ozývá se předem na diagnostice, cena asi tak 15tis. Rády odcházejí DISA klapky (9tis origo velká), čidla vaček nebo vanosové ventily, je fajn mít v dobré kondici alternátor a startér. Pak může začít trochu kapat benzín z tankovací hadice (nevím teď přesně) a je to bohužel nějaká konstrukční chyba, že se provozem nejak "ošuchtá" a vydře. Samá hadice stojí prd ale je s tím mrda práce. Ale jinak je ten motor spolehlivý, nevysere se jen tak z ničeho nic.

No a pak spotřebák taky něco stojí. Brzdy, podvozek atd. U automatu měníš olej a vanu s filtrem a to stojí tak cca 10tis, a je to zhruba co 60tis km. Nic co by se nedalo zvládnout.

Za mě E90/91 330i rozhodně doporučuju, i 325i je fajn, tam je jen více profláklé, že je náchylnější na spotřebu oleje. Já osobně mám i xDrive, což dost lidí odsuzuje, ale pro mě na denní ježdení do práce na Vysočině je to fajn, krom toho v létě xdrive vypnu přes appku xDelete a jedu jen zadokolku, v zimě na mod Snow a je s tim neskutečná zábava, jelikož ty přední kola tě krásně podrží a vytáhnou a nemusíš míchat volantem jak blázen :)

Re: Koupě BMW e90 320d M47

Napsal: čtv 01.04.2021 09:47
od focus_dk
m4zzy píše:Mám e91 330i a předtím jsem měl e46 330i s SMG převodovkou.

Za mě, na denní ježdení u E90/91 330i určitě automat, s tím motorem funguje docela fajně. Pokud na víkendovku a ježdení na okruhy, tak asi manuál. E90 je již servisně náročnější, má elektrickou vodní pumpu co se může vysrat kdy se jí zachce, ale vetčinou vydrží těch 150tkm a ozývá se předem na diagnostice, cena asi tak 15tis. Rády odcházejí DISA klapky (9tis origo velká), čidla vaček nebo vanosové ventily, je fajn mít v dobré kondici alternátor a startér. Pak může začít trochu kapat benzín z tankovací hadice (nevím teď přesně) a je to bohužel nějaká konstrukční chyba, že se provozem nejak "ošuchtá" a vydře. Samá hadice stojí prd ale je s tím mrda práce. Ale jinak je ten motor spolehlivý, nevysere se jen tak z ničeho nic.

No a pak spotřebák taky něco stojí. Brzdy, podvozek atd. U automatu měníš olej a vanu s filtrem a to stojí tak cca 10tis, a je to zhruba co 60tis km. Nic co by se nedalo zvládnout.

Za mě E90/91 330i rozhodně doporučuju, i 325i je fajn, tam je jen více profláklé, že je náchylnější na spotřebu oleje. Já osobně mám i xDrive, což dost lidí odsuzuje, ale pro mě na denní ježdení do práce na Vysočině je to fajn, krom toho v létě xdrive vypnu přes appku xDelete a jedu jen zadokolku, v zimě na mod Snow a je s tim neskutečná zábava, jelikož ty přední kola tě krásně podrží a vytáhnou a nemusíš míchat volantem jak blázen :)
Ahoj, jak ti drží ten xDrive u tvé E91? Hledám E92/E90 330i v automatu a xDrive se snažím vyhnout, protože ho osobně ve městě nijak nevyužiju a bojím se, že to bude na tak starým autě časovaná bomba a servis toho bude stát půl auta :D