Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
---
Re: Rada s prodejem
cheater: zbytečnej úvod: za zhruba rok mi asi přistane auto po tátovi, takový velký, černý, na velkých kolech, pod 20 to nejezdí, navíc moc hezký, takže na hopsání kolem baráku a aby ho otloukali kokoti po městě (zrovna minulej víkend mi nabořili zaparkovaný auto) je mi ho líto a navíc se necítím dostatečně zabezpečenej, abych při svým nájezdu topil možná půl mega ročně provoz auta, z firmy si to brát nechci, to radši ať mi to dají do vejplaty a já si za to pořídím nějaký aktiva. Prostě na vyhazování takovýhle částek z okna ještě nemám věk...takže
sháním otloukánka na provoz kolem baráku, do krámu pro rohlíky, tahání bordelu, pojížďky po okolí. Musí to bejt auto, který bude něčím dělat radost, zároveň ale musí bejt relativně levný na provoz a musí mi bejt "jedno", prostě když chytnu bábu jak mi do něj třískla dveřma, tak ji nebudu honit kolem bloku, jak loni po Žižkově
Nicméně varianty jsou dost široký
buď 550i sedan a pak to musí bejt manuál, nebo 550 kombi a snesl bych 545i a pak to musí bejt automat (nechal bych si to pak jako druhý auto pro přítelkyni na převoz smrada, případně její maličkosti), nebo nějaká vykokotěná píčovina na chůdách, třeba LC200 miluju, W164 taky, kdo ví
možná bych snesl i 750i, jenom proto, abych si zkusil jaký je to nadauto když to tady tak pořád čtu. Nebo nějakej pickup, Navaru třeba, ale na to čtu samej hate, láme se to vejpůl, navíc známej to měl od novoty a dělat zavěšení každých pomalu 20kkm není moc prdel. Každý to auto mi přijde něčím spešl, abych nebyl nasranej kdykoliv do něj budu mít pustit korunu za servis, ale každý v něčem jiným. Takže co hledám, to sám nevím
Zatím to není úplně aktuální, bejt teď "za rok", tak skočím po tý Fidový 545i a nevymejšlím kokotiny, ale zatím mám ještě k dispozici 2 operáky na naftový koncerny s nedojetýma kilometrama, tak se na to tak nějak dívám a kdyby byla nějaká libová nabídka, tak to koupím do zásoby, ale teď nemám důvod spěchat.
sháním otloukánka na provoz kolem baráku, do krámu pro rohlíky, tahání bordelu, pojížďky po okolí. Musí to bejt auto, který bude něčím dělat radost, zároveň ale musí bejt relativně levný na provoz a musí mi bejt "jedno", prostě když chytnu bábu jak mi do něj třískla dveřma, tak ji nebudu honit kolem bloku, jak loni po Žižkově

Nicméně varianty jsou dost široký



Zatím to není úplně aktuální, bejt teď "za rok", tak skočím po tý Fidový 545i a nevymejšlím kokotiny, ale zatím mám ještě k dispozici 2 operáky na naftový koncerny s nedojetýma kilometrama, tak se na to tak nějak dívám a kdyby byla nějaká libová nabídka, tak to koupím do zásoby, ale teď nemám důvod spěchat.
Re: Rada s prodejem
dyť jo, ono těch aut je jak sraček.
Popp má na bazaru jednu vybydlenou do sraček za 130k bez DD, ale aspoň už s plynem, v inzerci jsou tady pod 200 dvě vizuálně relativně hezký kolem 200k i s, pro mě, dostačující výbavou. Proto to ani nějak tak neprožívám, prostě až čas přijde, koupím co bude zrovna na trhu, něco se najde.
Nevim na koho to bylo cílený, nicméně přiznejme si, že ty autopřevodovky z Ečkový generace nejsou žádná hitparáda pro aktivní řízení, takže kdo chtěl aktivní jízdu brát vážně, volil manuál. Navíc generace chlapů, který to v tý době mohli kupovat nový, vlastně vyrustála v době, kdy v Evropě automaty prakticky nebyly, tak se dá očekávat, že někteří z nich manuál prostě museli mít, protože jsou na to zvyklý.
Táta je taky takovej a ústup manuálů ho hrozně trápí. Doby Panamery s manuálem už jsou prostě pryč.
Popp má na bazaru jednu vybydlenou do sraček za 130k bez DD, ale aspoň už s plynem, v inzerci jsou tady pod 200 dvě vizuálně relativně hezký kolem 200k i s, pro mě, dostačující výbavou. Proto to ani nějak tak neprožívám, prostě až čas přijde, koupím co bude zrovna na trhu, něco se najde.
Nevim na koho to bylo cílený, nicméně přiznejme si, že ty autopřevodovky z Ečkový generace nejsou žádná hitparáda pro aktivní řízení, takže kdo chtěl aktivní jízdu brát vážně, volil manuál. Navíc generace chlapů, který to v tý době mohli kupovat nový, vlastně vyrustála v době, kdy v Evropě automaty prakticky nebyly, tak se dá očekávat, že někteří z nich manuál prostě museli mít, protože jsou na to zvyklý.
Táta je taky takovej a ústup manuálů ho hrozně trápí. Doby Panamery s manuálem už jsou prostě pryč.
Re: Rada s prodejem
aktivním řízením jsem myslel aktivní pohyb v provozu, ne tu příplatkovou výbavu, sorry za zmatky 

Re: Rada s prodejem
2 cheater: no asi nejvetší rozdíl je ve velikosti, 545i je proti M760Li kompaktní auto, 7ma je prostě velká a těžká a je to znát. Komfortu je v 7er samozřejmě víc, ale není to jako přesednutí třeba z O1 do 5er, není to jiný svět, je to asi jako standardní čtyřhvězdičkový dobrý hotel a pětihvězda Four Seasons.
Výkon je neporovnatelný, 7er je také tišší, ale zase né o celou galaxii
Porovnává se to těžko, ta auta dělí 13 let a ta V12 je opravdu výjimečná a primárně díky ní mě to auto baví. O výměně 545i za třeba 730d bych já osobně nepřemýšlel ani vteřinu a nechal si 5ku.
Výkon je neporovnatelný, 7er je také tišší, ale zase né o celou galaxii

Porovnává se to těžko, ta auta dělí 13 let a ta V12 je opravdu výjimečná a primárně díky ní mě to auto baví. O výměně 545i za třeba 730d bych já osobně nepřemýšlel ani vteřinu a nechal si 5ku.
Re: Rada s prodejem
dyt jsi psal že chceš SUV, to je 100x těžkopádnější než sedma 

Re: Rada s prodejem
tak X3 s R4 je furt těžkopádny auto proti 760i, prostě to těžiště hodně hraje proti tobě.
v sedmě nepoznám jeslti má R6 nebo V8, ale poznám jeslti má V8 nebo V12, ta V12 už je těžká
v sedmě nepoznám jeslti má R6 nebo V8, ale poznám jeslti má V8 nebo V12, ta V12 už je těžká
Re: Rada s prodejem
cheater má v tom stále zmatek a neví co chce. Rád by SUV , luxus jako v 7er a sílu V8 s 4x4 či xdrive.
No nic takového není ...snad jen nová X7 což je šílenost jako Escalade za velké prachy.
Prostě rodinné auto jako je Tuareg s 4x4 a uzávěrkou diff a pořádným motorem. Ale nikdy to nebude pohodlné ani zábavné jako BMW 7er či 5er s V8.
No nic takového není ...snad jen nová X7 což je šílenost jako Escalade za velké prachy.
Prostě rodinné auto jako je Tuareg s 4x4 a uzávěrkou diff a pořádným motorem. Ale nikdy to nebude pohodlné ani zábavné jako BMW 7er či 5er s V8.
Re: Rada s prodejem
Jj zato X7 nebude vůbec těžkopádná.
Díky ze nám to vysvětlil někdo kdo přesně ví co chce
Díky ze nám to vysvětlil někdo kdo přesně ví co chce
Re: Rada s prodejem
já myslím žes někde psal GLK nebo tak něco, a to už bude agilnější ta 760i, to si musíš zkusit, většina lidi nepozná rozdíl mezi 750i a 760i
Re: Rada s prodejem
Jaraxi ja moc dobře vím co chci psal jsem to už párkrát a tím je 750i asi long.
Ale manželka by chtěla kombi a tím nejbližším je 545 - 550i tour. v nějaké lepší výbavě s DD+DSC a L7 komforty atd....
Nejlevnější alternativa což zavrhuji je kombík od koncernu. To mi nic nepřinese do života zajimavého.
Jinak Cheater chtěl nejprve 760ku. Pak 750ku a ted by rád něco do terénu.
To spíše vypadá jako by rád spíše 2 auta. Nebo pak zavrhovaná řada Fxx která nabízí Xdrive i 7er v jednom ...např 740i xdrive apod. vyjede taky slušné kopce.
Holt se to více kazí.
Nebo tu pak máme všelijaké zvednuté 4x4 a xdrive kombíky a sedany od AUDI či BMW nebo VW apod... pokud toto by jej oslovilo ?
Malé pixle BMW X1 xdrive apod jsou populární taky hlavně u žen co jsem si všiml.
Ale manželka by chtěla kombi a tím nejbližším je 545 - 550i tour. v nějaké lepší výbavě s DD+DSC a L7 komforty atd....
Nejlevnější alternativa což zavrhuji je kombík od koncernu. To mi nic nepřinese do života zajimavého.
Jinak Cheater chtěl nejprve 760ku. Pak 750ku a ted by rád něco do terénu.
To spíše vypadá jako by rád spíše 2 auta. Nebo pak zavrhovaná řada Fxx která nabízí Xdrive i 7er v jednom ...např 740i xdrive apod. vyjede taky slušné kopce.
Holt se to více kazí.
Nebo tu pak máme všelijaké zvednuté 4x4 a xdrive kombíky a sedany od AUDI či BMW nebo VW apod... pokud toto by jej oslovilo ?
Malé pixle BMW X1 xdrive apod jsou populární taky hlavně u žen co jsem si všiml.

Re: Rada s prodejem
tak tu sedmu kup a je to
a ještě si pročti toto
https://www.idnes.cz/onadnes/vztahy-sex ... ecnost_jup?
a ještě si pročti toto
https://www.idnes.cz/onadnes/vztahy-sex ... ecnost_jup?
Re: Rada s prodejem
OT: jaraxi zas takovej podpantofel nejsem ...vím cos tím chtěl říci ale sleduji to kolem sebe ty problémy jsou všude kolem nás. Asi poslední dobou jsou ženské moc agresivní díky vzduchu a vodě plné hormonů nebo nevím čeho ale nemám problém si prosadit spousty názorů doma. To kamarádi mají často daleko větší problém.
Auto a barák jsou zásadní věci v životě a to je někdy těžká dohoda. A trápení se v sedanu když všechny její kamarádi i kamarádí a známí kolem dokola mají kombíka ??? Snad 90procent aut kolem dokola je kombík ... a stále zdůraznování jak je sedan nanic a kombík co tam vše vleze ...a sedačky se dají sklopit atd. No má v lesčem pravdu to chápu.
Luxus a pohodlí je zase prim pro 7er.
Vsadím boty že je to problém většiny chlapů pokud něco je důležité kolem přepravy a dětí atd. Kdo má více aut v rodině toho nepočítám. Vsadím boty mít žena svoje auto v kombíku je ji jedno že máme i 7er... ale bohužel řešíme víceučelové auto do rodiny co pobere krámy a věci a 2 dětí a občas narazíme že něco dovnirř nejde ikdyž existuje zahrádka a existují vozíky za auto....ale o tom nechce slyšet.
Už jsem nadhazoval situaci 7er s koulí a vozík k tomu...nechce slyšet ...jen KOMBI a ideálně superb tedy no...
5er touring by byl takovej kompromis ... BMW plus je to kombík.
Auto a barák jsou zásadní věci v životě a to je někdy těžká dohoda. A trápení se v sedanu když všechny její kamarádi i kamarádí a známí kolem dokola mají kombíka ??? Snad 90procent aut kolem dokola je kombík ... a stále zdůraznování jak je sedan nanic a kombík co tam vše vleze ...a sedačky se dají sklopit atd. No má v lesčem pravdu to chápu.
Luxus a pohodlí je zase prim pro 7er.
Vsadím boty že je to problém většiny chlapů pokud něco je důležité kolem přepravy a dětí atd. Kdo má více aut v rodině toho nepočítám. Vsadím boty mít žena svoje auto v kombíku je ji jedno že máme i 7er... ale bohužel řešíme víceučelové auto do rodiny co pobere krámy a věci a 2 dětí a občas narazíme že něco dovnirř nejde ikdyž existuje zahrádka a existují vozíky za auto....ale o tom nechce slyšet.
Už jsem nadhazoval situaci 7er s koulí a vozík k tomu...nechce slyšet ...jen KOMBI a ideálně superb tedy no...

5er touring by byl takovej kompromis ... BMW plus je to kombík.
Re: Rada s prodejem
Jestli řikáš, že kdyby měla svoje auto v kombíku, tak by jí 7ma nevadila, tak jí kup koncernovýho kombika - koukal jsem a Fábie kombi stojej kolem 20.000,- a může drandit
a ty si můžeš koupit 750 ne?
