Re: Přední kardan E70 4,8i
Napsal: úte 22.10.2019 21:46
Ahoj,
Takže v mezicase jsem koupil nějaký obyc přední kardan. Kopnul ho tam.
Prdel je dostat ten kardan ven. Je to na milimetr. Devka nový kardan je však asi o 5mm delší. Možná méně. Takže jsem musel povolit a trochu posunout uložení převodovky.
Nicméně nový kardan je tam. Vůle v uložení do xdrivu víceméně asi stejná. Buď je tedy opotřebení i na hřídeli xdrivu nebo je ta vůle asi normální ?!
Nicméně díky tomu, že kříže na novém kardanu chodí hezky (nepočítají kuličky jak kříže na starém kardanu = nedrhnou) tak zmizely vibrace za jízdy.
Nyní je v plánu hodit původní kardan do nějakého kardan servisu na prohlídku a kalkulaci opravy. Kříže jsou na výměnu určitě. Tisicihran nevím no. Opotřebení je vcelku minimální. Jen jsou otlačené hrany zubu od záběru. Nevím na kolik na těsno to v tom tisicihranu má být
Uvidíme
Takže v mezicase jsem koupil nějaký obyc přední kardan. Kopnul ho tam.
Prdel je dostat ten kardan ven. Je to na milimetr. Devka nový kardan je však asi o 5mm delší. Možná méně. Takže jsem musel povolit a trochu posunout uložení převodovky.
Nicméně nový kardan je tam. Vůle v uložení do xdrivu víceméně asi stejná. Buď je tedy opotřebení i na hřídeli xdrivu nebo je ta vůle asi normální ?!
Nicméně díky tomu, že kříže na novém kardanu chodí hezky (nepočítají kuličky jak kříže na starém kardanu = nedrhnou) tak zmizely vibrace za jízdy.
Nyní je v plánu hodit původní kardan do nějakého kardan servisu na prohlídku a kalkulaci opravy. Kříže jsou na výměnu určitě. Tisicihran nevím no. Opotřebení je vcelku minimální. Jen jsou otlačené hrany zubu od záběru. Nevím na kolik na těsno to v tom tisicihranu má být
Uvidíme