ty vado na tohle se tak krasne kouka.... ja se na tomhle dokazu zaseknout na hodiny
kdyz tu fish zminoval toho Fortschritta..... pred nekolika tydny jsme poridili noveho veterana... splasenou traverzu, jestli to nekomu neco rika.. nemuzu se dockat az to dame do puvodnich barev... ty hodnoty motoru jsou uplne smesny, ale ma to hydrauliku takze jak rika bracha - je to dobrej vozejk na naradi po zahrade
U mě už taky byl.
Vyhodil jsem zimní 17" a pořídil na zimu 18" a nevěřil bych, jakej je to rozdíl v chování auta. Mám teď 18 RF místo nonRF 17 a auto nejen, že nějak neztvrdlo (byl jsem připraven na to, že přijdu o velkou část komfortu) a nezačalo poskakovat, ale je snad ještě měkčí. Úplně jinak ovladatelný, jistý, pevný, pohodlný
A na léto nutně potřebuji 126.
- horan: jj na 17kách EDC nefunguje,
- fishmaker: je to takový balíček více věci(z výbavy teda, žádný servis, takže topení ne, i když jsem dost špekuloval nad tím dát radiator novej, třeba by to bylo nějaky lepší, ale zkazilo by mi statistiku 0 vyměněných radiatorů ).
Jak jako nefunguje ??? Na 18" to funguje už dobře ? Je problém v pneumatice ?
JaraX píše: ale zkazilo by mi statistiku 0 vyměněných radiatorů ).
To mě rozbilo ...ty tvoje statistiky ... co bys proto neudělal. Škoda že nedělá statistiku SNEJK ...to by bylo zajimavostí... k němu jezdí všichni nejen TOP zákazníci.
17ky pneu jsou moc měkké a prostě se to pak na nerovnostech houpe v gumách místo aby to tlumilo v tlumičích, jak ti to vysvětlit, představ si že si pořidíš super boty se super tlumivou podrážkou(EDC tlumiče) a půjdeš po molitanu, pak je ti ta podrážka k hovnu. naopak pokud máš normální sedmu bez EDC, tak je nejpohodlnější na 17kách, ale na EDC to nejvíc funguje na 18kách
A ted si predstav, ze budes mit boty se super tlumivou podrazkou, s tema vlezes do sedmy s EDC, co sedi na 17″ kolech a budes s tim jezdit po molitanu
Tohle nemuze nechat vesmir v klidu
Za me teda 17ky lepsi nez 18ky. EDC se vyrovna s propadlym kanalem, ze to nezuchne a lip zapruzi, ale ta 17guma jeste navic pobere ten ostry prechod z kanalu na asfalt. Velky rozdil jsem zaznamenal treba i na kostkach, tam je tech "rychlych" nerovnosti hodne a je to znat, tlumic neni tak rychlej plus kdyz pripoctes neodpruzenou vahu, se kterou pracuje. Prohyb bocnice gumy s zadnou neodpruzenou hmotou nema co do cineni, tak stihne pobrat prave tyhle rychle ostre nerovnosti.
Na zatackach je samozrejme lepsi 18 nebo vic. Ale jezdit 17kama s EDC me naprosto neurazi, naopak.
Osobne si neviem predstavit mat tam 17ky, ja viem ze je to povrchne ale proste auto na ktorom jazdim sa mi musi aj pacit, a sedma na 17kach je humus, na 18kach co mam na zimu je to tiez smutne obdobie v roku, letne 20ky tomu sadnu jak rit na serbel...v komforte nejake zasadny rozdiel veru nepocitujem, samozrejme ze je to sibjektivne ale myslim ze ten pdovozok na sedme je tak super ze si s tym super poradi, to ze skracujem zivotnost dielom podvozko to ok to je druha vec...
Mozno taky nejaky kompromis su este tie 19ky....