Stránka 2 z 5

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 10:43
od Filozof
Tam často zatíká voda a odchází anténa ...někdy se zkracuje vzdálenost a postupně koroduje.
Ale může to mít souvislost s něčím jiným - rozpárování nebo netuším co dalšího.

Kdo se stím setkal odpoví.

Ale vím že zateklá voda do jednotek pod třetím brzdovým světlem dělá dost anomalie v autě. A jednou znich je dálkový ovladač anténa.
Jako nechápu že toto taky v BMW neudělali svolávačku nerozdělali brzdové světlo třetí a něpřetěsnili to pořádně aby to lidem nevyplavovalo jednotky...

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 11:23
od Totic
Hlášky postupně skáčou jak auto špatně startuje, baterka/palubní napětí a jednotky podbité až se to změní jednou v diskotéku.
Jen ty hlášky jsou zavádějící a ty se x měsíců pídíš po příčině až někde na kabeláži což auto neumí přímo detekovat.
Lidi hned v panice letěli pro novou baterku - řešení na pár dní/týdnů, pak teda altík repas, tak ne starter, co dál? Jednotky IBS, MULF, Diversity atd.. spousta peněz času v hajzlu a nakonec měď kabely za 14tisíc,- a práce na půl dne kdy musí i nádrž dolů. :roll: Taky jsem párkrát u LZ kola cítil spáleninu jaxe to skratem žhavilo (to jsem myslel, že vyhořel MPM).

Ještě, že jsem nic z toho nic nekupoval jak jsem měl díly na vyzkoušení, druhý auto, čas a taky 2x měř pak jednou zařízni.
Teď teda mi s odstupem času v horku odešel asi původní startér/uhlíky jak to bylo namáhané .. takže člověka to dožene, furt něco ! :P

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 11:54
od Filozof
jak pozoruji tak e38 není zas tak špatné auto na to jak je staré a když objelo desetkrát zeměkouli... :lol:

Zatím odchází věci na které jsem byl připraven nebo jsem mohl doufat že odejdou. Mimo čidlo hladiny co mě vypeklo a to mi řekl hned SNEJK že bude na 99procent špatné.

Je škoda že to prostě nedokáží auta detekovat přesněji lokalizovat místo kde by to mohlo být. A taková školácká chyba i u LCI modelů ...

By mě zajímalo po kolika letech se toto začne projevovat. .. cca 8-10let ?

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 12:05
od cheater
-

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 12:17
od Totic
Tak ví a neví, ty příznaky a diag tě dovedou úplně jinam, nejjednodušší je začít u baterky a málokdo jezdí do origo servisu.

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 12:33
od inspi1981
Tak jste se měli zeptat Filozofa :twisted:

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 13:49
od cheater
-

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 13:52
od slama
Filozof píše:Tam často zatíká voda a odchází anténa ...někdy se zkracuje vzdálenost a postupně koroduje.
Ale může to mít souvislost s něčím jiným - rozpárování nebo netuším co dalšího.

Kdo se stím setkal odpoví.

Ale vím že zateklá voda do jednotek pod třetím brzdovým světlem dělá dost anomalie v autě. A jednou znich je dálkový ovladač anténa.
Jako nechápu že toto taky v BMW neudělali svolávačku nerozdělali brzdové světlo třetí a něpřetěsnili to pořádně aby to lidem nevyplavovalo jednotky...

Tohle si myslím, že nemá s diversity anténou nic společného, dálkové odemykání klíčkem funguje v pohodě... musí tam být ještě nějaká další anténa... Mám bezklíčkový přístup, keyless nebo nevím jak se tomu říká... prostě nemusím vytahovat klíček z kapsy.... a to přestalo pro páté dveře fungovat.

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 15:11
od cheater
-

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 17:46
od slama
Myslím, že o této svolávačce v BMW ještě nevědí. V článku se píše, ze je zatím v Německu a ČR se zatím netýká.

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 18:21
od Tomasis
To je píčovina že by to nevěděli. Navíc ten kabel jsem řešil když jsem koupil šestku už tři roky zpátky a když jsem se ptal na svolávací akce tak tohle mi řekli jako první, pak lanovody a nějakou podtlakovou hadici brzd.

Re: Svolávačka E6x

Napsal: úte 02.07.2019 22:00
od cheater
-

Re: Svolávačka E6x

Napsal: stř 03.07.2019 07:37
od Filozof
Nevím proč ale prostě tato svolávačka tady byla jak říkám 3-5let zpátky kdy se v BMW kontrolovala kabeláž od baterie u 5er.

Je možné že toto je další kontrola jak to pomohlo případně prevence těžko říci.
No a tady je už v CZ psáno o svolávačce.

https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-pr ... u-baterie/


Ale jak tak koukám na čechy prostě němci serů... :lol:

Re: Svolávačka E6x

Napsal: stř 03.07.2019 18:55
od Vlasta
Svolávačka na pytle byla taky na několik etap

Re: Svolávačka E6x

Napsal: stř 24.07.2019 19:33
od Totic
Totic píše:Už na to "technická kampaň" (=nepovinná servisní) existuje, tak ji asi zavedou do povinných viz? https://svolavacky.cz/?s&tx_make%5B0%5D ... search=yes
A taky žejo, tak vzhůru do origo servisu! : https://svolavacky.cz/listing/bmw-rady-5-2002-2010/
Informace o návštěvách se tam ukládá do klíčku. Jinak říkali statisticky, že narazili při kontrole na problem asi jen u 1 z 15ti vozidel (5er).

P.s. A rád cituji sám sebe.. :P

Re: Svolávačka E6x

Napsal: čtv 25.07.2019 07:41
od slama
Příkladám foto mého kabelu :?

Re: Svolávačka E6x

Napsal: čtv 25.07.2019 08:00
od JaraX
kolikrát se stydím za to že ty 5-6er mají na sobě logo BMW, já si s tím ted pěkně užil.

Re: Svolávačka E6x

Napsal: čtv 25.07.2019 08:25
od Filozof
přitom by to stačilo mít kvalitně zaizolované z výroby. Nechápu takové dětinské chyby. Stejně tak zatékání do jednotky pod třetím brzdovým světlem u e61....to je fakt na facku v BMW konstruktérům že neumí izolovat okno/světlo tak aby tam neprotekla voda až do auta k jednotce. :roll:

Re: Svolávačka E6x

Napsal: čtv 25.07.2019 09:17
od Pilifo
To si v tom BMW robia asi prdel. Písal som emaily do Renocaru Brno a Cartecu Praha a pýtal sa ich na túto svolávačku na moju E61. A obe odpovede boli, že na moje auto sa svolávačka nevzťahuje.

Tak som im naspäť poslal mierne asertívnu odpoveď, ako teda vysvetľujú tú kopu článkov, ktoré sa týkajú toho problému s káblom na baterke a aktuálnou svolávačkou. Som zvedavý, s čím prídu :)

Re: Svolávačka E6x

Napsal: čtv 25.07.2019 12:22
od Totic
2 Slama: "Nádherná kabeláž". Měl jsem to asi podobně, ale neviděl v realu. Chtěli si zřejmě honem přivydělat ve sběrně. Jinak nejsem elektrikman, ale nechápu proč jsou vlastně měděný kabely tlustý jak palec na vedení od baterky k +pólu u motoru ve výsledku propojený uprostřed ocelovým šroubkem M8, kterej koroduje? Kktismus!

A jak je to provedené v prostupu kufru u E39, nebo E65 tam nevykazuje problémy ? Ve staré E36 je kabeláž pod autem dodnes rovněž bez problemu.