Stránka 2 z 4

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 27.05.2019 18:35
od JaraX
nejsou prachy, takže zatím ne, a jestli si ji koupím, tak určitě tak abych s ní najel alespon 20k ročně a né aby stála furt v garáži, a on vlastně ani není čas, sám vidím jak zendávám motorku, letos jsem vyjel 2x.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 27.05.2019 20:29
od cheater
-

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 09:07
od vita11
JaraX píše:a sou to hodnoty pro Mko?
jelikož Mko je vyztužený uplně jinak
Kde?
Jestli najdeš údaje čistě pro eMko, máš u mě litr :D

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 10:07
od JaraX
všechny spodní výztuhy má Mko větší, např tam kde má neMko pásovinu má Mko jekl, a síla nápravnicce je taky jinde.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 10:52
od Spejbl
Mohu potvrdit, samotná karoserie bez agregátu je cca o 2metráky těžší v porovnání s néMkem.
:D Možná o víc.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 11:09
od JaraX
to je blbost ne? fakt jo? jak jsi na to přišel?
tuším že v PDF školícím bylo že samotná kastle je stejná, ale jistej si tím nejsem, jak bude čas, nastuduju

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 11:14
od Hoody4
Big UP Jaraxovi za tenhle topic. Zajímavé čtení, doteď jsem si myslel že nařachaná E60 musela v roce 2005 působit jako vesmírná loď, ale tohle je jinej vesmír :D

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 11:23
od zddan01
E64 - pár výztuh je na M jinak - díl 20 a 24 - 26

M
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ment_body/

neM
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ment_body/

ale karoserie má stejný part no. pro obě

že ty to zvýšilo tuhost o 10tky % pochybuju, není to střecha navíc


rozdíl hmotností celého auta E64 - M je o 55 kg těžší, M motor je o 35 kg těžší, takže rozdíl hmotností bych neřešil

jo a tady jsou torzní tuhosti, kde jsem našel neM model i M model - Z4 coupé i roadster - obě stejný
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car ... sive-list/

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 11:27
od JaraX
i ty přední jsou jiný, díly 7 a 5,
a rozhodně to udělá víc jak 10 procent, dle mého laického názoru, jsou to železa jak prase,
a zapoměl jsi na nápravnici

jinak karoserie je dle ETK jiná

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... #7899417_1

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 11:37
od zddan01
7 je stejný díl, 5 ne...

psal jsem 10tky %, ne 10, to třeba jo, ale nemyslim si, že 30 nebo 60% - otázkou je jak velkou ty díly maji vliv na tozrní tuhost, jestli nejsou jiný i kvůli o třetinu vyššímu výkonu

karoserie je stejná - bavím se o E64

http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... _skeleton/

http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... _skeleton/

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 12:43
od Spejbl
Omlouvám se, špatně jsem to pochopil.
Myslel jsem, že je řeč o E60.
E64 vůbec neznám.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 12:48
od JaraX
to je jedno, co tě vede k tomu že by M5 E60 měla byt o 200kg těžší?

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 13:05
od Spejbl
Nákládali jsme tu M5 bez motoru a převodovky a bylo s tím dost práce.
Nevěřím, že rozdíl by tam byl metrák, to bylo podstatně více. Tipuji dva metráky.
Jo, a gumy byly nafoukly a i to nepřibrždovalo.
Ale exaktní údaj to není, to chápu. :)

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 13:13
od JaraX
ale to je výbavou, né tim že to byla M5

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 28.05.2019 14:54
od Spejbl
:) Hale, tak máš pravdu, bylo to tou výbavou, protože jsem koukl do etk a porovnal váhu

napravnice-9kg
LP dveře - 16.3kg
skelet - 279.6kg

A je to stejný jak M5 tak běžná E60.
Předpokládal jsem, že ta M5 musí mít bitelnejší kastli, když má silnější motor a jezdí rychleji. :oops:

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 03.06.2019 16:24
od Spejbl
Myslím, že jen výbavou to asi být nemohlo.Nevim.
Přijde mi jak kdyby to byla ňáká pancéřovaná verze s neprůstřelnými skly, světly apod. Ani netuším jestli tohle existovalo v 5tce ,viděl jsem to jen u 7čky E32/38.
Zjistit to už nejde, je to 5let zpátky.
Jak kdyby s tím chtěli jezdit někam na frontu, nechápu . :)
Manipulace s tím byla, a i hever naříkal, jak kdyby v kufru měl náhradní motor :D

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: čtv 26.09.2019 21:11
od honzaD93
Tak se mi včera splnil dětský sen, jel jsem za Jaraxem na seřízení LPG a při té příležitosti byla možnost se s ním svést v M5 E60. Nemůžu to porovnávat s 550i e60, ale jenom ze 750Li, kterou mám. Taky jsem si kdysi říkal, že pořídím 550i a bude to jenom o něco slabší, no teď vím, že je to blbost, ta V10 je úplně něco jiného než N62. Vždycky když jsem se svezl v něčem, co by za to mohlo stát, tak jsem byl trošku zklamaný a čekal jsem víc (audi A6 C7, X5 F15, Accord 8G, Aston Martin DB9) ale u M5 to bylo naopak, tam jsem byl úplně unešený. Co se mi hodně líbilo, tak že v tom člověk úplně zapomene, že sedí ve velkým sedanu, uvnitř a v zatáčkách mi to připadalo, jak v závodním autě. Chyběla už jenom výztuha kastle, přilba a rukavice :D . Nejlepší je stejně ale ten zvuk a hlavně, jak to krásně táhne až někam přes 8 tis otáček. Zajímavý jsou určitě i další vychytávky, třeba prý když se ubere prudce plyn, tak se změní nastavení brzd a auto je připravený okamžitě ostřeji brzdit. Škoda, že bylo ten den mokro, při plným plynu to protočilo kola myslím snad i na 3 stupeň přes 100 za hodinu :shock: Když to srovnám s tím Astonem, tak ten byl takový snobský, klidný, nudný, spíš tak na dálnice. Zrychlení bude podobný, výfuky snad ještě hlasitější, ale stejně bych raději M5. Ta M5 mi přišla jak nějaký nasraný, agresivní auto co chce zabít řidiče, měl jsem z toho pocit, že kdybych to řídil, tak mám potřebu předjet všechno, co se mi připlete do cesty, to se mi v sedmě nikdy nestalo, tam klidně jedu 80 po prázdné cestě a nikam se neženu. Určitě je potřeba k tomu mít pořádný respekt, protože to zrychlení ve vyšších rychlostech je brutální, pár vteřin a je tam daleko přes 200km/h. Rozhodně bych to nechtěl jako daily auto, ale spíš do garáže jen tak pro radost, na normální ježdění bych si nechal sedmu :D Lpg bych tam taky nedával, potom bych s tím jezdil, jak se sedmou, asi tak 3x víc než jsem jezdil do té doby, než jsem ji měl :D Škoda, že je málo lidí co to auto má, a ti co ho mají, tak spíš nejsou tady na klubu. Docela by mě zajímalo, jaké jsou skutečné servisní náklady, aspoň zkušenost 10 majitelů po dobu třeba 3 let. Totiž, když jeden jenom mění olej a gumy a druhý majitel do toho sype staticíce, třetí shání celý motor, tak co si o tom pak myslet :D Strašně moc bych to chtěl, spotřeba, tu vem čert, pořizovací cenu taky, ale servis, ceny nových dílů, nedostatek vraků na díly, z toho bych měl strach. U sedmy je to v pohodě, v sekci 7er hromada spokojených majitelů e65, několikrát opakované typické závady a pak spousta aut na díly.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: čtv 26.09.2019 21:53
od cheater
-

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 07:29
od JaraX
ale M je prostě M, s tím nemůžeš nějakou alpinu srovnávat

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 09:38
od JaraX
udělal jsem Mikimu pár pěkných fotek po servisu
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/Miki_M5/#