Stránka 2 z 2
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: pát 05.04.2019 16:37
od Totic
Jistě to je takový statický měření, v provozu nevím těžko by se to zjišťovalo. Podle mě to má za úlohu distribuovat ABS ty brzdný účinky tak by se muselo přenastavit (tuning). Záleží taky na podvozku jak je houpavej atd.
Každopádně pomoct si člověk může rovnou jít do lepších směsí a značek bez navýšení hmotnosti, pokud to jako brzdí někomu v běžným provozu málo.

Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: ned 07.04.2019 09:22
od Sweden
panové večer pročtu a pokusím poradit, jsem teď časově úplně v řiti

Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: ned 07.04.2019 14:29
od Hanz
zddan01 píše:to teoreticky ano, ale vliv má hlavně rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou a to je u tohohle auta cca 50:50, takže posílit předek a nechat zadek je nesmysl

tohle je podstata věci plus moderní nápravy, které mají antidive/squat geo, proto nejde srovnávat se starýma šunkama, kde auto padlo na čumák při pokusu o brždění...
když cokoliv od Bmw ve 150ti zašlápnu, auto se jen přilepí k zemi, nereje čumákem, tzn. zadní brzdy také brzdí, proto jsou ostatně skoro stejně velké (průměr), dnes je to částečně marketing, ale i tak...
obyč auta s rozložením hmotnosti 65:35 a vlečnou torzkou mají vzadu klidně bubny, případně značně menší kotouče z výše zmíněných důvodů... a to je také důvod, proč jim reznou ty zadní kotouče, protože nejsou "ve hře" viz výše...
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: ned 07.04.2019 14:46
od pavproch
Posílit předek a nechat zadek nemusí být vždy nesmysl.
Já přesně tohle udělal u m4Zlika (vepředu S2NHA tj. dvoupístek 340mm místo původních 330mm/jednopístek) a vzadu sem nechal OEM (akorát sem hladký kotouč nahradil slotted Cquence stejného rozměru) a brzdí to fčíl VÝRAZNĚ líp než před úpravou. A nenoří se předek při brždění.
A stejně sem to udělal i na 3er e91 (předek s2NHA a zadek slotted Cquence) a.... stejný efekt.
(A až mi skončí lyžařská sezona, tak stejnou úpravu brzd provedu i na bramborovi2....)
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: ned 07.04.2019 14:56
od Hanz
Ale to co popisuješ je 5mm na poloměru a na přední nápravě (čili přesný opak než co se tu řeší).
Vyměn zadní 280 za 312mm, vypni ABS a jdi se projet

Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: ned 07.04.2019 14:56
od pavproch
Já reagoval (ani sem nečetl zbytek) jen na tu větu o nesmyslu posilovat jen předek
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: pon 08.04.2019 08:06
od zddan01
z mojí strany je to jenom teoretizování, ale posílit předek brzdama z auta, který má o víc jak 50% vyšší výkon a zadek nechat netknutej mi nepřijde dobrý

Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: pát 12.04.2019 18:27
od Totic
Podle mě i zbytečné praktizování, když dáš nové origo brzdy od Bimmeru s 30-40% slevou, bude to zakusovat pěkně.. kdybych s 6er lítal na okruh, tak M6 brzdy můžou být logickej upgrade. Ostatně Mr.Sweden má real zkušenosti..
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: stř 22.05.2019 12:44
od Itchythefirst
Tak abych to vlakno shrnul: Nema smysl menit jen predek, ale komplet vse.
Kazdopadne se na to vyprdnu, protoze ve me dlouhodobe klici napad poridit M6 a ten napad je stale silnejsi a silnejsi

. Za par let uz to bude celkem raritka a vypada to, ze v BMW uz V10 nikdy nebude

Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: čtv 23.05.2019 07:30
od JaraX
to je slovo do pranice, máš za to odemě palec nahoru.
já si ty M6 brzdy právě koupil, ještě nevím jeslti je prodám, nebo si je dám na svoje, spíš dám na svoje.
sweden, výměna je plug and play? tzn vyměním třmeny, kotouče, desky a hotovo?
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: pát 24.05.2019 10:42
od Itchythefirst
JaraXi, oba vime, kam instalace tech M brzd povede

Nandas brzdy a budes chtit LSD, nandas LSD a budes chtit EDC, nandas EDC a budes chtit alespon kompressor z B6
Ja jsem to videl uplne stejne, realne jsem uvazoval nad M brzdama, LSD, pak by asi prisly dalsi blbinky a ve vysledku by to stalo to, co M6, jen by to proste M6 nebylo

Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Napsal: pát 24.05.2019 10:43
od JaraX
to já dobře vím
