Stránka 2 z 2

Re: A je to tady

Napsal: čtv 07.02.2019 12:49
od davidecek11
Naftu, uz jsem na ni najel cca 400km a v pohode. Po praci jsem domluvenej s jednim mechanikem,ze to napichnem. No a uvidime. Myslim si,ze kdyby to byl treba vstrik nebo cerpadlo,tak by se to projevilo treba horsim chodem motoru,nebo hur by to startovalo ( pouze ma uvaha,zvykli z tdi :D ). Ale vse bylo OK a najednou mrtvo.

Re: A je to tady

Napsal: čtv 07.02.2019 20:15
od davidecek11
Tak jsme to napichli a ukazalo to 4232- vstrik 3 valce, 4A6(5)3-manipulace EWS, nespravny nahodny kod. Ze by blbnul imobilizer?

Re: A je to tady

Napsal: čtv 07.02.2019 20:17
od JaraX
jj to vypadá na klíček

Re: A je to tady

Napsal: čtv 07.02.2019 20:24
od davidecek11
No zkousel jsem i druhej a nic. Ted jde o to,kdyz je tam ta hlaska,tak to na ten drzhej klicek nereaguje. Pry mam na pul hodky vypbout baterku,odemknout a zamknout a melo by to jit.

Re: A je to tady

Napsal: čtv 07.02.2019 20:42
od davidecek11
Je to mozny? Mate s tim nekdo zkusenost?

Re: A je to tady

Napsal: čtv 07.02.2019 21:40
od Sweden
Vsak to zkus, není to nijak náročný úkon, buď to vyjde nebo ne.

Re: A je to tady

Napsal: pát 08.02.2019 08:48
od davidecek11
Jo vsak jo,kdyby to bylo jenim tim,tak by to bylo super. :D

Re: A je to tady

Napsal: pát 08.02.2019 11:12
od Sweden
tvrdej restart lecčemu pomůže :D

Re: A je to tady

Napsal: pát 08.02.2019 15:59
od davidecek11
Hmm,tak tady evidentne ne. Stale mrtvola. :(

Re: A je to tady

Napsal: pát 08.02.2019 16:25
od JaraX
a druhej klíč jsi zkoušel?

Re: A je to tady

Napsal: pát 08.02.2019 17:01
od davidecek11
Ted jsem mluvil zase s jednim mechosem,co ma X5. Ten se touhle chybou jeste pry nesetkal. Pry to nejni imobilizer,ale parovani ridici jednotky(nebo jednotek) a to jeho diagnostika neumi. Pry. Tak nevim, nejni nekdo z jiznich cech,okres J.Hradec, kdo by to napichnul a rekl mi co a jak? Treba to opravdu nic nejni a staci neco sparovat nabo tak neco. :(

Re: A je to tady

Napsal: stř 20.02.2019 19:40
od davidecek11
Tak hura,uz zase skacu pres kaluze :D . Bohuzel nevim,jak dlouho. Nevite nekdo pricinu teto chyby? Nekde jsem cetl,ze to muze byt zapricineno nizkym napetim. Je zvlastni,kdyz jsme to meli na diag,tak mu to ukazovalo 12.9V(auto melo volnobezne otacky, vsechny spotrebice byly zapnute). Rikam si hura,spatne to dobiji. Pripichnu druhy den multak ,ze to zkusim taky zmerit a ten mi ukazuje pri zatizeni 13.9V, jak je to sakra mozny? Tak a ted babo rad!

Re: A je to tady

Napsal: čtv 21.02.2019 07:10
od Sweden
Multimetrem to nikdy nezmeris presne, to jsi meril primo na vystupu z alternatoru?

Re: A je to tady

Napsal: ned 24.02.2019 12:17
od davidecek11
Jo na altiku. A proc to multakem nezmerim spresne. Odkud ty informace bere diag. Ze bych to zkusil zmerit tam. Nabo kde a jak to mam zmerit,aby dobre bylo. Takhle, myslim si,jsem vyloucil altik. Leda, ze by byl jeste nekde spatnej spoj cestou k baterce,protoze na baterce jsem to nejak nemeril. :D

Re: A je to tady

Napsal: ned 24.02.2019 14:02
od JaraX
multimetr je moc pomalej, potřeboval bys ručičkovej, budíky maji rychlejší voltmetr.

Re: A je to tady

Napsal: ned 24.02.2019 15:00
od Sweden
Mě to říkal klučina co mi to dával testovat na stolici. Já na výstupu na autě naměřil 10.9v, to stejné ukazovala diag v live datech, v chybe inpa psala že 14.6V a klučina po zatížení alternátoru naměřil 0, prostě mrtvo totálně. Shodil se regulátor, uhlíky zapadly jak maj a jel 14.9v ve střední zátěži jako prd.

Re: A je to tady

Napsal: ned 24.02.2019 21:51
od davidecek11
No,tak mi nezbyde nic jineho,nez to zkusit. Pujcim si v praci rafickovy merak a porovnam to. Nebo rovnou vyskubnout altik a dat ho na stolici. Alespon clovek bude vedet na cem je,ne?