Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Napsal: ned 23.04.2017 13:58
Ale to vis ze to je o penezich, kdyby meli ty lidi neomezeny rozpocty, nekupovali by si BMW, ale Rolse...
Ano, je rozdil dat o mega navic a proto si ti lide vybrali tak, jak si vybrali. A jak je videt, tech nonFULL vybav je proste vetsina. Tech aut, ktera maji vse je zalostne malo a tak je i jejich cena zacne rozdilna od tech, ktere holt nejakou tu featurku postradaji. Ano, souhlasim s tim nivem. Pokud nekdo nevlastni vlastni rafinerku, tak asi logickou volbou bude lgp a tam se to urcite vyplati, ale toto tema predpokladam, ze neni jenom pro ty, kteri chteji TOPky, ale treba i pro ty, kteri proste nejakou tu vec radi ozeli. Za sebe bych jako zaklad povazoval ta protislunecni okna, protoze to vedro bez toho je v tom aute znacne, ale jestli musi byt zakonite dvojite, to asi nekdo, kdo s tim nikdy nejezdil nedoceni a tim padem ani nepostrada.
Moje zena se vratila po prvni samostatne jizde v sedme s usmevem od ucha k uchu a to je to, co se pocita a fakt si nemyslim, ze by ji lednicka, nebo jina barva kuze v danou chvili zmenila pozitek z jizdy...
Mimochodem abychom jenom nechvalili. E66 je super dlouhy auto a oceni to kazdy rodic, ale ja budu muset opet jezdit na miste spolujezdce. Teda pominu fakt, ze mi manzelka nebude chtit auto pujcovat
a prejdu rovnou k veci, protoze to super velke a dlouhe auto je mi paradoxne male... A to merim jenom 190cm, ale kdyz si nastavim ty superpohodlnne komfortni sedacky, ve kterych nejak nemuzu najit tu komfortni pozici tak, abych mel nohy v pozadovane poloze, nedosahnu na volant a loket mi konci ve dverich az za loketni operkou. Kdyz si upravim pozici sedacky tak, ze mi vychazi dobre ruce, mam skrceny nohy a nedej boze, kdyz si v tu chvili chci dat levou nohu na podbeh, to je po chvili trochu za trest...
A ted pozor. Srovnani s E36 cabrio. V tom timhle problemem netrpim. Nohy mi sice take narazi na venec volantu, ale to zejmena proto, ze nemam moznost s volantem hnout dopredu a dozadu, ale jinak mam pohodlny posez a loket na dverni loketce.
A ted muzes zanalyzovat, jak mi v tomhle pomuze lednicka nebo dvojity okna
Ne ze by me to tak trapilo, nekupoval jsem to pro sebe, spis me to prekvapilo... Bral jsem to tak, ze se mi proste nedari nastavit sedacku, ale ani po dvou hodinach jsem proste nenasel spravnou pozici ani v tech 16ti nebo kolika moznych smerech
Ano, je rozdil dat o mega navic a proto si ti lide vybrali tak, jak si vybrali. A jak je videt, tech nonFULL vybav je proste vetsina. Tech aut, ktera maji vse je zalostne malo a tak je i jejich cena zacne rozdilna od tech, ktere holt nejakou tu featurku postradaji. Ano, souhlasim s tim nivem. Pokud nekdo nevlastni vlastni rafinerku, tak asi logickou volbou bude lgp a tam se to urcite vyplati, ale toto tema predpokladam, ze neni jenom pro ty, kteri chteji TOPky, ale treba i pro ty, kteri proste nejakou tu vec radi ozeli. Za sebe bych jako zaklad povazoval ta protislunecni okna, protoze to vedro bez toho je v tom aute znacne, ale jestli musi byt zakonite dvojite, to asi nekdo, kdo s tim nikdy nejezdil nedoceni a tim padem ani nepostrada.
Moje zena se vratila po prvni samostatne jizde v sedme s usmevem od ucha k uchu a to je to, co se pocita a fakt si nemyslim, ze by ji lednicka, nebo jina barva kuze v danou chvili zmenila pozitek z jizdy...
Mimochodem abychom jenom nechvalili. E66 je super dlouhy auto a oceni to kazdy rodic, ale ja budu muset opet jezdit na miste spolujezdce. Teda pominu fakt, ze mi manzelka nebude chtit auto pujcovat

A ted pozor. Srovnani s E36 cabrio. V tom timhle problemem netrpim. Nohy mi sice take narazi na venec volantu, ale to zejmena proto, ze nemam moznost s volantem hnout dopredu a dozadu, ale jinak mam pohodlny posez a loket na dverni loketce.
A ted muzes zanalyzovat, jak mi v tomhle pomuze lednicka nebo dvojity okna

Ne ze by me to tak trapilo, nekupoval jsem to pro sebe, spis me to prekvapilo... Bral jsem to tak, ze se mi proste nedari nastavit sedacku, ale ani po dvou hodinach jsem proste nenasel spravnou pozici ani v tech 16ti nebo kolika moznych smerech
