Stránka 10 z 22
Napsal: ned 03.01.2016 16:52
od Dohny
to se divim, že i tak to celkem smrdí. Asi to není všemocný.
Díky

Napsal: ned 03.01.2016 18:29
od JaraX
Common raily standartně tak štiplavě smrdí, až auta s SCR nesmrdí
Napsal: ned 03.01.2016 21:51
od Jaris330D
Dohny píše:chlapi, blbej dotaz, ale jak poznám, že mám DPF? je někde nějaký výpis podle VIN nebo něco podobného? Výfuková koncovka je čistá, ale auto celkem smrdí.
r.v. 11/2004 530d 160kW.
Díky
Myslím, že ty koncovky bez DPF byli i zahnuté dolů s DPF ji měli rovné. Aspoň takhle jsem rozlišoval E60tky 530d, tam byli první ročníky bez DPF.
Napsal: pon 04.01.2016 18:11
od matiz
Tak jsem se uplne nahodne dostal k jednomu autu které bylo da se rict ve velmi dobre kondici, 160k na budikach, dle stavu silne uvěřitelných, takze budeme předpokládat ze i realnych, bez dpf filtru, bez tunyyyngu, tuzingu a dalších zvěrstev, proste pekna zachovala baworacka princezna s M47. Neodolal jsem pokuseni a nakouknul ji pod sukne, teda do ridicich jednotek a samozrejme mne zajímalo jen jedinne. Prosla by nebo neprosla???
No a neprosla, otočila by se na miste a cus odjezd na parek, readiness nebyly vytvorene. Ani jeden... Muze se jednat o komunikacni problém, ale v to moc nedoufam, protože v DDE byl malinkaty, jeden jedinny chybovy zapis který ma samozrejme vliv na emisni systém.
Jinými slovy, bude veselo, mooc veselo. A vazne jsem rad ze ta herka kterou jezdim okolo komina a která pamatuje semika jako hribe ma starou kulatou zásuvku -) Protože by nejspis neposla taky. Jelikoz uz je to taky herka vybehana a uz v ni nejde všechno tak lehce, spotrebovava o něco malinko vic vzduchu na volnobeh, vaha ma nejspíše sve nejlepší roky za sebou. Sice funguje, ale nejspis meri o fous vedle. A to uz je dostatecny důvod k tomu, aby byl readiness zneplatnen nebo nebyl vygenerovan, je jedno jake oznaceni pro to pouzijem, ze jo -)
Napsal: pon 04.01.2016 18:58
od horan
No moje info od mych kontaktu je takove, ze neni problem. Pouze zmena ceny
Samozrejme nahoru.

Napsal: pon 04.01.2016 19:13
od Zdenda530d
Hezké, hezké... když se tu tedy od začátku bavíme o DPF... jak se pomocí readiness kódu dá zjistit kde je (v DPF) chyba? Podle mě nedá. readiness kód ukáže stav některých ostatních (neproduktivních) komponent, které mají něco dočinění s emisema.
Pak je tu ještě jedna taková malicherná věcička... i výrobce u mé stařičké e39 udává, že když se s autem více jak týden nepojede je VHODNÉ (angemessen) odpojit baterii... co pak s readiness? Ujet 500 kiláků abych je zase dostal do nějaký zaprcaný paměti a nebo si dát 30minutovou erzetu, kde obsáhnu všechny režimy jízdy?
Nevím, zda tam ten kód zůstává, ještě se tomu 2 roky nebudu muset věnovat, ale už vidím nějakýho čičmundu jak mě vyhazuje z emisí kvůli tomu, že nenašel readiness... to je pak na ten hasák...
Napsal: pon 04.01.2016 19:24
od JaraX
matiz píše:Tak jsem se uplne nahodne dostal k jednomu autu které bylo da se rict ve velmi dobre kondici, 160k na budikach, dle stavu silne uvěřitelných, takze budeme předpokládat ze i realnych, bez dpf filtru, bez tunyyyngu, tuzingu a dalších zvěrstev, proste pekna zachovala baworacka princezna s M54. Neodolal jsem pokuseni a nakouknul ji pod sukne, teda do ridicich jednotek a samozrejme mne zajímalo jen jedinne. Prosla by nebo neprosla???
No a neprosla, otočila by se na miste a cus odjezd na parek, readiness nebyly vytvorene. Ani jeden... Muze se jednat o komunikacni problém, ale v to moc nedoufam, protože v DDE byl malinkaty, jeden jedinny chybovy zapis který ma samozrejme vliv na emisni systém.
Jinými slovy, bude veselo, mooc veselo. A vazne jsem rad ze ta herka kterou jezdim okolo komina a která pamatuje semika jako hribe ma starou kulatou zásuvku -) Protože by nejspis neposla taky. Jelikoz uz je to taky herka vybehana a uz v ni nejde všechno tak lehce, spotrebovava o něco malinko vic vzduchu na volnobeh, vaha ma nejspíše sve nejlepší roky za sebou. Sice funguje, ale nejspis meri o fous vedle. A to uz je dostatecny důvod k tomu, aby byl readiness zneplatnen nebo nebyl vygenerovan, je jedno jake oznaceni pro to pouzijem, ze jo -)
bud máš nějaké dobré hulení nebo v tom topicu máš někdě chybu

Napsal: pon 04.01.2016 20:07
od matiz
Mam, upsal jsem se, uz jsem to spravil. Upsal jsem se i vedle...Ano M54 nemá DDE, byla to M47, nevim proc mne to napadlo, asi v souvislosti s moji m52 vrazdou jak jsem o tom premyslel, jiné vysvetleni pro to nemam...
Omlouvam se a dekuji za taktni upozorneni

Napsal: pon 04.01.2016 20:11
od JaraX
v poho, jen jsem z toho nebyl schopen vyvodit jeslti myslíš naftu nebo benzín

Napsal: pon 04.01.2016 20:12
od matiz
horan píše:No moje info od mych kontaktu je takove, ze neni problem. Pouze zmena ceny
Samozrejme nahoru.

Samozrejme, toto je "reseni". Na druhou stranu se mne to nezda, protože pokud to pripravovali diletanti, jsou to jen a pouze vyhozene peníze ve tatni sprave a prihrani penez tem, kteří vlozi upravene kontrolni utility pokud jsem tomu tvému prispevku rozumel spravne -)
Napsal: pon 04.01.2016 20:31
od Zdenda530d
Tak nějak jsem se začetl do toho věstníku a zatím mi z toho vyplývá, že když máš:
a) Diesel 2003 a starší
b) benzín 2000 a starší
můžeš klidně jakoukoli zásuvku "znefunkčnit", protože ať už tyto auta OBD mají nebo nemají - když čičmunda na SME nenaváže spojení, nemůže takováto auta vyhodit, PROTOŽE to ještě v té době auta mít NEMUSELA a vlastně to bylo jen na dobrovolnosti automobilek (implementovat OBD či ne). Auta diesel/benzín vyrobená po 2003 (tedy 1.1.2004) resp. 2000 (tedy 1.1.2001) jsou v případě nenavázáni kontaktu vyhozena... Na tvaru zásuvky to nezávisí, pouze na roku výroby.
pozn: U vozidel provozovaných na alternativní paliva LPG/CNG nemusí být readiness načtena až do roku 2008

a nic se neděje
+ u aut na LPG se i s pamětí závad: lambda sonda (porucha obvodu, porucha funkce), vstřikovače (odpojení, zkrat), regulační odchylka směle projde (výsledek vyhovující), protože se jedná o "zavlečené" závady...
Zase mě ta moje autíčka pro běžné používání (Škoda O1 r.v.2000 a BMW e39 530d r.v.2001) moooc potěšila... Jako když mladá předvede v posteli nový číslo 
Napsal: pon 04.01.2016 21:19
od jarda1976
Doufám,že máš pravdu! mám r. 2002 530D To by mi spadl kurva velkej šutr od srdce

Napsal: pon 04.01.2016 21:29
od Zdenda530d
Vycházím z těch hovadin, který si naši zákonodárci sami "vymysleli", i když pochybuji, že u něčeho takovýho ti živočichové používali hlavy. Ale jak už tu bylo řečeno; až praxe ukáže.
Je to samozřejmě napsaný českou alibistickou formou, takže mnohovýznamový výklad je nasnadě... uvidíme
Napsal: úte 05.01.2016 23:07
od Giovany1971
No komedie jako vždy a se vším..v téhle bánánové rep...
http://video.aktualne.cz/dvtv/mereni-em ... position-2
Napsal: úte 05.01.2016 23:35
od Jaris330D
Taky jsem si to poslechl a má pravdu. Přesně tu je vidět, že přísloví (chceš li s vlky žíti musíš s nimi výti) je na místě.

Napsal: úte 05.01.2016 23:46
od rhinos
no me to spise prijde ze by si taky rad ukousl z kolace....
uz jen ten termin expert....mi vyvolava asociaci na jeden cesky film

Napsal: stř 06.01.2016 00:19
od matiz
Tak zrovna u tohoto člověka je termin expert absolutne na miste a ZCELA NAPROSTO bez nejakeho hanlivého nebo ironického privlastku...
Ja to vidim prozatím tak, ze nejvíce budou biti lide kteří nevi o problemech které mají. Ti kteří mají "vykuchany vrak" a jsou si toho vedomi, tak pokud si to nedelali sami a navstivili nejakeho odborníka, tak ten odbornik jim znovu za nejaky mrzky peniz upravi sw v jejich popelnici aby generoval ty spravne znaky. Pokud to tedy bude tak jako v DE ze staci vycist a pokud je to bez zavad a readiness ok, tak ta cela taskarice byla uplne k hovnu.
V podstate je mozne ME opravdu chapat jako skrytou dan z automobilu, jelikož je uplne a zcela k hovnu. Je to "prodejna" zelenych znamek a dneska uz ani toto ne, protože ani tu znamku nedostanete.
Hure na tom budou lide kteří mají dpf filtr ve svých autech v poradku, ale mají jiny maly problém kvůli kteremu nedojde k vygenerovani readiness, protože ti nebudouochotni nechat si zasahovat do svých ECU nekym kdo v drtive vetsine o tom nemá ani poneti, jen se naucil na něco kliknout -))) Cest vyjimkam

Napsal: stř 06.01.2016 01:10
od Michal-E39
Mohl někdy diesel s vykuchaným DPF projít poctivým testem emisí s opacimetrem? Teda když pominu chybnou metodiku měření, kdy tolerance nepřesnosti byla započtena dvakrát, protože ji přičetli při měření přestože ji do limitních hodnot přičetl už výrobce.
Ten kompletní přístroj na měření emisí je celkem malý. Kdyby ho naložili do policejní dodávky a měřili náhodně kontrolovaná auta u silnice, vyřešilo by to většinu problémů s podvody. Zároveň by to smázlo čipaře, co tam mají mapu ala stará lokomotiva a jednou za dva roky to na STK prostě odčipují.
Napsal: stř 06.01.2016 07:32
od Giovany1971
matiz píše:Tak zrovna u tohoto člověka je termin expert absolutne na miste a ZCELA NAPROSTO bez nejakeho hanlivého nebo ironického privlastku...
Ja to vidim prozatím tak, ze nejvíce budou biti lide kteří nevi o problemech které mají. Ti kteří mají "vykuchany vrak" a jsou si toho vedomi, tak pokud si to nedelali sami a navstivili nejakeho odborníka, tak ten odbornik jim znovu za nejaky mrzky peniz upravi sw v jejich popelnici aby generoval ty spravne znaky. Pokud to tedy bude tak jako v DE ze staci vycist a pokud je to bez zavad a readiness ok, tak ta cela taskarice byla uplne k hovnu.
V podstate je mozne ME opravdu chapat jako skrytou dan z automobilu, jelikož je uplne a zcela k hovnu. Je to "prodejna" zelenych znamek a dneska uz ani toto ne, protože ani tu znamku nedostanete.
Hure na tom budou lide kteří mají dpf filtr ve svých autech v poradku, ale mají jiny maly problém kvůli kteremu nedojde k vygenerovani readiness, protože ti nebudouochotni nechat si zasahovat do svých ECU nekym kdo v drtive vetsine o tom nemá ani poneti, jen se naucil na něco kliknout -))) Cest vyjimkam

Napsal: stř 06.01.2016 07:34
od Giovany1971
Giovany1971 píše:matiz píše:Tak zrovna u tohoto člověka je termin expert absolutne na miste a ZCELA NAPROSTO bez nejakeho hanlivého nebo ironického privlastku...
Ja to vidim prozatím tak, ze nejvíce budou biti lide kteří nevi o problemech které mají. Ti kteří mají "vykuchany vrak" a jsou si toho vedomi, tak pokud si to nedelali sami a navstivili nejakeho odborníka, tak ten odbornik jim znovu za nejaky mrzky peniz upravi sw v jejich popelnici aby generoval ty spravne znaky. Pokud to tedy bude tak jako v DE ze staci vycist a pokud je to bez zavad a readiness ok, tak ta cela taskarice byla uplne k hovnu.
V podstate je mozne ME opravdu chapat jako skrytou dan z automobilu, jelikož je uplne a zcela k hovnu. Je to "prodejna" zelenych znamek a dneska uz ani toto ne, protože ani tu znamku nedostanete.
Hure na tom budou lide kteří mají dpf filtr ve svých autech v poradku, ale mají jiny maly problém kvůli kteremu nedojde k vygenerovani readiness, protože ti nebudouochotni nechat si zasahovat do svých ECU nekym kdo v drtive vetsine o tom nemá ani poneti, jen se naucil na něco kliknout -))) Cest vyjimkam

Matiz...je ti z toho hořko jak je vidět ze všech tvých příspěvků...no snad jsi si nemyslel že to bude jen tak...už se stím prostě smiř..nebo si uženeš zaludeční vředy..K vůli všem pseudoekologum a zeleným mozkům jsou jen problémy...veškeré jejich snahy vyjdou v niveč stejně páč nestojí na reálných základech...a dopad je takový že se vymyslí kokotina..a vysledek že to obyčejní lidé ji jen zaplatí..to je celé..vždyt jde o hovno..jde jen o prachy...to si nepochopil nebo jak...jooo a zelené kolečko co si zaplatíme dostáváme..na protokol
