Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sice jedna vlastovka jaro nedela, ale treba se podari -)))
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Já jen co vyplynulo z diskuse ..nejde o to ..jestli je možno nazvat LPG či CNG..jako podřadné palivo..to jsem nikdy neřekl.. jen bych chtěl většině majitelů velkých v8 a víceválcových benzínových motorů připomenout jeden fakt....že proč montovali lpg do svých idolů...nebo si je již přímo pořizovali s LPG?? Chcou se schovávat za laciný ekoargument??? Nebo vidí jako alternativu..že jezdí za půlku?? No to v podstatě jen dokazuje jedno... nemůžou si dovolit držet auto které primárně je určeno pro jinou sortu lidí..a stojí nové 2 kostky... Je náročné jej udržet již servisně..natož jej živit na benzin..který stojí 30k...a mají běžně spotřebu 13... 17 ltr i více..Využívají tedy alternativního paliva..Položme si otázku proč to delají?? No pro to že je to finanačně likviduje a z dlouhodobého hlediska je to neudržitelné..a je jen otázkou času kdy stejně tohle řešení přestanou ..akceptovat..protože i LPG se negativně podepíše na stavu motoru..a vůbec je dožene i ten fakt ..primárního určení těchto vozů... tj..servis a cena dílů!!
Já jsem neprodal A8 proto že by se mi nelíbila.. prostě přiznám že na benzin již pro mne nebylo z ekonomického hlediska rentabilní... držet auto ..které byt by jezdilo za 10 ltr benálu....ale další tvrdý fakt byl že v Italii stál ltr benálu 1.98..což je záhul...a to i přes to že jsem nežil z bežného platu a živím se obchodem..Prostě dokážu si přiznat že jsem na to již dál neměl..abych to auto živil za techto podmínek..A připomínám že to nebylo o servisu... bylo to jen o palivu..páč si na autě ve své dílně udělam sám vše..
Proto na závěr budu znova tvrdit... ten kdo si pořídí velkoobjemový motor na benal ..a dá do něj LPG.. jenom potvrdí fakt.. že to v našich podmínkách neni pro běžného smrtelníka provozovatelné..a LPG je jediná možnost která mu vůbec umožní to auto mít...a provozovat jej.... Tak prosím nemachrujte... nešpinte naftu...a budte soudní..a hlavně se kurva furt neohánějte ekologii...když je zakopaný pes někde jinde!!
PS znovu říkám..vážím si všech lidí co s těmahle super benz motory jezdí na palivo ke kterému byly postaveny..tedy na benzin..Já to prožil a vím o čem to je...LPG fakt pochopím jen ve Fábii či podobném autě...tam si fakt nikdo na nic nehraje..kdo chce pochopí.
Já jsem neprodal A8 proto že by se mi nelíbila.. prostě přiznám že na benzin již pro mne nebylo z ekonomického hlediska rentabilní... držet auto ..které byt by jezdilo za 10 ltr benálu....ale další tvrdý fakt byl že v Italii stál ltr benálu 1.98..což je záhul...a to i přes to že jsem nežil z bežného platu a živím se obchodem..Prostě dokážu si přiznat že jsem na to již dál neměl..abych to auto živil za techto podmínek..A připomínám že to nebylo o servisu... bylo to jen o palivu..páč si na autě ve své dílně udělam sám vše..
Proto na závěr budu znova tvrdit... ten kdo si pořídí velkoobjemový motor na benal ..a dá do něj LPG.. jenom potvrdí fakt.. že to v našich podmínkách neni pro běžného smrtelníka provozovatelné..a LPG je jediná možnost která mu vůbec umožní to auto mít...a provozovat jej.... Tak prosím nemachrujte... nešpinte naftu...a budte soudní..a hlavně se kurva furt neohánějte ekologii...když je zakopaný pes někde jinde!!
PS znovu říkám..vážím si všech lidí co s těmahle super benz motory jezdí na palivo ke kterému byly postaveny..tedy na benzin..Já to prožil a vím o čem to je...LPG fakt pochopím jen ve Fábii či podobném autě...tam si fakt nikdo na nic nehraje..kdo chce pochopí.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Když už jsme u té ekologie, proč asi ve skladových halách jezdí "ještěrky" na LPG a ne na naftu? Díval jsi se na složená exhalací motoru spalujícího naftu nebo LPG? On totiž není uhlovodík jako uhlovodík 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
stejně bych mohl tvrdit proč si jeden z maitelů firmy koupil slabé naftové audi místo W12 které má druhý majitel ?
Myslím si že lpg je fajn pokud uspoří náklady a člověk může jezdit za 13kč litr místo 32kč litr. To je vše. Kdo počítá prachy a to dělá i ten majitel co má přes miliardu na ůčtě tak ví co kolik stojí a pokud se mu vyplatí investovat 35k stím že se mu ročně 55-80k vrací zpátky tak by byl blázen kdyby to nevyužíval.
Nebo až budeš vybírat lednici pračku atd budeš vybírat tu s nejvyšší spotřebou ? co ti nejvíce žere prachy ? Je to nelogické.
Jsme tady fandové značky BMW a je jedno kolik kdo máme příjem. Chceme si koupit prostě auto co nás baví a dělá nám radost v životě proč si proboha nemůžou někteří koupit V8 s LPG nebo R6 s LPG a jezdit a užívat benzínu nebo LPG stím že ty auta mají navíc LPG. Nebo jsou tady leštěnky co jezdí 5k do roka a těm je jedno co to žere ... případně jsou tu ti co mají jen benzín...ale je to jejich věc at si každej koupí co chce.
Proč se furt musí někdo navážet a mít blbé kecy jako když na to nemáš kup si oktávku a podobné kraviny ...fakt toto mi leze krkem....
to jsou kecy egoismu ... ne fandofství značky.
Fanda si klidně koupí 20-40leté BMW a má z něj radost ...
Egoista si dost často kupuje co nejnovější aby mohl machrovat...bohužel jak vidět je tady dost takových lidí na klubu ..co si kupují jen prestiž a machrují ... a tak útočí na skupinu fandů a ohrnuje nos nad jiným smýšlením.

vyjadřuji se k odstavci 1. od giovany.
Myslím si že lpg je fajn pokud uspoří náklady a člověk může jezdit za 13kč litr místo 32kč litr. To je vše. Kdo počítá prachy a to dělá i ten majitel co má přes miliardu na ůčtě tak ví co kolik stojí a pokud se mu vyplatí investovat 35k stím že se mu ročně 55-80k vrací zpátky tak by byl blázen kdyby to nevyužíval.
Nebo až budeš vybírat lednici pračku atd budeš vybírat tu s nejvyšší spotřebou ? co ti nejvíce žere prachy ? Je to nelogické.
Jsme tady fandové značky BMW a je jedno kolik kdo máme příjem. Chceme si koupit prostě auto co nás baví a dělá nám radost v životě proč si proboha nemůžou někteří koupit V8 s LPG nebo R6 s LPG a jezdit a užívat benzínu nebo LPG stím že ty auta mají navíc LPG. Nebo jsou tady leštěnky co jezdí 5k do roka a těm je jedno co to žere ... případně jsou tu ti co mají jen benzín...ale je to jejich věc at si každej koupí co chce.
Proč se furt musí někdo navážet a mít blbé kecy jako když na to nemáš kup si oktávku a podobné kraviny ...fakt toto mi leze krkem....
to jsou kecy egoismu ... ne fandofství značky.
Fanda si klidně koupí 20-40leté BMW a má z něj radost ...
Egoista si dost často kupuje co nejnovější aby mohl machrovat...bohužel jak vidět je tady dost takových lidí na klubu ..co si kupují jen prestiž a machrují ... a tak útočí na skupinu fandů a ohrnuje nos nad jiným smýšlením.

vyjadřuji se k odstavci 1. od giovany.
Giovany to napsal naprosto přesně. Vy dva jen nechápete co napsal nebo nechcete chápat? Všichni do jednoho jezdíte na LPG jen proto, že tím ušetříte (stejně jako já), ne proto že je to méně "závadné" a i když to tady nikdo nepřizná, jezdili by jste na plyn i kdyby to bylo škodlivější než spalování benzínu jen kvůli úspoře.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ale my to chápeme, my se úsporou netajíme a nestydíme se za ni.
Několikrát jsem zde na foru psal, že za auto jsem dal 85k Kč, LPG už mělo, za 7 let jsem najel statisíce km a rozdíl benzín-plyn u mě dělá 400k Kč za ty roky.
Majitelé ropáků je zhusta mají též kvůli úspoře, ale na rozdílnod nás plynařů emitují více NOx a sazí v případě absence DPF. A tom tato debata je. O znečišťování. Diesel euro4 má i papírově škodlivější emise než benzín euro2, proto zelenou plaketu v Germánii dávají dieselům až od euro4. A jakýkoli motor s katem a na LPG má nižší emise než ropák euro5.
Několikrát jsem zde na foru psal, že za auto jsem dal 85k Kč, LPG už mělo, za 7 let jsem najel statisíce km a rozdíl benzín-plyn u mě dělá 400k Kč za ty roky.
Majitelé ropáků je zhusta mají též kvůli úspoře, ale na rozdílnod nás plynařů emitují více NOx a sazí v případě absence DPF. A tom tato debata je. O znečišťování. Diesel euro4 má i papírově škodlivější emise než benzín euro2, proto zelenou plaketu v Germánii dávají dieselům až od euro4. A jakýkoli motor s katem a na LPG má nižší emise než ropák euro5.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
všichni naftomilci budou souhlasit s giovanymw. Napsal to sice pěkně ale pokud si mohu koupit V8 s LPG a jezdit za 14-17l LPG proč ne. Myslím si že je to dobrá příležitost jak si užívat ještě poslední desetiletí velkého objemu motoru.
Já osobně bych bral V8 ale spokojím se s R6 kde jezdit na LPG znamená jezdit kolem 11-12litru plynu což je super. A mohu tak klidně těch 30tis ročně najezdit. Pokud jsem jezdil první rok na benzín co stál 40kč litr najezdil jsem jen 10tis km. a Dneska už jsem dost peněz uspořil oproti naftě i benzínu.
Ano hodně lidí si koupí nové BMW v naftě proč ? protože nemá prachy platit o 3litry vyšší spotřebu za benzín. Zajimavé že spousta lidí koupí auto za 1-4mega a nemá na to si koupit krásnej čistej s perfektním zvukem benzínové BMW nebo jinu prestižní značku.
vždy když sednu do otcovo BMW 530xd tak říkám jak je to pěkně vybavené ale nastartuji a děs ...ten chrochták prostě k BMW nesedí. Je to škoda.
Kdyby tady stál benzín 20kč a nafta 30kč tak tady je 90procent lidí s benzínem. A tyto debaty by zde vubec nebyli.
Giovany oháníš se tím at ti nikdo nehaní chrochtavé nafty ale sám haníš LPG plyn. Takže se nad tím zamysli. A sám nehaň.
Já osobně bych bral V8 ale spokojím se s R6 kde jezdit na LPG znamená jezdit kolem 11-12litru plynu což je super. A mohu tak klidně těch 30tis ročně najezdit. Pokud jsem jezdil první rok na benzín co stál 40kč litr najezdil jsem jen 10tis km. a Dneska už jsem dost peněz uspořil oproti naftě i benzínu.
Ano hodně lidí si koupí nové BMW v naftě proč ? protože nemá prachy platit o 3litry vyšší spotřebu za benzín. Zajimavé že spousta lidí koupí auto za 1-4mega a nemá na to si koupit krásnej čistej s perfektním zvukem benzínové BMW nebo jinu prestižní značku.
vždy když sednu do otcovo BMW 530xd tak říkám jak je to pěkně vybavené ale nastartuji a děs ...ten chrochták prostě k BMW nesedí. Je to škoda.
Kdyby tady stál benzín 20kč a nafta 30kč tak tady je 90procent lidí s benzínem. A tyto debaty by zde vubec nebyli.
Giovany oháníš se tím at ti nikdo nehaní chrochtavé nafty ale sám haníš LPG plyn. Takže se nad tím zamysli. A sám nehaň.

"Ty to máš na plyn, jo? Ty jo... (gr, gr, ts, ts, bzz... sem si myslel, že seš ve vatě, ty seš teda socka, protože to máš na plyn...)
...
"Mám, protože to jezdí za půlku a nemá žádná extra negativa, obyčejný člověk to nepozná, ani když zvednu kapotu, natož aby to bylo cítit."
...
"Aha, ale stejně, kámoš měl favorita a furt se mu to sralo, nakonec měl KO motor..."
...
"To je možný, dřív taky lidi nastavovali předstih ručně za jízdy a dneska ti hlídá odstup tempomat s radarem."
...
"No, ale nemůžeš s tím do garáží a nemáš rezervu!"
...
"A proto to není pro každého..."
...
"Ale stejně jsi dobrodruh, já bych se v tom bál jezdit..."
...
smile...
...
"Mám, protože to jezdí za půlku a nemá žádná extra negativa, obyčejný člověk to nepozná, ani když zvednu kapotu, natož aby to bylo cítit."
...
"Aha, ale stejně, kámoš měl favorita a furt se mu to sralo, nakonec měl KO motor..."
...
"To je možný, dřív taky lidi nastavovali předstih ručně za jízdy a dneska ti hlídá odstup tempomat s radarem."
...
"No, ale nemůžeš s tím do garáží a nemáš rezervu!"
...
"A proto to není pro každého..."
...
"Ale stejně jsi dobrodruh, já bych se v tom bál jezdit..."
...
smile...

“Ability is what you're capable of doing.”
Tak to že pro drtivou většinu lidí je LPG jen o úspoře peněz je snad jasný. Kecy o ekologii jsou jen úsměvný kecy. Ten kdo to s environmentem myslí opravdu vážně, určitě neprovozuje osmihrnek.
Pro někoho je LPG mrzačení auta, pro někoho je to nutný ústupek poměrně značný úspoře provozních nákladů. Je to věcí pohledu. Nic proti ničemu. Ať si každej myslí co chce. Je to jeho právo.
Fórum je tu mj. od toho, aby lidi prezentovali svý názory. Každej názor má svojí váhu a svý místo. Lidi tím prezentují sami sebe. S názory můžeme souhlasit i nesouhlasit, můžeme o nich diskutovat.
LPG není pro každýho a taky nikdo nikoho nenutí, aby na to jezdil.
P.S. Zastáncům LPG se divím, že se za to tak perou. Čim víc lidí bude na LPG jezdit, tim dřív "někomu" dojde že když to zdaní, tak získá další miliardy do děravýho rozpočtu.
Pro někoho je LPG mrzačení auta, pro někoho je to nutný ústupek poměrně značný úspoře provozních nákladů. Je to věcí pohledu. Nic proti ničemu. Ať si každej myslí co chce. Je to jeho právo.
Fórum je tu mj. od toho, aby lidi prezentovali svý názory. Každej názor má svojí váhu a svý místo. Lidi tím prezentují sami sebe. S názory můžeme souhlasit i nesouhlasit, můžeme o nich diskutovat.
LPG není pro každýho a taky nikdo nikoho nenutí, aby na to jezdil.
P.S. Zastáncům LPG se divím, že se za to tak perou. Čim víc lidí bude na LPG jezdit, tim dřív "někomu" dojde že když to zdaní, tak získá další miliardy do děravýho rozpočtu.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
S prostředním odstavcem souhlasím bezvýhradně.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Zdravím BMW V8 jsem si pořídil protože jsem si ho vždy přál (měl jsem i Tatra 603 také to byl V8) mám na to abych si tam dal LPG a přesto to v žádném případě neudělám - bylo by mi to líto - jako bych tomu autu zabil duši. A také pořád myslet na to že v Ostravě nesmím do podzemních garáží a že jich je tu hodně je pro mě nemyslitelné. Jen mně zpětně mrzí že jsem tehdá při koupi trochu nepřidal a nekoupil BMW 7 12válec, který byl také na prodej. A přeji všem ať si jezdí jen ve vysněných autech. 

@Giovany:
Ja mam V8 s LPG proto, ze proste muzu
Koupil jsem ojety auto za par korun a jezdim za par korun. Jezdim si krasne. Je to legalni zpusob provozu. Jestli jsem kvuli tomu socka co nema na to koupit auto za 2 kostky a lit do toho dvakrat drazsi palivo, tak at
Za ekologii se neschovavam a naftovy auta respektuju. Sam bych si naftu ale nekoupil, protoze mi nevyhovuje svymi vlastnostmi.
Nevim, co je k nepochopeni na velkoobjemovem motoru na LPG. Nekdo to vidi jako przneni, tak jezdi na benzin. Nekdo to vidi jako levne jezdeni, tak jezdi na plyn.
Pises: "LPG fakt pochopím jen ve Fábii či podobném autě...tam si fakt nikdo na nic nehraje..kdo chce pochopí"
Ja si na neco hraju? Na co? Ve Fabii bych si nehral? Tu hranici tvori znacka auta nebo objem motoru? Definuj tu hranici
Tvuj prispevek me zaujal, ale jen ze zacatku, pak mi to prestalo davat smysl, proto reaguju. Neni to zadny utok
Ja mam V8 s LPG proto, ze proste muzu

Koupil jsem ojety auto za par korun a jezdim za par korun. Jezdim si krasne. Je to legalni zpusob provozu. Jestli jsem kvuli tomu socka co nema na to koupit auto za 2 kostky a lit do toho dvakrat drazsi palivo, tak at

Nevim, co je k nepochopeni na velkoobjemovem motoru na LPG. Nekdo to vidi jako przneni, tak jezdi na benzin. Nekdo to vidi jako levne jezdeni, tak jezdi na plyn.
Pises: "LPG fakt pochopím jen ve Fábii či podobném autě...tam si fakt nikdo na nic nehraje..kdo chce pochopí"
Ja si na neco hraju? Na co? Ve Fabii bych si nehral? Tu hranici tvori znacka auta nebo objem motoru? Definuj tu hranici

Tvuj prispevek me zaujal, ale jen ze zacatku, pak mi to prestalo davat smysl, proto reaguju. Neni to zadny utok

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Jak to tu čtu tak mi z toho vyplývá jediné...
Každý je svého štěstí strůjcem... každý si může dělat co chce - proč by nemohl mít V8 v LPG? je to jeho věc... Já mám jako daylinu taky plyňáka a nedám na ni dopustit (ne ve Fábce ale v Octavce)
ALE
Je to i o tom, že chci mít jako druhý (v mém případě páté) auto na NAFTU - a proč mi někdo jen hází klacky pod nohy když chci to auto prostě mít, když vím, že samoučelná kurvítka v něm jsou opravdu jen samoúčelná kurvítka (proto jsem je ihned dal z auta do hajzlu - a v ten moment jsem ekoterorista v očích "gůglistů" a "odborníků" na ekologii) - a to, že celou záležitost někdo zakrývá pod ekologii? Je to žvást (zkuste při hledání faktů a pravdy použít někdy něco jiného než gůgl a vycházet z principů fyziky a zdravého rozumu)...
Pak tu čtu názor, že "zpřísnit prohlídky STK a abych to ještě zaplatil" to se mi opravdu obrací krevní oběh! Proč? Za co? Co jsem udělal? "Protože jsem hodně jed a hodně pil?" STK jsem na BMW dělal minulej týden a bez protekce prošel na výbornou (světe div se i bez kurvítek), tak proč mám krmit něčí nenažranou držku???? Nechápu.
To kdo s čím a jak jezdí je jen jeho věc, když to auto je v cajku (nemyslímtím, že jako první investici dal super hustý repra a rádio pajonýr) po motorvé stránce. Je to to samý jako s čipováním - proč se to dělá - no protože valná většina z nás (včetně mě) prostě na Nissan GTR nemá - no tak čipnu tu svou Oktávěnku, abych měl aspoň trošku víc kobylek pod plynem a hustej pocit - je to každýho věc!
Jinak zastávám názor, že z kompromisem to v autech nejde - proto mám pro každou příležitost jiné - které každé jednotlivě je určeno čistě k danému účelu, tzn. když si chci zadračit rozhodně nesáhnu po své Octávě v LPG a nebo BMW v dízlu... a když jedu do Kaufu tak zase Octule bohatě postačí...
Každý je svého štěstí strůjcem... každý si může dělat co chce - proč by nemohl mít V8 v LPG? je to jeho věc... Já mám jako daylinu taky plyňáka a nedám na ni dopustit (ne ve Fábce ale v Octavce)
ALE
Je to i o tom, že chci mít jako druhý (v mém případě páté) auto na NAFTU - a proč mi někdo jen hází klacky pod nohy když chci to auto prostě mít, když vím, že samoučelná kurvítka v něm jsou opravdu jen samoúčelná kurvítka (proto jsem je ihned dal z auta do hajzlu - a v ten moment jsem ekoterorista v očích "gůglistů" a "odborníků" na ekologii) - a to, že celou záležitost někdo zakrývá pod ekologii? Je to žvást (zkuste při hledání faktů a pravdy použít někdy něco jiného než gůgl a vycházet z principů fyziky a zdravého rozumu)...
Pak tu čtu názor, že "zpřísnit prohlídky STK a abych to ještě zaplatil" to se mi opravdu obrací krevní oběh! Proč? Za co? Co jsem udělal? "Protože jsem hodně jed a hodně pil?" STK jsem na BMW dělal minulej týden a bez protekce prošel na výbornou (světe div se i bez kurvítek), tak proč mám krmit něčí nenažranou držku???? Nechápu.
To kdo s čím a jak jezdí je jen jeho věc, když to auto je v cajku (nemyslímtím, že jako první investici dal super hustý repra a rádio pajonýr) po motorvé stránce. Je to to samý jako s čipováním - proč se to dělá - no protože valná většina z nás (včetně mě) prostě na Nissan GTR nemá - no tak čipnu tu svou Oktávěnku, abych měl aspoň trošku víc kobylek pod plynem a hustej pocit - je to každýho věc!
Jinak zastávám názor, že z kompromisem to v autech nejde - proto mám pro každou příležitost jiné - které každé jednotlivě je určeno čistě k danému účelu, tzn. když si chci zadračit rozhodně nesáhnu po své Octávě v LPG a nebo BMW v dízlu... a když jedu do Kaufu tak zase Octule bohatě postačí...
Tohle jsem slyšel asi 1000x. Chodí ke mě na dílnu spousta lidí co mají ostatní auta než V8 R6 apod. Všichni počítají se spotřebou 4,5L/100km ale ročně najedou do 10tis kmHanz píše:"Ty to máš na plyn, jo? Ty jo... (gr, gr, ts, ts, bzz... sem si myslel, že seš ve vatě, ty seš teda socka, protože to máš na plyn...)
...
"Mám, protože to jezdí za půlku a nemá žádná extra negativa, obyčejný člověk to nepozná, ani když zvednu kapotu, natož aby to bylo cítit."
...
"Aha, ale stejně, kámoš měl favorita a furt se mu to sralo, nakonec měl KO motor..."
...
"To je možný, dřív taky lidi nastavovali předstih ručně za jízdy a dneska ti hlídá odstup tempomat s radarem."
...
"No, ale nemůžeš s tím do garáží a nemáš rezervu!"
...
"A proto to není pro každého..."
...
"Ale stejně jsi dobrodruh, já bych se v tom bál jezdit..."
...
smile...

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Chci aby bylo jasno v tom...že plně respektuji právo každého jedince na jeho osobní volbu a svobodné rozhodování....zzeli píše:@Giovany:
Ja mam V8 s LPG proto, ze proste muzu
Koupil jsem ojety auto za par korun a jezdim za par korun. Jezdim si krasne. Je to legalni zpusob provozu. Jestli jsem kvuli tomu socka co nema na to koupit auto za 2 kostky a lit do toho dvakrat drazsi palivo, tak atZa ekologii se neschovavam a naftovy auta respektuju. Sam bych si naftu ale nekoupil, protoze mi nevyhovuje svymi vlastnostmi.
Nevim, co je k nepochopeni na velkoobjemovem motoru na LPG. Nekdo to vidi jako przneni, tak jezdi na benzin. Nekdo to vidi jako levne jezdeni, tak jezdi na plyn.
Pises: "LPG fakt pochopím jen ve Fábii či podobném autě...tam si fakt nikdo na nic nehraje..kdo chce pochopí"
Ja si na neco hraju? Na co? Ve Fabii bych si nehral? Tu hranici tvori znacka auta nebo objem motoru? Definuj tu hranici
Tvuj prispevek me zaujal, ale jen ze zacatku, pak mi to prestalo davat smysl, proto reaguju. Neni to zadny utok
Já tím myslel jen to...že řada lidí kteří si koupili velký motor..a splnili si svuj sen jak ty říkáš...si právě díky existenci alternativního paliva jako je LPG ci CNG ...mohou vůbec dovolit s tím jezdit..páč..v opačném případě..bys měsíc šetřil na díly..pak na mechaniky v servisu..a pak by ti možná zbylo na benzin..a v něděli bys mohl vyvezt rodinu na oběd..Pak bys poslušně zaparkoval svůj koráb do garáže a sedl by sis do fábie..a byl bys nohama na zemi..Je tu řada podnikatelů..co prachy vydělají..ale spousta techto aut provozují lidé co chodí běžně do zaměstnání...
A takové auto a jeho provozování v dnešní době...je už jen o čístém fandovství...
O co mi jde...jde mi o to že pokud říkáš že si na nic nehraješ... ale hraješ.. hraješ si na někoho kdo si koupí za pár korun luxusní auto..a je to jedno jestli 7 er nebo a8...a pak abys jej vubec uživil musíš do nej dát plyn ..tedy hraješ si na někoho kdo vypádá že na to má..ale vlastně jen díky lpg mužeš autem jezdit..Pochop v tom nejsi sám... takových je spousty.. nelze za to někoho odsuzovat..ale!!!
Pochop
nikomu nic nezávidím..mám to za sebou..jen spousta lidí si ten fakt nechce přiznat....díky lpg je to auto provozovatelné..na benzin je to smrt!!
Nojo, ale vtip je v tom, ze penez mam dost, ale nebudu je vyhazovat za palivo1, kdyz tam muzu davat palivo2, ktere ma polovicni cenu. A myslim, ze nejsem sam. I nekteri lide zde na foru priznali, ze plyn tam maji z duvodu viz vyse, nebudu je jmenovat.
Kdyz bych byl uspesny podnikatel, tak je mi jedno jaky davam palivo, protoze stejne ty prachy je potreba utratit, aby se neplatila na konci roku dan ze zisku a musel bych jinak kupovat jiny blbosti. Ale jako NEpodnikatel budu uvazovat proste jinak a budu setrit na palivu, abych penize mohl vrazit jinam.
Kdybych s penezi nehospodaril (a nejde jen o benzin) tak bych si ve vysledku nemohl dovolit ani tu fabii. Chapu, ze nekdo by radeji jedl suchy chleba nez jezdil na plyn, ale ja a spoustu dalsich lidi to resi jinak.
Jinak kdyz jsem mel V6 motor, tak ten jsem nechal v benzinu, protoze tam by nebyla uspora tak velka plus dalsi nevyhody. Cili jednam ciste ekonomicky a nejsem takovy srdcar, abych vlajkove lodi znacky BMW kupoval drahe palivo, kdyz mam alternativu.
Neni to tedy tak, ze bychom za benzin utratili posledni kacky
Koneckoncu proto existuji naftove motory...protoze maji za ukol usetrit lidem, co jezdi dlouhe streky (prosim ted neresit, jaka je realita, u starsich aut obzvlast). Proto i v BMW leti downsizing, protoze lidi chteji nizsi spotrebu, chteji usetrit. I v rade G budou slabe motory, ktere s autem sotva pohnou, ale budou mit nizkou spotrebu a hodne se takovych proda. Pochybuju, ze lidi kupuji slabe benziny proto, ze jsou super ekologicke
Ano, chapu pristup, ze srdcar nezprzni zachovalou e38 nebo e32 s V12 plynem, protoze ze skvostu by mel bezcenou plechovku, kterou by mohl shodit ze skaly. Ale to neni muj pripad. Ja to mam jako luxury a zaroven daily car. A ze jsou tyhle auta k mani za par korun (obcas, ted nemyslim cikan wageny za 50k, tech je mraky) je jen dalsi vyhoda.
Vic uz ze me asi nevypadne
Kdyz bych byl uspesny podnikatel, tak je mi jedno jaky davam palivo, protoze stejne ty prachy je potreba utratit, aby se neplatila na konci roku dan ze zisku a musel bych jinak kupovat jiny blbosti. Ale jako NEpodnikatel budu uvazovat proste jinak a budu setrit na palivu, abych penize mohl vrazit jinam.
Kdybych s penezi nehospodaril (a nejde jen o benzin) tak bych si ve vysledku nemohl dovolit ani tu fabii. Chapu, ze nekdo by radeji jedl suchy chleba nez jezdil na plyn, ale ja a spoustu dalsich lidi to resi jinak.
Jinak kdyz jsem mel V6 motor, tak ten jsem nechal v benzinu, protoze tam by nebyla uspora tak velka plus dalsi nevyhody. Cili jednam ciste ekonomicky a nejsem takovy srdcar, abych vlajkove lodi znacky BMW kupoval drahe palivo, kdyz mam alternativu.
Neni to tedy tak, ze bychom za benzin utratili posledni kacky


Ano, chapu pristup, ze srdcar nezprzni zachovalou e38 nebo e32 s V12 plynem, protoze ze skvostu by mel bezcenou plechovku, kterou by mohl shodit ze skaly. Ale to neni muj pripad. Ja to mam jako luxury a zaroven daily car. A ze jsou tyhle auta k mani za par korun (obcas, ted nemyslim cikan wageny za 50k, tech je mraky) je jen dalsi vyhoda.
Vic uz ze me asi nevypadne

Podle mě nejde o ekologii vůbec nikomu,je mi u prdele jakou auta plní normu atd,stejně jako 90% dalším co jezdí autem... Jedině dobře že spousta lidí lpg odsuzuje,protože čim více se budou auta na lpg rozrůstat,tak časem poroste i cena lpg... Nevidim v tom žádné prznění auta a nevratné změny,prostě když už tam plyn nebudu chtít,tak auto uvedu do původního stavu a nikdo nepozná nic. Nálepku na autě nemám,nechci a ani mít nebudu,provoz na lpg mě nijak neomezuje,protože v podzemích garážích parkuji běžně a ještě se nikdo neotrávil,nic nebouchlo atd. Na dílně když si nastartuju svého plyňáka na půl hoďky,tak o tom skoro nevim a když na pár minut nastaruji "moderní" chrochtu tak mě štípou oči,blbě se mi dejchá a z toho usuzuju,že bych zakázal vjezd ropákům do podzemních garaží a vlastně i do tunelů,protože pokud je tam zácpa,tak se v tom smradu z TDI předemnou nedá bejt 
Super příhoda z BMW Cartec,pán s novou 740d vysvětloval technikovi že jeho nová 740d žere o půl litru více než jeho stará 740d a jak je to možné,že chce auto s takovou spotřebou vrátit atd. Po půl hodině jejich plodného rozhovoru sem odešel a smál se ještě doma,auto za 3mega a pán má o půl litru vyšší spotřebu


Super příhoda z BMW Cartec,pán s novou 740d vysvětloval technikovi že jeho nová 740d žere o půl litru více než jeho stará 740d a jak je to možné,že chce auto s takovou spotřebou vrátit atd. Po půl hodině jejich plodného rozhovoru sem odešel a smál se ještě doma,auto za 3mega a pán má o půl litru vyšší spotřebu



BMW E34 540iA


Trochu OT:
jen legrace z práce ... taková srandička
porovnání spotřeby usporné A8 tdi 4litr V8 a pak W12 A8 6,2i benzín.
Tak nafta jezdí za 11,1litru průměr a ten benzín nejsilnější co se dělá do A8 W12 žere 13,4litru se závodníkem kterým opravdu šéf je a jezdí dost rychle všude jak magor.
Takže dva superbohatí lidé jelikož mají každej přes miliardu tak mají každej auto za 3,5 a druhej za 4,6mega a to nejžravější má dlouhodobou spotřebu jen o 2,3litru vyšší než ta usporná nafta ...mě to opravdu přišlo hodně k smíchu ...proč si někdo kdo má tolik peněz že neví co s něma kupuje V8 naftu ?
Nějak tomu nerozumím. Prostě nafta ano dobře 3litr co jezdí za 7-8litru tam uspora nějaká je ale dál už má bejt jen benzín 5-6litrovej. když je tam rozdíl tak malej oproti V8 v naftě která opravdu postrádá smysl.
Hodně mě to pobavilo. O projevu chrochtáku V8 vs W12 lahodného zvuku nebudu ani mluvit.
Nějak nechápu kupovaní V8 nafty u těchto drahejch Audin nebo například BMW 7er. když jsou to většinou ředitelé firem a papaláši či obchodníci. tak bud mají 3litr v naftě nebo benzín.
Ty dálky dokáže i W12 jezdit kolem 10litrů i lehce pod.
Jinak není lepší si užívat u staršího modelu V8 či V12 s LPG než chrochtomila s 2 či 3litrem když ten pocit a radost a zvuk motoru je někde uplně jinde? i projev mi více sedí k 7er či A8 pokud beru i jiné značky aut.
Navíc pak i výsledná spotřeba bude lepší jako u nafty. i tolik problémů člověk neřeší jako u nafty.
A to že si někdo něco myslí nebo ne je nepodstatné ... koupím si sám co chci. A pokud má člověk auto na denní ježdění a opravdu dává 25-30tis km ročně a více má LPG velkej smysl. Já například jezdím kolem 11,5litru dlouhodobé spotřeby LPG. A mohu si užívat auto kdykoliv.
Něco jiného jsou leštěnky v garáži na pár dní v roce to sem netahejme ...tam jedině benzín to je jasné.

jen legrace z práce ... taková srandička
porovnání spotřeby usporné A8 tdi 4litr V8 a pak W12 A8 6,2i benzín.
Tak nafta jezdí za 11,1litru průměr a ten benzín nejsilnější co se dělá do A8 W12 žere 13,4litru se závodníkem kterým opravdu šéf je a jezdí dost rychle všude jak magor.
Takže dva superbohatí lidé jelikož mají každej přes miliardu tak mají každej auto za 3,5 a druhej za 4,6mega a to nejžravější má dlouhodobou spotřebu jen o 2,3litru vyšší než ta usporná nafta ...mě to opravdu přišlo hodně k smíchu ...proč si někdo kdo má tolik peněz že neví co s něma kupuje V8 naftu ?
Nějak tomu nerozumím. Prostě nafta ano dobře 3litr co jezdí za 7-8litru tam uspora nějaká je ale dál už má bejt jen benzín 5-6litrovej. když je tam rozdíl tak malej oproti V8 v naftě která opravdu postrádá smysl.
Hodně mě to pobavilo. O projevu chrochtáku V8 vs W12 lahodného zvuku nebudu ani mluvit.
Nějak nechápu kupovaní V8 nafty u těchto drahejch Audin nebo například BMW 7er. když jsou to většinou ředitelé firem a papaláši či obchodníci. tak bud mají 3litr v naftě nebo benzín.

Ty dálky dokáže i W12 jezdit kolem 10litrů i lehce pod.
Jinak není lepší si užívat u staršího modelu V8 či V12 s LPG než chrochtomila s 2 či 3litrem když ten pocit a radost a zvuk motoru je někde uplně jinde? i projev mi více sedí k 7er či A8 pokud beru i jiné značky aut.
Navíc pak i výsledná spotřeba bude lepší jako u nafty. i tolik problémů člověk neřeší jako u nafty.
A to že si někdo něco myslí nebo ne je nepodstatné ... koupím si sám co chci. A pokud má člověk auto na denní ježdění a opravdu dává 25-30tis km ročně a více má LPG velkej smysl. Já například jezdím kolem 11,5litru dlouhodobé spotřeby LPG. A mohu si užívat auto kdykoliv.
Něco jiného jsou leštěnky v garáži na pár dní v roce to sem netahejme ...tam jedině benzín to je jasné.


Já mám podle controllingu dlouhodobou spotřebu 7,3l, kolega se stejnym autem a stejnou motorizací má spotřebu 5,1. Co člověk, to jinej styl jízdy. Těžko to porovnávat.Filozof píše:jen legrace z práce ... taková srandička
porovnání spotřeby usporné A8 tdi 4litr V8 a pak W12 A8 6,2i benzín.
Tak nafta jezdí za 11,1litru průměr a ten benzín nejsilnější co se dělá do A8 W12 žere 13,4litru se závodníkem kterým opravdu šéf je a jezdí dost rychle všude jak magor.
Takže dva superbohatí lidé jelikož mají každej přes miliardu tak mají každej auto za 3,5 a druhej za 4,6mega a to nejžravější má dlouhodobou spotřebu jen o 2,3litru vyšší než ta usporná nafta ...mě to opravdu přišlo hodně k smíchu ...

Nicméně spotřeba W12 6,2i při svižný jízdě (ani neříkám závodní, jako ty) jen 13,4l ...... I neuvěřitelné je asi možné.

Pavroch - ok v pořádku stále lepší jakobys jezdit v naftovém autě a lil do něj nějaké sračky za 20kč jako někteří co se pokouší jezdit na olej a podobně.
Teddy ano je to střelec a udivuje mě spotřeba sice na dálky ale prostě W12 dokáže jezdit asi usporně jako V8 novější generace už nejezdí jak ty staré za 15-16litru pruměr. Dneska opravdu i W12 se dokáže motat kolem 13-14litru .... většinou 160-200 tempomat a jede se ... do němec nebo francie a zpátky. To je šéf ale občas tlačí i okresky 150-180km-h je to sebevrah ale ten W12 se jen poflakuje při těchto rychlostech ...
Ve městě není problém kolem 18-20litru jezdit uplně v pohodě.
Ale dálky stím umí i pod 10 ale zase jde o člověka ... jednou už jsem psal že stim jel někdo jinej a dojel a měl na budíku 10,5litru spotřebu .... protože prostě jel normálně jako člověk.
Teddy ano je to střelec a udivuje mě spotřeba sice na dálky ale prostě W12 dokáže jezdit asi usporně jako V8 novější generace už nejezdí jak ty staré za 15-16litru pruměr. Dneska opravdu i W12 se dokáže motat kolem 13-14litru .... většinou 160-200 tempomat a jede se ... do němec nebo francie a zpátky. To je šéf ale občas tlačí i okresky 150-180km-h je to sebevrah ale ten W12 se jen poflakuje při těchto rychlostech ...
Ve městě není problém kolem 18-20litru jezdit uplně v pohodě.
Ale dálky stím umí i pod 10 ale zase jde o člověka ... jednou už jsem psal že stim jel někdo jinej a dojel a měl na budíku 10,5litru spotřebu .... protože prostě jel normálně jako člověk.