Napsal: čtv 05.02.2015 09:34
No vidíš a to si servisuješ sám a jsi na tom relativně dobře. Řekni to těm co to dávají do servisu.
Sám přiznáváš že 745i s LPG jezdí jako 530d s manuálem. To mi stačí. k vysvětlení.
Mám zkušenosti sice slabším motorem ale 11-11,5lpg si vezme taky 728i s LPG. Dálky pod 10L dávám v pohodě.
Takže sice ne 4-5litr ale menší motor. Kamarády co tyto motorizace mají a jezdí mraky km mám taky jak naftové 530d tak 545i a 745i i 750i.
A nejedné jsem se svezl a pár jich řídil. jeden to má naopak prodal 530d a má 745i s LPG a je velice spokojenej a chrochtá si blahem probírali jsme i spotřeby a vše si pěkně zaznamenává. takže je to krásně vidět.
LPG se přepíná později pouze v zimě 1-2km jinak třičtvrtě roku to přepne na pár set metrech. V létě během pár sekund.
Ty to máš akorát naopak. Tak je dobře že jsi to napsal a potvrdil.
530d s manuálem vyrovnává se 745i nebo 545i co se spotřeby týče...
Ale už jsi někdy jel štreku za 10litru lpg ? A s 530d vyrovnáváš 5litry nafty ? myslím si že ne. Že pojedeš mnohem dráž s tou naftou počítej 6-7 dálku a ted jezdi dlouhé štreky desítky tisíc km. Pak to všechno spočítej pěkně.
Další at každej pořeší sám co je mu bližší.
At si každej koupí co chce.
Jedni budou zastánci nafty a jedni zase LPG. A tak to bude na věky věků
Ale je dobré vědět že jsou tady alternativy. A né vždy jen nafta je úspornější pro každého.
Hodně lidí může naftu kdejak šmelinařit nebo shánět levněji to pak chápu že budou mít raději. jinak je to hodně vyrovnané s autem s LPG osobně pak záleží kdo co preferuje.
Nafta byla výhodná před 10lety a možná u nového auta (firemní vozový park) kde se hodně jezdí za pár litrů to je jiné.
Je to na každém co více preferuje.
A jsem rád že jsi reagoval a potvrdil co zde píšeme... Tanner540i
Někde se vyrovnává a jinde je na tom LPG lépe.
Sám přiznáváš že 745i s LPG jezdí jako 530d s manuálem. To mi stačí. k vysvětlení.
Mám zkušenosti sice slabším motorem ale 11-11,5lpg si vezme taky 728i s LPG. Dálky pod 10L dávám v pohodě.
Takže sice ne 4-5litr ale menší motor. Kamarády co tyto motorizace mají a jezdí mraky km mám taky jak naftové 530d tak 545i a 745i i 750i.
A nejedné jsem se svezl a pár jich řídil. jeden to má naopak prodal 530d a má 745i s LPG a je velice spokojenej a chrochtá si blahem probírali jsme i spotřeby a vše si pěkně zaznamenává. takže je to krásně vidět.
LPG se přepíná později pouze v zimě 1-2km jinak třičtvrtě roku to přepne na pár set metrech. V létě během pár sekund.
Ty to máš akorát naopak. Tak je dobře že jsi to napsal a potvrdil.
530d s manuálem vyrovnává se 745i nebo 545i co se spotřeby týče...
Ale už jsi někdy jel štreku za 10litru lpg ? A s 530d vyrovnáváš 5litry nafty ? myslím si že ne. Že pojedeš mnohem dráž s tou naftou počítej 6-7 dálku a ted jezdi dlouhé štreky desítky tisíc km. Pak to všechno spočítej pěkně.
Další at každej pořeší sám co je mu bližší.
At si každej koupí co chce.
Jedni budou zastánci nafty a jedni zase LPG. A tak to bude na věky věků
Ale je dobré vědět že jsou tady alternativy. A né vždy jen nafta je úspornější pro každého.
Hodně lidí může naftu kdejak šmelinařit nebo shánět levněji to pak chápu že budou mít raději. jinak je to hodně vyrovnané s autem s LPG osobně pak záleží kdo co preferuje.
Nafta byla výhodná před 10lety a možná u nového auta (firemní vozový park) kde se hodně jezdí za pár litrů to je jiné.
Je to na každém co více preferuje.
A jsem rád že jsi reagoval a potvrdil co zde píšeme... Tanner540i

Někde se vyrovnává a jinde je na tom LPG lépe.