No jo, na Snejkovou ex 760 asi jen tak něco nedosáhne, co se výbavy týče
Fakt nevim, proč se tu furt dohadujete o hovnu
Prostě 7er bývaji vybavenější, než E6x nebo chudinký E9x, ale srovnávat to mi přijde jako uplnej nesmysl.. Přijde mi to jako by někdo řekl, ukaž mi pežota (nebo jak se to píše), kterej má stejnej znak jako renolt (taky divně psaný

)
Prostě ty obě auta jsou uplně jiný. Zase E9x a E6x je o dost zábavnější, ovladatelnější, určitě na pohled atraktivnější ( i když E65/6 po faceliftu je podle mě dost pěkná) a tak dále. A naprosto bez zaujatosti a s rukou na srdci, protože už to tu nejde pořád dokola číst a nic neříct

- E6x se sere naprosto stejně jako E65/6. Ano, na každém z těch aut jsou v několika poruchách rozdíly - je jasný, že E65 nepopraskaj kabely v 5tých dveřích, nesere se jim CCC atd, no dobře, tak se zeptejte v BMW, co na 7er stojí třeba novej tlumič, oprava DD (který většina slušných 7er má), ASK , oprava hydrokufru atd..? Těch jednotek co je v 7er

Nedejbůh nabourej třeba takovou pěknou E65 s aktivnim tempomatem a Nightvision, to si to radši jít hodit, než tyhle dvě věcičky zaplatit

Ze začátku byly E65 známý jako dost poruchový, zajímavý je, že posledních pár let tady na klubu je tvrzen opak. A proč stojej tak málo?? Stačí se logicky zamyslet, takovej koráb, vládní auto, pohodlný jako prase a ty korunky co za to chtěji

Říkám to naprosto nezaujatě, ale přijde mi to, že tu pár lidí zavelelo E65 SE VůBEC NESEROU a všichni ho jako ovečky následujou ANO JE TO TAK

Všechny auta se serou a BMW s elektronikou a elektrikou jako E6x a E65/6 kort.
Jinak mám rád benzíny i diesely a i LPG v autě je šikovná věc. Jak jsem psal, provozuju Diesel i benzín+LPG. Obojí jsou naprosto odlišná auta, na naprosto jiné využití. Ovšem když bych zaměnil jejich motorizace, tak bych neušetřil. Tim myslim, že kdybych místo 530d měl 530i LPG, tak s mým využitím (jen účelné - dovolené atd., žádný loudačky okolo komína nebo dailycar) bych neušetřil a jen by mě otravovalo hlídat pumpy s LPG, dojezd (těm diodám u LPG se nikdy nedá stopro věřit) a další faktory. Natankuju a jedu na naftu,s krásnym výkonem a komfortem. Žádnej bordel z hlučnosti nafťáku, jak se tu píše se nekoná
Pak je tu těžký SUV 4x4, větší objem,automat, na LPG. To je tak nějak "DailyCar", jedu s ním kdykoliv,kamkoliv,kudykoliv

Ohřáty je to docela rychle, na plyn se to přepne po asi dvou kilometrech (Filozofe, je lepší nastavit si jednotku,aby přepínala aspoň ve 25-30stupních a ne po sto metrech). Do tohodle auta je LPG jako stvořený. Neštve mi vysoká spotřeba po měste nebo když blbnu v terénu. Ale jak tu bylo zmíněno tahání vleku/plata, tak u benzínu s LPG se zvedne spotřeba rapidně, což u nafty zanedbatelně - když obě auta fungují naprosto jak mají. To neni z mojí zkušenosti - nemám na E61 tažný, ale známej má E61 diesel s koulí a plato zvládá bezproblému a s pěknou spotřebou, cca o 1 - 1,5L vyšší. Na to se já s LPG nedostanu ani za boha. A benzín dostává opravdu víc za uši. Ono vytáhnout loď z vody neni fakt nic pro slabý auta. Když pominu trpící spojku u manuálu, tak chybí ten kroutící moment (u většiny aut). S autem na plyn co mám teď by to problém nebyl, tam je "přídavka" Low Range. S tim z fleku roztáhneš rodinej dům, ale třeba s E60 benzínovou bych to asi nedělal.. V tomhle konkrétnim autě by už podle mě nafta ztrácela smysl, když by to žralo stejně jako prokoplý ..
Jo a menší drobnost - nesrovnávat 2,8 M52 s dnešníma benzínama, protože takhle spolehlivý a servisně nenáročný motory už dneska nejsou
