Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#181 Příspěvek od Filozof »

No vidíš a to si servisuješ sám a jsi na tom relativně dobře. Řekni to těm co to dávají do servisu.

Sám přiznáváš že 745i s LPG jezdí jako 530d s manuálem. To mi stačí. k vysvětlení.

Mám zkušenosti sice slabším motorem ale 11-11,5lpg si vezme taky 728i s LPG. Dálky pod 10L dávám v pohodě.
Takže sice ne 4-5litr ale menší motor. Kamarády co tyto motorizace mají a jezdí mraky km mám taky jak naftové 530d tak 545i a 745i i 750i.
A nejedné jsem se svezl a pár jich řídil. jeden to má naopak prodal 530d a má 745i s LPG a je velice spokojenej a chrochtá si blahem probírali jsme i spotřeby a vše si pěkně zaznamenává. takže je to krásně vidět.

LPG se přepíná později pouze v zimě 1-2km jinak třičtvrtě roku to přepne na pár set metrech. V létě během pár sekund.

Ty to máš akorát naopak. Tak je dobře že jsi to napsal a potvrdil.
530d s manuálem vyrovnává se 745i nebo 545i co se spotřeby týče...

Ale už jsi někdy jel štreku za 10litru lpg ? A s 530d vyrovnáváš 5litry nafty ? myslím si že ne. Že pojedeš mnohem dráž s tou naftou počítej 6-7 dálku a ted jezdi dlouhé štreky desítky tisíc km. Pak to všechno spočítej pěkně.

Další at každej pořeší sám co je mu bližší.
At si každej koupí co chce.

Jedni budou zastánci nafty a jedni zase LPG. A tak to bude na věky věků

Ale je dobré vědět že jsou tady alternativy. A né vždy jen nafta je úspornější pro každého.

Hodně lidí může naftu kdejak šmelinařit nebo shánět levněji to pak chápu že budou mít raději. jinak je to hodně vyrovnané s autem s LPG osobně pak záleží kdo co preferuje.
Nafta byla výhodná před 10lety a možná u nového auta (firemní vozový park) kde se hodně jezdí za pár litrů to je jiné.

Je to na každém co více preferuje.

A jsem rád že jsi reagoval a potvrdil co zde píšeme... Tanner540i :)
Někde se vyrovnává a jinde je na tom LPG lépe.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#182 Příspěvek od Pazdi »

filozofe, filozofe - řekl bych, že jsi to vůbec nepochopil, vytrhl nějaké věty z celého příspěvku, položil je tak, aby ti vyhovovali:) poslední věc, co sem napíšu, pak to nemá smysl, jsi jak zaseknutý kolovrátek (už tě skoro podezírám, že tě sponzorují firmy montující nebo prodávající LPG :lol: )

takže, tanner napsal: "...Muzu te ujistit, ze co se paliva tyka, pri stejnem stylu jizdy vychazi naklady na 100km stejne u 545i LPG jak u 530d s manualem. Vsimam si vseobecneho fenomenu "zapominat" ke spotrebe auta na LPG pripocitat jizdu za studena na benzin..." čímž bych řekl, že nechtěl říct, jestli je nafta nebo v8 rychlejší, lepší nebo jede stejně...ale, že není příliš pravda to, co se tady omývalo, jak LPG bude jezdit výrazně levněji...a reagoval tím na to, co jsi napsal ty: "...5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř. ..."

PS: jestli víš o tom, kde mi půjčí na tejden pětilitr v LPG, abych si to zkusil - sem s tím, možná rád přehodnotím současný stav a sednu "na prdel":)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#183 Příspěvek od kurevtor »

:lol: :lol: chápu, že má každý svůj názor a své preference, ale nechápu, proč si je musíte navzájem neustále tlačit do hlav? :lol: ne, že by to pak tady nebylo ještě zábavnější, ale proč se navzájem snažíte přesvědčit? :-D

moc se mi nelíbí ta vyjádření Teddyho a Giovanniho1971... že se mají lidé s LPG cítit jako socky, že je to mrzačení auta atd... ale OK, nikomu neberu jeho názor.. "buď na to mam, nebo jsem navoněná bída" je asi top demence týhle diskuze, ale OK :-) Zde by ale asi byla na místě otázka jakou s LPG máte zkušenosti - seděl jsem v 745i na LPG - při přepnutí se houply otáčky a to bylo vše, prostě to nešlo poznat, že auto spaluje plyn.. Nic nesmrdělo! Navíc když je LPG dobře udělaný tak to člověk na autu vůbec nepozná tak o co jde? Ale neobhajuju LPG, mám 745i a nechci LPG.... stejně tak mám dvoulitr TDi... oboje mají své pro a proti...

podle mě jsou oba zdejší tábory (plynaři x nafťáci) přiliš zaseknutý ve svých prizmatech, to je především vidět na argumentaci Teddyho :-) (no offense Teddy).. ale myslim, že to nevadí, je sranda to zde číst... :-)

přeji všem příjemný den, ať už jezdíte na elektřinu nebo na dřevoplyn 8)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#184 Příspěvek od Filozof »

Nebudu nic obhajovat jen dám příklad.

At si to každej zkusí sám. 530i nebo 545i s LPG. a pokud najde někoho kdo mu jej půjčí a ví že auto je v pořádku po technické stránce, tak at si dá nějakou cestu na víkend/týden.

Třeba trasy co jezdí stále dokola v 530d.

Případně můžete si udělat test dvě auta co jedou společně přes republiku stejně za stejných podmínek. ideálně 5er jedno bude na LPG a druhé na naftu 530i(545i) -530d naberete plnou oba dva a odjedete například na sraz BMW alespoň 200 a více km.... tam zaparkujete a večer se vracíte společně zase naberete u stejné benzínky do plné. spočítáte a máte výsledek.

Banda lidí vždy jezdí skoro současně tak se můžete někdo domluvit.
Akorát počet lidí by měla bejt stejná v obou autech i váha a zatížení pro přesné měření.

ta troška benzínu dejme tomu 2-3dcl ted v zimě na start je kolik ?

30kč / 5 je 6kč. Takže řekněme 6kč (klidně 10kč pro rejpaly) na start a pak jedeme za stejných podmínek. a 6kč (10kč) večer. ( zimní sezona)
V léte je to daleko méně.

Přijde mi to jednoduché a reálně měřitelné tento test. Pak se uvidí za kolik jela verze s LPG a verze s naftou.

Počítám stejné obsazení plus mínus v autech podobné pneu a stejný styl jízdy obou řidičů.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#185 Příspěvek od tanner540i »

Takze jak sem predpokladal, muj prizpevek byl nepochopen:D. Narazel jsem jen a pouze na uto cast:
Filozof píše:Teddy: 5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř. :-)

Takže bys měl 5litr a ještě uspořil. Už jen si udělat velkou nádrž aby ti to tisíc km dalo když tak moc jezdíš a obáváš se že nenatankuješ.
I kdyz ve spouste veci ohledne plynu s tebou souhlasim, tohle je proste kravina. I kdyby si mel naklady na palivo u 545i LPG o 50 haleru na km mensi nez u 530d - coz je realne obzvlast v lete, tak stejne neusetris ani korunu, kdyz za koupi benzinu a montaz LPG das o 100tis vic, nez kdyz koupis hotovou naftu. A jak sem psal, kdyz si auto nechas treba 3 roky, servis budou vyzadovat oba motory - samo ze vetsi nafta..
No vidíš a to si servisuješ sám a jsi na tom relativně dobře. Řekni to těm co to dávají do servisu.
Tento argument uznavam, servis nafty me vychazi diky tomu proste levneji nez normalniho spotrebitele. Ale je to poze stejna mira zaujatosti, jakou tu prokazuje Jarax se svym bojem za V8 LPG (ted uz mozna i V12 :D )

Stejne sem tohle vsechno psal zbytecne, moje hlavni myslenka, proc jsem reagoval je proste pouze jedna - jak jsem jiz psal ..tak stejne neusetris ani korunu, kdyz za koupi benzinu a montaz LPG das o 100tis vic, nez kdyz koupis hotovou naftu.. Ano 550i s LPG je podstatne lepsi nez moje 530d ve vsech ohledech a NE, neusetril bych ani korunu, kdyby sem ji koupil, naopak bych za ni musel dat min. 200tis navic. Tyhle penize by se mi proste nikdy nevratily pri uspore 0,5kc/km
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#186 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já bych s tím vlekem taky polemizoval. S přepravníkem aut možná, ale s vlekem s plachtou s blbou aerodynamikou asi ne. Kdysi jsem vezl z Brna za E39 530d prázdnej vlek s celkovou hmotností 2 tuny, prázdnej mohl mít tak 500 kg. Automat měl tendenci jet při rychlosti 90-100 km/h na čtyřku a ve vysokejch otáčkách. Musel jsem tam dát manuální pětku a almara to pobrala. Trochu mám obavy, že u benzínu by chyběl krouťák a benzínovej automat by si stejně podřadil a doladil to otáčkama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#187 Příspěvek od Filozof »

Souhlasím s tebou že musíš koupit LPG případně hledat tech pár procent benzínových verzí avšak pokud najdeš za 250-280tis benzín s LPG tak oproti naftě to bude rozdíl například 30-50tisic nevim co porovnáváš s rozdílem 100tis kč. To jsi mě překvapil.

Pokud jezdíš a najedeš 100-200tis km tak se ti pak určitě LPG vyplatí.

variantu 530i jsi nezmínil jen 545i - 550i ale i ty se dají do 250-300k sehnat.

záleží jaké ročníky porovnáváš.... ale sto tisíc mi přijde hodně přehnané.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#188 Příspěvek od tanner540i »

Tak sehnat 550i za 300tis je nerealne, 545i uz se da (ale u nas teda zadny vyber..) + je treba pripocitat lpg minimalne za 35tis. Naopak u 30d je z ceho vybirat, takze kdyz ma clovek 200tis v hotovosti, vzdy neco najde. Tech naft je proste tolik, ze ty horsi kusy srazi i cenu tech peknych, udrzovanych - kdyz majitel nechce prodavat pul roku, musi jit s cenou dolu. Takze prumerne ten rozdil v porizeni je 100tis u 545i lpg vs 530d (ze je ted v cr na prodej jedna 545i s lpg za super cenu neberu jako argument, kdyz je to auto ve folii :D ).
Taky snad nemusim rikat, ze jak 530d za 200tis, tak 545i za 250tis jsou ty nejlevnejsi kusy, takze si clovek nemuze vetsinou moc vybirat vybavu, stav..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#189 Příspěvek od JaraX »

no ja vybavenou E60 ještě neviděl :)
ted mám 745Li s výbavou jakou tady asi nemá nikdo.

problém je ten že tu pětku je asi fakt lepší vzít v naftě, většina majitelů kupujou pětku jako spotřebák, tzn naftu, novot v benzínu bylo opravdu jen málo, narozdíl od sedmy kde se hledí i na luxus a né jen na práci si většina majitelů koupila benzín, protože prostě nechtěli aby se jim tam něco třepalo, proto nabídka E65 je tak 1:1 nafta vs benzín, kdežto E60 je to tak 1:10, tím 545i a 550i drží uplně nesmyslné ceny, a jak psal tanner levné mrdky sráží cenu pěkných kousků.
ale ta diskuze nafta vs LPG je naprosto mimo, najel jsem s LPG i naftou statisice, jezdí mi sem desítky obojího na servis a servis naftovyho je prostě dražší, navíc mi naftovy auta jezdí na odtahovce celkem často, benzín snad 2x přijel, fatalní závada benzínu je vyjímečnost, fatální závada nafty bežná věc.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#190 Příspěvek od Filozof »

souhasím s vašimi názory ohledně cen 5er benzín a nafta. Je to prostě tak.

A 7er je prostě levnější jak píše jarax o jiné výbavě.

5er touring je takovej rodinej vágen a taky většina nových byla v naftě.

Benzín s LPG je dost vzácnej a proto se taky blbě shání.

Jak píšete a hlavně jarax - stím souhlasím.

Takže bych mohl jedině za ty prachy 200-250k sehnat 745i nebo (545i spíše vyjimečně) v pěkném stavu.

po 5letech provozu 530d a (545i) 745i LPG by mě zajímalo kolik obě auta ušetří dle nájezdu i servisu. Věřím že to bude o stavu konkrétního auta.
Ale podle nájezdu a rozumné cestovní rychlosti bude 745i lpg uspornější jak ta 530d takže za pár let to bude slušnej ranec peněz.

100tis km a rozdíl například 50-70tis kč. plus jiné pohodlí atd.
No a dražší servis pro běžného spotřebitele u nafty. Kde prostě ty auta po 10letech a nájezdu nesmysl ... (250-500k) mají na výměnu skoro polovinu auta.

Viděl jsem to u kámoše má 530d 2004ročník a servis za rok a pul je už třetina ceny auta. kolem 70tis kč a bude to pokračovat.....
No a druhej měl 330d a taky 55tis pryč.

Pochopil jsem pak že starou naftu určitě nechci nikdy vidět.

no a jedna 728i s LPG má zatím asi 7,5tis za rok a pul. A bude snad jen dalších pár tisíc běžnej spotřebák.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#191 Příspěvek od Teddy »

JaraX píše:no ja vybavenou E60 ještě neviděl :)
To jsem tě měl za zkušenějšího. :)
JaraX píše: jezdí mi sem desítky obojího na servis a servis naftovyho je prostě dražší
Nesmíš ty majitele nafťáků tak natahovat. :)
JaraX píše: navíc mi naftovy auta jezdí na odtahovce celkem často, benzín snad 2x přijel, fatalní závada benzínu je vyjímečnost, fatální závada nafty bežná věc.
Musíš zohlednit i to, že jak jsi napsal naftových je 10x víc. Taky zohledni počty najetých km.

ale teď vážně
Představme si dvě auta, kde první je 3x za rok v servisu a druhý 1x za rok. Který je spolehlivější? To druhý že?........ Teď dodam detail - první auto za ten rok najezdí 100 tis. a druhý 10 tis. Tak který je teda doopravdy spolehlivější?
Statistika je děvka, kterou si každej ohne jak potřebuje.
Kdyby to někdo chtěl vyhodnotit objektivně, tak by musel vzít v úvahu hromadu věcí. Třeba celkovej poměr motorizací benzín vs. nafta u danýho modelu. Pak by musel zohlednit počty najetých km atd. Pak by teprve mohl spočítat poruchy na km. Ještě lepší by bylo spočítat servisní náklady na km, ale to je v praxi nereálný. A co třeba kdyby někdo spočítal celkový náklady na km. Díly, servis, spotřební materiál, pojištění, PHM, atd. atd. Klidně pořizovací vs. prodejní cena. Výsledky by asi spoustu lidí překvapily. :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#192 Příspěvek od JaraX »

jenže mě jezdí naftový auta tak 1:5 s benzínovýma, akorát že benzínak přijede na bežný servis a nafta přijede protože se zastavila.
k té vybavě, ukaž mi naftovou pětku která je podobná mojí sedmě ve výbavě,
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAGN61090DP91233
Modellbezeichnung: 745Li
Ausführung: Europa
Typschlüssel: GN61
E-Code: E66
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N62B44O0 - 4,40l (245kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Titangrau Metallic (892)
Innenraum: Volleder Club Schwarz (U7SW)
Produktionsdatum: 03.11.2003
Werk: Dingolfing



Code Serienausstattung Standard Equipment
S202A
Steptronic Steptronic
S216A
Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S220A
Niveauregulierung Self-levelling suspension
S245A
Lenksäulenverstellung elektrisch Steering wheel column adjustment,electr.
S261A
Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S415A
Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S650A
CD-Laufwerk CD player
S851A
Sprachversion deutsch Language version German



Code Sonderausstattung Optional Equipment
S223A
Elektronische Dämpfer Control (EDC) Electronic Damper Control (EDC)
S229A
Dynamic Drive Dynamic Drive
S248A
Lenkradheizung Steering wheel heater
S251A
Reifen Pannen Anzeige Runflat indicator
S302A
Alarmanlage Alarm system
S316A
Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism
S322A
Komfortzugang Comfort access
S323A
Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors
S356A
Klimakomfort-Verbundverglasung Climate comfort laminated glass
S358A
Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen
S403A
Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S416A
Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S442A
Getränkehalter Cup holder
S456A
Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S460A
Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar Comfort seat, rear, electr. adjustable
S464A
Skisack Ski bag
S488A
Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S496A
Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A
Regensensor Rain sensor
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S536A
Standheizung Auxiliary heating
S541A
Aktive Geschwindigkeitsregelung Active cruise control
S584A
BMW LM Rad Vielspeiche 94
S601A
TV-Funktion TV function
S603A
Fondbildschirm
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S612A
BMW Assist BMW Assist
S620A
Spracheingabe Voice control
S631A
Zweithörer im Fond, schnurlos
S638A
Autotelefon Professional Car telephone Professional
S672A
CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs
S677A
HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP
S691A
CD-Halterung CD holder
S761A
Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing
S785A
Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S896A
Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switch
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
S915A
Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
S934A
Winterreifen auf LM-Rädern
S964A
Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#193 Příspěvek od Teddy »

Filozof píše: Viděl jsem to u kámoše má 530d 2004ročník a servis za rok a pul je už třetina ceny auta. kolem 70tis kč a bude to pokračovat.....
No a druhej měl 330d a taky 55tis pryč.
Mě ten servis stojí podobný částky, ale objektivně taky musim dodat, že drtivá většina nákladů se týká podvozku a brzd.
To co souvisí s naftovym motorem je akorát tušim 14 tis. první servis u snejka hned po koupi auta. Nepamatuju si všechno, ale byla to výměna svodů, kontrola vstřikovačů, vyčištění sání, EGR atd., komplet diagnostika atd. Vloni pak to byla za 4 tis. vodní pumpa. Zrovna včera jsem koukal, že jsem s tim najel už přes 100 tis. Takže servis nafty mě zatim stál cca 18 hal. na km. Já ale nejsem typickej příklad. Auto bylo v dost mizernym stavu, když jsem ho koupil a tomu odpovídala i extrémně nízká cena. Dneska bych to prodal za víc, než jsem to koupil. :)

P.S. kam se na to hrabe motorka... Za rok najezdim 5 - 8 tis. každej rok musim udělat olej a filtr (2 tis.), 1x za 2 roky vzduchovej filtr a svíčky (1500,-). Jsem prase a za 3 roky jsem ojel pneu (9 tis.). Letos mě čeká řetězovka (3 tis.) .... :D Proti tomu jsou servisní náklady auta úplný prd. :D
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#194 Příspěvek od Teddy »

Jaraxi, já vim, že sedmy jsou často vybavenější, než pětky. Neni to náhodou záměr automobilky? :D Odráží se to i v ceně :D

Mě zatim hlavně zajímá jak se to řídí. Jaku to má dynamiku a jak se to chová v zatáčkách v porovnání kolik mě ten požitek bude stát.

Až budu preferovat, že mě vibrační sedačky během cesty 3x udělaji ale bude mi jedno jak se s tim jede, bude mi jedno v jak ošklivym autě sedim atd. tak třeba o sedmě začnu přemejšlet.
Teď jsem někde na pomezí mezi 3er a 5er. 7er je na mě moc páprdovská. :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#195 Příspěvek od kurevtor »

JaraX píše: ted mám 745Li s výbavou jakou tady asi nemá nikdo.
teda to je dost smělé tvrzení :-) které ale bude spíš přáním než pravdou :-) koukal jsem na tvou výbavu a nevidím ani odfuky ani masáže například..
zrovna u tebe bych čekal, že se neobejdeš bez individual výbavy :D
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#196 Příspěvek od horan »

Prvni e46 v nafte jsem mel temer 170000km a prodaval jsem ji s temer 400000 km (320d 100kw)
Druhou e46 ma manzelka. Ma udajne 240000km. Jen jsem vyndal klapky (vsechny 4 ulomeny)
Moje 525d s 290000. Ja s ni za rok a pul najel 70000 km.
Svagr e36 td se skoro 400000, z toho najel neco pres 200000 on. Pouze delal cerpadlo.
Z tech aut se zastavilo jen jedno. A to 525d, kdyz odeslo cerpadlo pod ridicem. A to jeste davalo predem vedet, ze se louci.
Jinak jen spotrebak. Brzdy, podvozek.....
Nic jako turbo, vstriky, alternator..... Jsem nedelal.
Tak nevim co ti tam jezdi za umelce. Mozna jim polamat ruce a vysvetlit jak se jezdi.
Nechci nic rozpoutavat, jen si myslim, ze je vhodny napsat mou osobni zkusenost s naftama.
Ano chtel bych benzin, ale s tim najezdem to nejde, tak mam pouze letni benzinovy auto a neni to bmw.
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#197 Příspěvek od Honza325 »

No jo, na Snejkovou ex 760 asi jen tak něco nedosáhne, co se výbavy týče :)

Fakt nevim, proč se tu furt dohadujete o hovnu :D
Prostě 7er bývaji vybavenější, než E6x nebo chudinký E9x, ale srovnávat to mi přijde jako uplnej nesmysl.. Přijde mi to jako by někdo řekl, ukaž mi pežota (nebo jak se to píše), kterej má stejnej znak jako renolt (taky divně psaný :D )
Prostě ty obě auta jsou uplně jiný. Zase E9x a E6x je o dost zábavnější, ovladatelnější, určitě na pohled atraktivnější ( i když E65/6 po faceliftu je podle mě dost pěkná) a tak dále. A naprosto bez zaujatosti a s rukou na srdci, protože už to tu nejde pořád dokola číst a nic neříct :D - E6x se sere naprosto stejně jako E65/6. Ano, na každém z těch aut jsou v několika poruchách rozdíly - je jasný, že E65 nepopraskaj kabely v 5tých dveřích, nesere se jim CCC atd, no dobře, tak se zeptejte v BMW, co na 7er stojí třeba novej tlumič, oprava DD (který většina slušných 7er má), ASK , oprava hydrokufru atd..? Těch jednotek co je v 7er :) Nedejbůh nabourej třeba takovou pěknou E65 s aktivnim tempomatem a Nightvision, to si to radši jít hodit, než tyhle dvě věcičky zaplatit :wink: Ze začátku byly E65 známý jako dost poruchový, zajímavý je, že posledních pár let tady na klubu je tvrzen opak. A proč stojej tak málo?? Stačí se logicky zamyslet, takovej koráb, vládní auto, pohodlný jako prase a ty korunky co za to chtěji :idea: Říkám to naprosto nezaujatě, ale přijde mi to, že tu pár lidí zavelelo E65 SE VůBEC NESEROU a všichni ho jako ovečky následujou ANO JE TO TAK :) Všechny auta se serou a BMW s elektronikou a elektrikou jako E6x a E65/6 kort.

Jinak mám rád benzíny i diesely a i LPG v autě je šikovná věc. Jak jsem psal, provozuju Diesel i benzín+LPG. Obojí jsou naprosto odlišná auta, na naprosto jiné využití. Ovšem když bych zaměnil jejich motorizace, tak bych neušetřil. Tim myslim, že kdybych místo 530d měl 530i LPG, tak s mým využitím (jen účelné - dovolené atd., žádný loudačky okolo komína nebo dailycar) bych neušetřil a jen by mě otravovalo hlídat pumpy s LPG, dojezd (těm diodám u LPG se nikdy nedá stopro věřit) a další faktory. Natankuju a jedu na naftu,s krásnym výkonem a komfortem. Žádnej bordel z hlučnosti nafťáku, jak se tu píše se nekoná :)
Pak je tu těžký SUV 4x4, větší objem,automat, na LPG. To je tak nějak "DailyCar", jedu s ním kdykoliv,kamkoliv,kudykoliv :D Ohřáty je to docela rychle, na plyn se to přepne po asi dvou kilometrech (Filozofe, je lepší nastavit si jednotku,aby přepínala aspoň ve 25-30stupních a ne po sto metrech). Do tohodle auta je LPG jako stvořený. Neštve mi vysoká spotřeba po měste nebo když blbnu v terénu. Ale jak tu bylo zmíněno tahání vleku/plata, tak u benzínu s LPG se zvedne spotřeba rapidně, což u nafty zanedbatelně - když obě auta fungují naprosto jak mají. To neni z mojí zkušenosti - nemám na E61 tažný, ale známej má E61 diesel s koulí a plato zvládá bezproblému a s pěknou spotřebou, cca o 1 - 1,5L vyšší. Na to se já s LPG nedostanu ani za boha. A benzín dostává opravdu víc za uši. Ono vytáhnout loď z vody neni fakt nic pro slabý auta. Když pominu trpící spojku u manuálu, tak chybí ten kroutící moment (u většiny aut). S autem na plyn co mám teď by to problém nebyl, tam je "přídavka" Low Range. S tim z fleku roztáhneš rodinej dům, ale třeba s E60 benzínovou bych to asi nedělal.. V tomhle konkrétnim autě by už podle mě nafta ztrácela smysl, když by to žralo stejně jako prokoplý ..

Jo a menší drobnost - nesrovnávat 2,8 M52 s dnešníma benzínama, protože takhle spolehlivý a servisně nenáročný motory už dneska nejsou :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#198 Příspěvek od JaraX »

protože mám kuži club a ta se odvětrávat nedá, nesnáším tu hroší kůži :)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#199 Příspěvek od Teddy »

je zbytečný dohadovat se kdo ho má většího. :D :D :D Ten kdo někdy viděl snejkovu 760.....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#200 Příspěvek od JaraX »

šak snejk tu 760 měl odemě, to já mu ji dohodil, pořád je to nejlepší sedma jakou jsem kdy jel
Odpovědět