Stránka 10 z 33
Napsal: pon 25.07.2016 21:51
od Laetry
Jaraxi... Věřím, že jsi velikým odborníkem v tom co děláš a podle toho, co se tu tak můžu dočíst, tak určitě jedním z největších odborníků u nás. Za to máš ode mne velký respekt a nikdy bych si nedovolil, byť jen jedním slovem, oponovat tvojí práci. Když napíšeš, že má e65 vzadu pakny, tak řeknu "OK má pakny" (trocha ironie, pro nechápavé..). Proč mám ale, skoro vždycky, když čtu tvé příspěvky, pocit, že pro tebe existuje jen jedna pravda? A to ta tvoje? To co jsi tu napsal o čecháčství a škodovkách, to je hodno někoho na úrovni 4. cenové... To jako protože někdo má škodovku, tak je něco míň? To je stejná logika jako s tím LPG... Proč bych nejezdil na LPG, když mi to vyhovuje a ušetřím? Mám kamaráda mechanika, nikdy neměl problém na koncernu cokoliv opravit. Pro lidi, kteří si doma auta nedělají sami (děkuj za ně bohu, protože bez nich bys byl bez práce), je to úplně fuk. Oni neřeší jak to kdo opraví a čím to opraví. Škodovka, potažmo koncern, vyjma audi, je fajn spotřebák. Jako služební auto, auto pro ženu, auto pro muže, který chce jen vůz na dopravu z bodu A do bodu B... Ano, jsou to auta bez emocí (u audi bych s takovým tvrzením byl opatrnější), ale jsou právě pro lidi, kteří ty emoce nevyhledávají. Jasně, když někdo "vykuní" jedničkovou octávku fTDÍčku a začne ti cpát, že se může rovnat 6ti-válcovým bmw, tak je to debil a s takovým se nemá cenu bavit, ale takových je drtivá menšina...

Napsal: pon 25.07.2016 22:05
od Jaris330D
Misanek píše:To bezpochyby, ale spíš jsem to myslel ve srovnání s benzínem jak jsi to napsal ty

Pak jsem si to přečetl a špatně jsem to podal.
Napsal: sob 30.07.2016 14:25
od Arnie_one
Tak asi to dam fakt do klubovy sekce. Myslim ze Jarax se me ted bude chechtat jak maly dite.
Auto mam odstaveny zacalo chcat tesneni po vikem. No kdyz to sundal tak nas omylo.
Celej motor pujde ven damebnove tesneni a to prase predemnou aspon 30kkm nemenilo olej uz je to celkem humas usazenej.
Chjo, nikdy nechapu pro si tyhle auta kupujou takovy hajzlici ktery nemaj na servis.
Napsal: sob 30.07.2016 14:48
od JohnyB
ou, to me mrzi, ze mas takhle zkazenou radost z novyho auta....s tim olejem je to shit, ja jsem paranoidni uz kdyz mam olej prejetej o 1000km

Napsal: sob 30.07.2016 15:00
od Arnie_one
To mam prave stejny menim olej po 8tis kuaaaa ja su nasranej jenze do toho nikdo nevidi. Nic no rekl sem vsechno ven, udela se nove tesneni vsude a to stejny u automatu.
Napsal: sob 30.07.2016 15:28
od TANN3R
To vůbec nemusí zanmenat, že minulý majitel neměl na servis. Stačí, když se úzkostlivě držel servisního plánu a lil 5w-30 nebo 0w-30, ideálně ještě podle doporučeného intervalu..
Máš fotku, jak to vypadá pod ventil víkem?
Napsal: sob 30.07.2016 17:52
od Arnie_one
Mám fotky, sice vyčistil co se dalo, obě víka, vanu, ale co je uprostřed nikdo neví, takže jsme rozhodl ven a než aby se někde ucpal kanálek, či něco podobného, tak vše ven, tvl jen o tom mluvím bych se nasral......
Napsal: sob 30.07.2016 19:02
od pGb
2 arni, pomiň, ale musím: a co to slícování kapoty teď ... když jsem kupoval auto tak jsem s komplet rozborkou a přetěsněním už počítal a měl jsem to taky plný karbonu, prostě 5w-30 se přepaluje ..... v mém případě toho bylo posranýho víc než dost
tak ať se to podaří všechno vyřešit
předpokládám že když už děláte rozborku tak uděláte všechny těsnění vč gufer,trubky a dělá to někdo kdo to umí (jarax/snejk nebo někdo se zkušenostma)
Napsal: sob 30.07.2016 19:09
od Arnie_one
Jasně budu to mít na talíři, jsem si vědom.
Každopádně, logické je mít auto v cajku, venku/venitř za tím si stojím.
U X5 jsem počítal s repasem převodovky.
U 7er jsem teda s touhle prasárnou nepočítal, zkušenosti chybí. Každopádně to aspoň zkontorlujem dáme nový těsnění co bude blbě vyměníme.
Dám postupně fotky.
Napsal: sob 30.07.2016 19:56
od Sweden
Nahod pribeh do klubovych aut,zkusenosti ohledne n62 neni nikdy dost.Jinak bych to zase moc neprozival,nevim tolik tam mas teda marastu ale ta 7er ma najeto par km ne.Ono takova rozborka hned na zacatku neni spatna vec,vyresite.vicero problemu a pak nekolik let pohodicka bez stresu kde co zacne zase chcat.Udelal bych gufera na ventilech,trubku,ventil vika,repas altiku a jeho tesneni,kouknul na rozvody a finito.
Napsal: sob 30.07.2016 20:22
od JaraX
no jo no, spíš bych si měl nádávat já že nemám hotovýho toho průvodce a lidi musí hledat informace složitě ve foru,
spíš hlavně ted nebud chytrej a udělejte vše potřebny, at se nestane že to za měsíc budete kuchat znova protože ten clověk co to dělá neví co se má na N62 vše vyměnit, ostatně nechci ani trochu machrovat(spíš vycházím ze zkušeností, jelikož jsem měl kolem sebe X lidi se špatně přetěsněnou N62 a ted nedávno dokonce člověka co mu mechanik doporučil kvuli kouření vyměnit motor, tak dal kilo za výměnu motoru a ten taky kouřil

samozřejmě oba měli KO gufera), ale myslím si že v ČR není nikdo kromě mě a Snejka kdo ví co vše udělat.
Napsal: ned 31.07.2016 23:46
od Arnie_one
Jen me ted napadlo, proc se pouziva 0/5W-30, neni lepsi pouzit kvalitni olej 10w-40 a radeji se vyhnout te karbonizci, menit kazdych 7-8tis. Sem zvedavej co me reknete, neb mam tu prasarnu s origo olejem pred ocima.
Napsal: pon 01.08.2016 07:17
od JaraX
používá se 5W40, jedině ten funguje dobře, nekarbonuje a maže jak má, nemá to žádnej vliv na opotřebení motoru,
5W30(0W30) sou hodně lehkoběžný motory, snižují tření, udělá to někde na spotřebe někdě nějaky desetinky, motor planovanych 250k vydrží a BMW splnilo co mělo.
na 5W40 to dobře maže a netvoří se karbon ani neničí gufera
10W40 je taky OK, ale trochu bych se bál co to udělá v mrazu při nízkých teplotách když bude řidič prase a bude tomu dávat za studena, proto 5W40 nejlepší řešení, taky dobře rozpouští usazeniny.
Dobrá alternativa je pokud něco najedeš, tak používat na léto 10W40 a na zimu 5W40
Napsal: pon 01.08.2016 08:23
od Arnie_one
Ridic prase, no ja rozhodne ne, auta mam ve vytapeny garazi (vim kazdej rekne blbost) u X5 dokud neni voda tam kde ma byt na budiku jedu do 2tis max.
7er je na tom bidne nema zadny budiky na vodu, teplotu oleje....velka skoda.
Vidis to a ja si myslel ze kombinovat oleje je smrt pro motor.
Kazdopadne ja udelam cca pri 2 autech 6 vymen oleje max po 10tkm
Napsal: pon 01.08.2016 08:35
od JaraX
teplota vody je naprosto nepodstatný udaj, voda nemá vůbec vliv na to jeslti tomu můžeš dávat nebo ne, duležitá je teplota oleje, která se může lišit klidně i jednou tolik.
a teplota vody jde zobrazit na budíky přes skryté menu
Napsal: pon 01.08.2016 11:24
od Arnie_one
Jasne, vim, kdyz je teplota OK, olej neni jeste zahraty, chtel sme tim rict alespon neco.
Kazdopadne ty V8 jsou tak nizkoobratkovy, ze kdyz clovek neni uplne blbej dojede si prvnich 10km v pohodicce do 100/200ot u 7er je to kuli 6 asi min, si to ted nevybavuju.
Jen takova ta vizualizace na budniku u 7er oranzova kosticka, jako ze nemas tocit 4000, a potom 5500 ci jak to je, jak se auto zahreje tak to zhasne. Mohlo to tam bejt, tlak, teplota oleje, teplota vody, nejaka dalsi obrazovka s hodnotama u idrive, to by se me libilo.
Napsal: pon 01.08.2016 13:42
od Killingman
Jo a když zmačkneš červený button tak by ti to mohlo vykouřit ptáka, ale to by bylo jen jako zvláštní položka výbavy, podobně jako TV nebo DVD, neboť by to taky fungovalo jen u stojícího auta

))
99% populace jsou tyhle infomace totálně u zadele. Co by se líbilo mě byl byl duální ukazatel paliva (benzin/LPG) jak tu kdysi JaraX ukazoval že na tom dělá, ale jak to dopadlo tuším

Napsal: pon 01.08.2016 13:58
od Arnie_one
tvl to sou kecy
Blba Calibra z 92 roku, tyhle budiky na teplotu a tlak oleje mela. Jakej nastandard pripadam si prave v 7er, jako ze koule nepotrebuju, protze ani tu vodu nevidim.
To je takovy tady mas volant a na všechno ostatní se vyser

protože to stejne bude řídit nejakej nagelvoanej čurá.... chjo.
Napsal: pon 01.08.2016 14:25
od Sweden
Hele asi bych to tak moc neprozival,myslim ze se 7er nikdo nejezdi nejakou extra pilu aby potreboval znat uplne presne hodnoty co se mazani tyce.Samozrejmost je kvalitni olej a nenakladat tomu hned za studena kor v zimnich mesicich.Info o teplote vody je k prdu,stejne tak pohasinajici kosticky v otackomeru u eMkovych verzi.Mame to na 4.8is po Killingmanovi a vypovidajici hodnota teto info je temer nula.Kosticky pohasnou a rucicka teploty oleje lezi jako vocas impotentovi.Takze neznamena ze auto ti rekne,tak a ted mi to muzes nandat a ja mu teda nandam.Neni potreba zadnych ukazatelu,staci trocha souzneni s autem,mit k tomu vztah mit nastudovano trochu ty motoristicky vomacky
Ono by jsis pak mohl taky stopovat jak dlouho mas stat na volnobeh protoze to taky neni zrovna moc zdravi.Jako myslim si ze dusevne zdravi jedinec neni shopnej skocit do auta a.davat mu hned za usi.Zase si myslim nema smysl jet a koukat na otackomer a v pripade ze za studena presahnu 2tis.ot. tak z toho byt do vecera na masli.Ono mimo jine takove podtaceni je taky dost skodlivy.
Takze ano,z casti na to myslet ale neprozivat to na takove urovni ze budu sledovat kazdou desetinu cehokoliv abych se mohl nechat s bananem na ksichtu zatlacit do sedacky.
Ja tyhle veci beru timto pohledem a ver mi ze jsem na podobne veci precitlivenej vic jak 99% motoristicky populace,az me to nekdy stve.
Napsal: pon 01.08.2016 14:31
od pGb
tak konstrukčně to je auto pro manažery a ředitele na dlouhý štreky, ne závodníky, tak není důvod ...
jako totální amatér nezávodník, k čemu ukazatel tlaku oleje ? Abych poznal že jsem prorazil olejovou vanu
