Stránka 10 z 21

Napsal: pon 01.07.2013 22:40
od bmw335
Poldav6 píše:Ten lag je standardní jev. Zkrátka motor tolik nevytacej, řaď třeba v 6300ot. a výsledek bude lepší..
Nevím co přesně se tam děje, ale u omezovače si zkrátka turba víc uleví a potom trvá nějakou dobu než se zase nadechnou..


taky jsem to slyšel

Napsal: stř 03.07.2013 08:48
od Poldav6
Nejen že jsi to mohl slyšet, tak to prostě je ;-) Vytočením do omezovače si ničím nepomůžeš, řaď dřív, problém vyřešen :-)

Napsal: stř 03.07.2013 12:53
od IlikeU
pro nejrychlejší dosažení času na 400m je řadit 6000-6250ot max to samé platí pro 100-200km/h

Napsal: stř 03.07.2013 12:54
od IlikeU
Poldav6 píše:Nejen že jsi to mohl slyšet, tak to prostě je ;-) Vytočením do omezovače si ničím nepomůžeš, řaď dřív, problém vyřešen :-)


Změn si nick na grilmaster 335 :D Respekt před tvim umenim na grilu. :Poklona:

Musíme zopakovat

v nedeli se vraci Vlada tak dame zas nakou akcicku

Napsal: čtv 04.07.2013 10:11
od bmw335
a kdo ví, jestli musím zase dělat po aktualizaci ISO adaptaci na mapu 5, ikdyž to nedám po nahrání do defaultu?

Napsal: čtv 04.07.2013 22:22
od Poldav6
Tak mám za sebou návštěvu pana Hrdličky, experta na diagnostiku všeho možného co v autě je. Jako... když mi potom ukazoval udělátka vlastnoruční výroby na kopírování řídících jednotek... to jsem si připadal jak ve filmu, jak hlavní hrdinové mají po ruce koumáka, který umí úplně všechno.

Každopádně, šel jsem tam s pocukáváním motoru, hlavně v nízkých otáčkách. Podle kolísání tlaku na liště to začlo vypadat na vstřiky.. a pravděpodobně tam bude problém. Nějakým udělátkem jsme sledovali průtok paliva jednotlivými vstřiky a bohužel na prvních třech válcích to probíhá o dost jinak než na dalších třech. Ale celkem výrazně. Při testu pravidelnosti také jeden válec zaostával za ostatními.. No zajímavé. Impulzy cívkám a jejich funkčnost je OK. Bylo mi doporučeno aplikovat zázračné aditivum Toyota a potom budem v testování pokračovat. To vše za 1000Kč. Pánovi přede mnou promptně zjistil 4 závady u E46 330i, kvůli kterým už několik měsíců obráží autorizované i neautorizované servisy.. Pan Hrdlička je bůh.

Napsal: čtv 04.07.2013 22:24
od Poldav6
IlikeU píše:Změn si nick na grilmaster 335 :D Respekt před tvim umenim na grilu. :Poklona:



Dík, zkusím napsat adminům. grillmaster335 by se mi celkem líbílo :-D

Napsal: čtv 04.07.2013 22:45
od IlikeU
Tak aspon ze jste na to prisli, tlak na railu a davkovani v jednotlivych vstrikach vidis v INPE. Jen pro priste :)

Jsem ti rikal ze bud jiskra nebo benzin :D

Napsal: pát 05.07.2013 01:34
od Poldav6
No, něco jiného je zkoumat motor diagnostikou a osciloskopem a jinými zařízeními, které skutečně zjišťují, jak ty díly fungují. Zas bych tu diagnostiku nepřeceňoval ;)

Napsal: pát 05.07.2013 10:41
od bmw335
mně to zase trochu cuká na jedničku, když se chci rychlejš rozjet.
Včera si jedu po Praze a přede mnou v pravým pruhu na semaforu 330i ve stejný barvě m paketu...viděl jenom můj předek a bok, tak to musel strašně tůrovat v domnění,že mám asi 320d :lol: Když jsem ho předjel, na dalším semaforu už pán z Německa netůroval :lol:

Napsal: pát 05.07.2013 11:15
od Poldav6
To musíš co nejvíc zúžit okruh, kdy máš problém. Jestli to je fakt jen na jedničku a ne na volnoběh nebo jindy.. Tak to s motorem asi souviset nebude

Napsal: pát 05.07.2013 12:55
od bmw335
Poldav6 píše:To musíš co nejvíc zúžit okruh, kdy máš problém. Jestli to je fakt jen na jedničku a ne na volnoběh nebo jindy.. Tak to s motorem asi souviset nebude


je to jen na jedničku, už to cuká dlouho, zase záleží, jak se sešlápne plyn. Spíš mi to přijde jako vynechávání výkonu

Napsal: sob 06.07.2013 00:20
od Poldav6
Hele, s manuálem je nesmysl, aby se motor choval různě na různé rychlostní stupně. Pokud se ti to nezdá, jdi na diagnostiku nebo nejlépe za panem Hrdličkou, který je kouzelník co za tisícovku odhalí jakoukoli nesrovnalost v chodu motoru.

Napsal: ned 07.07.2013 09:12
od Filozof
trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI

Napsal: ned 21.07.2013 21:49
od vlada335
Tak jsme s Ondrou trochu poladili a už to na brzdě vypadalo hned veseleji :) . Vlastně změna jen svody od Wagnera bez katů + sání.

Napsal: ned 21.07.2013 21:55
od vlada335
Filozof píše:trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)

Napsal: pon 22.07.2013 22:24
od bmw335
vlada335 píše:
Filozof píše:trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)


taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)

Napsal: pon 22.07.2013 22:26
od bmw335
zkoušeli jste někdo jakýkoliv ISO 24? Mojemu autu se to nelíbí, má takovej hrubej chod se slabýma vibracema, reakce na plyn taky horší a celkově to nejede. Vrátil jsem se na ISO 23b

Napsal: úte 23.07.2013 00:59
od vladas335i
bmw335 píše:
vlada335 píše:
Filozof píše:trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)


taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)

To GTR mělo 1/4 míle za 11,2 což bude jeho limit bez úprav. Ilikeu měl 11,4. Ne že bych na tom nějak ujížděl :), ale je to dobrá zpráva pro nás tunery :).
http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_2011.html

Napsal: úte 23.07.2013 09:38
od bmw335
vladas335i píše:
bmw335 píše:
vlada335 píše:[quote="Filozof"]trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)


taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)

To GTR mělo 1/4 míle za 11,2 což bude jeho limit bez úprav. Ilikeu měl 11,4. Ne že bych na tom nějak ujížděl :), ale je to dobrá zpráva pro nás tunery :).
http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_2011.html[/quote]

je tam 11,1 a ta 2013 verze má dokonce 10,8:)