Stránka 10 z 12
Napsal: ned 03.02.2013 00:27
od JaraX
ono je i v elektrice auta plno změn apod, teoreticky si tady mužete ty vaše sračky psát, ale prakticky to nikdy nejde udělat aby to nebyl bastl. v BMW ví co dělaj .jen tady si každej myslí jak si koupí 316i a zachvilku to pojede M3.
Napsal: ned 03.02.2013 00:33
od Filozof
http://zkracovatko.cz/czP50c
tady máš celé auto zapakatel. Akorát má pul mega za sebou.
píše motor i převodovka ok.
Napsal: ned 03.02.2013 01:01
od zverbo
Filozof píše:Teroreticky potřebuješ jen :
- Motor 4,4 V8 s elektronikou
- převodovku 6kvalt
- výfuk komplet
- Brzdy komplet překopat na nějaké hodně kvalitní M5 nebo sportovní BREMBA či podobně.
a čas a dílnu kdo ti to udělá a vyladí ....zapoměl jsem na nějaké drobnosti ?
kalkulačku a spočítat.

ked to tak vezmem tak na 528i mam predny M stabilizator 25mm z osadenim taktiez samozrejme 25mm /S704A/ co je M Sports suspension 2, taktiez predne tlmice a struny a to je z 540i takze o pracu menej, navise zadna naprava /axle/ je rovnaka jak 520i tak 540i a aj zadny stabilizator s ulozenim mam 15mm cize M Sports suspension 2 a to je tak isto jak 520i tak 540i bez rozdielu, navyse mam mechy z 535i a tie su zhodne z 540i samozrejme k podvozku M a mam to na svetle 1cm
TAKZE NENI CO RIESIT podvozok kompletny a lepsi ako ma ktorakolvek 540i v ČR
Predna naprava /axle/ a ramena su ine to je nabeton koly vahe motoru a zaberu ale co vyde nova sada ramien HD 6000kč a je uple nova novucka a napravu si zozenem za 500kč mozno aj zadarmo.
Ulozenie motora/silentbloky nove HD 1500kč
Motor a kardan jedine co musim kupit
Prevodoovku S6S 420G mam ta je zhodna z 540i aj ked je z 535i a diferak mam z M5
Brzdit to budem brzdami z M5 a tie mam komplet + kupit loziska HD 10000
chladice mam a ako pisem vissie v topicu tak aj tak by som kompletne menil palivovu sustavu, chladiaciu sustavu a tesnenia + bezny prvy servis
a to je servis poviny ci kupim 540i alebo urobim 540i
Dielnu mam, naradie taktiez, mechanika co mi pomoze tiez mam.
som na cene 18000 + motor a kardan VYSLEDOK 40000kč
TOTO JE LEN TEORIA nejdem to robit len pisem ze to je mozne a ze to teoreticky ide.
Napsal: ned 03.02.2013 01:05
od zverbo
Filozof píše:http://zkracovatko.cz/czP50c
tady máš celé auto zapakatel. Akorát má pul mega za sebou.
píše motor i převodovka ok.
ljubljana Slovinsko
Napsal: ned 03.02.2013 10:09
od kupca
K teorii, osmiválec má i jiné řízení, než šestiválec...

Napsal: ned 03.02.2013 10:20
od zverbo
Ano pravda 540i ma sneka, 528i ma hreben ale aj 535i ma hreben ale aj sneka od 99
Napsal: ned 03.02.2013 10:43
od butthead740
Brzdy z M5 nebude ta nejstastnejsi volba..dost rychle vadnou a ne vzdycky de brzdit kratce a prudce

Napsal: ned 03.02.2013 11:12
od zverbo
butthead740 píše:Brzdy z M5 nebude ta nejstastnejsi volba..dost rychle vadnou a ne vzdycky de brzdit kratce a prudce

A co je lepsie ako brzdy z M5? /345X32 a 328X20/
Viem ze pokial ich budem davat na inu e39 mimo 540i a M5 tak potrebujem naboj prave z 540i alebo M5.
Uz som to raz robil na mojej prvej 528i co som mal a brzdilo to neskutocne dobre, to 296mm a 298mm co ma 528i je uplne hovno, mozno 530i ktora uz ma 324mm aspon v predu zadok rovnaky z 520i ale aj tak je to malo na taketo auto.
Co je lepsie? Zimmermany ktore sa skrutia pri brzdeni alebo nejake teflony sportove ktore pri -20praskaju. E39 nema tonu ako honda ktorej stacia picik brzdy ktore su len pekne a funkcnost je zanedbana.
Napsal: ned 03.02.2013 11:41
od 540david
Já mám teda Zimmermanny Sport a brzdí to perfektně. Na okresku dostačující a i opakovaně plné brdy z 200Km/h zvládnou. Taky je výborná volba kvalitní kotouče a desky Ferodo DS 2500(3000).
Napsal: ned 03.02.2013 12:18
od Filozof
myslím si že by možná přestavba byla lepší a rychlejší do pěkného auta než kupovat jiné auto kde se bude muset řešit plno věcí ...a stejně není k sehnání podle zverba.
Motor na inzerci jeden je z 540i nevím cenu to chce zjistit.
Hřebenové řízení může bejt naopak lepší ve spojení s 540i než běžnej šnek na kterého každej nadává že to už není ono a není tak citlivej a přesnej.
A jak vidím ZVERBO je kompletně připravenej. Udělá si auto podle sebe a defakto má skoro v plné palbě svoji 528i takže by to možná bylo na zvážení ...a během dvou měsíců může lítat ve své vysněné V8.
Nevím asi bych se poradil s někým kdo přestavbu dělal ve stejném autě co vše to obnáší ... aby se to někde nezadrhlo.
Napsal: ned 03.02.2013 12:19
od butthead740
Ja bych tam dal ty kotouce z M5 a nato desky Ferodo DS2500 a uvidis ze budes spokojenej, DS3000 tam nedavej ty uz sou moc race a dokud se neohrejou tak nebrzdi.. A kdyby ti nabizely DS2000 tak utikej bo to je hlavne na snih
Napsal: ned 03.02.2013 13:10
od zverbo
vsem dekuju, BMW je mala veda sama o sebe a jak citam vsetci mate svoje nazory, co berem a nikoho neodsudzujem. Pretoze tato choroba je nakazliva.
Pre upresnenie a pre ludi co nevedia moju story:
Ked som kupoval moju terajsiu 528i siel som ciste len a len po vybave a kupoval som 3mesiace aby som kupil, bol som docela stoho nakasu ale jeden pekny den pridal ujo s tetou inzerat a hned ten den som isiel ponu, dovolenka v praci a pome hop pre 528i.
Ako som pisal keby som vtedy vedel ako to bude hned idem do 540i ale bohuzial.
Ako vsetci viete mam male vrakovisko zo specializaciou na e39 a tak mi nerobi nic problemi dorobit, vymenit, prekopat atd... mam dielnu, sklady ludi co mi pomozu ked potrebujem.
ROBIM TO POPRI PRACI AKO KONICKA s ktorim si pomaham financne aby som mohol to co mozem.
Povodne ked som kupil 528i toto vsetko malo ist nanu brzdy a diferak z M5, komplet M od podvozku az po stropnicu proste stym ze ju celu prekopem na style M5 ale potom som zistil ze jedine V8 210kw a to už bolo neskoro.
Casom som si nechaval diely potrebne na stavbu mojho sna, zveladoval popritom nase BMW vsetky ako sa patri k tejto znacke a ked som zistil ze už mam vsetko + par drobnych tak som sa rozhodol si kupit 540i stym ze kupim zanedbanu 540i a postavim znej HOBBY CAR
Postupne som cerpal info o 540i aby som vedel co ma caka a neminie a bol pripraveny navsetko.
Takze tak,
Napsal: stř 13.02.2013 10:47
od filini28
ada540i píše:filini28 píše:koupil jsem e39 530da 2001 před rokem.
Nic jinýho než automat mít nemůžu-po ochrnutí.
To auto se mi strašně líbí svým vzhledem a cetl jsem ze jsou to kvalitni auta.Za rok co ho mam jsem do nej dal dalsích cca 170 000 na servisu,odeslo mi toho hodne.Kamaradi s koncerny me maj za blazna a maj ze me srandu,ze do toho porad sypu a starej kram..
Dokonce podnikatel 38let s Mondeem 2008 rekl,ze neni tak bohaty,aby mohl kupovat stara auta,coz me teda docela nastvalo....
Neustale smejdim v inzerci-mobile de a kocham se kousky co tam jsou na prodej.Chtel bych totiz pokud mozno min najeto,M-Paket a lamaci sedacky v elektrice-ani vyhrev nemam-Ital-Webasto.
Asi tak bych si to predstavoval:
http://www.mobile.de/cz/zna%c4%8dka/bmw ... 52046.html
To je hodně velká smůla

170tis. za rok? To si měnil snad úplně všechno ne? Vyplatí se to vůbec prodávat? Jsem zvědavej co ti na to napíše Jarax, asi má s tou naftou pravdu...
Trochu jsem to sepsal,už si na vše nevzpomenu.Je to zkopírovaný,čti po řádkách.
BMW E39 530dA 2001
Investice 2 2012-2 2013
Turbo jeté 6000kč Paliv.filtr 1523kč Filtr klikové skříně 723kč
olej.filtr 384kč vzduch.filtr 1124kč 6x žhav.svíčka 2700kč
silenblok motor 2200kč rameno levé 3067kč rameno pravé 3067kč
čep řízení 1767kč prachovka řízení 282kč těsnění sání 6x=348kč
uložení stabilizátoru 2x=652kč termostat 1630kč víčko chladiče 503kč
filtr převodovky 2082kč silenblok 2x=736kč silenblok 2938kč
silenblok 2938kč olej dif. 1040Kč stahovačka řidiče 2808kč
olej motor 2x=7500kč čerp.pod řiičem 6243kč termostat druhý 1240kč
ostřikovače 800kč leštění světel 1000kč rovnání disků 1800kč
starší webasto 6000kč PDC snímač 1200kč starší brzd válec 1000kč
chladič převodovky 2500kč chladič klimy 2500kč držáky světel 1800kč
tlumiče sachs 2x=13056kč vlnovce výfuk 1872kč vedení ostřik 942kč
sváření plasty 400kč podběh 2x=714kč geometrie 550kč
rameno 3000kč stabiliz.tyčky 1400kč stěrače lišty 550kč
kódování 550kč diagnostika 500kč práce 5500kč+4800kč
pirely 2x dveře 3400kč servo smyce 2400kč letní alu 12000kč
žárovky mlhy 760kč letní pneu 12000kč zimní pneu 6000kč
gum koberce 550kč přední kotouče+desky 6000kč zadní desky 800kč
Napsal: stř 13.02.2013 10:55
od zverbo
Pokladnicka

Napsal: stř 13.02.2013 11:35
od zverbo
aky je rozdiel v prevodovkach?
Napsal: stř 13.02.2013 11:47
od filini28
Napsal: stř 13.02.2013 12:22
od Filozof
Filini: Ale ted už to auto bude snad jezdit. Už to neprodávej a jezdi dalších aspon 200tis když to máš skoro vše nové bylo by škoda těch peněz.
Prodat to aspon 5-8let nemá smysl a radeji bych si užíval ikdyž je to 530d motor táhne dobře na české poměry. Máš prostě zainvestováno na další dlouhé roky pokud se ještě nějaká drobnost nevyskytne.
Jakékolik jiné auto bude taky potřebovat údržbu.
Některé díly mi přišli drahé ale tak ... co už.
ZVERBO: Starší a novější typ převodovky ...nebyl tam rozdíl mezi GM a ZF výrobcem ... chtělo by to ověřit někde....mám pocit že e32 e34 a první modely e39 540i jezdili ještě s GM pak nahradili novější 5st. ZF.
Ale nedám za to ruku do ohně.
Vše jde ověřit podle VIN auta.
tady pěknej článek o převodovkách ikdyž není technicky odborný.
http://www.autohit.cz/bazar/auto/bmw-s- ... tomatem-gm
Napsal: stř 13.02.2013 12:46
od zverbo
Dakujem, zase mam jasno!
Dakujem este raz!
Napsal: stř 13.02.2013 12:52
od kupca
Omlouvám se za OT, Zverbo, psal jsi, že má 535 od 99 taky hřebenové řízení. Hledal jsem v ETK a všude má jen šneka. Nevím, jak by pod M62 hřeben dostali, pokud ano, rád bych to viděl, líbilo by se mi to.
Poslední model 535 2003/06:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/535i-M62/LHD/M/2003/june/browse/steering/steering_linkage_tie_rods/
Napsal: stř 13.02.2013 12:58
od zverbo
Sem prodaval komplet rizeni z 528i minulej rok nekomu do Brna a montoval to do 535i, pak byl jeste pro sedacky asi mnesic nato a auz stou 535i a vni to rizeni, jinak
